Gå til innhold

Dell Inspiron 8500 Verdi?


Anbefalte innlegg

Noen som har et forslag hva jeg kan ta for denne maskinen?

 

 

Dell Ispiron 8500

P4 m 2,2GHz

1Gb i ram

64Mb Nvidia Gforce 4200 Go

40Gb Hardisk 5400Rpm

15,4" 1920x1200 Wide Ultra XGA

CD/RW +DVD-Rom combo

Integrert: Modem

Nettverkskort

+Trådløs

Med bæreveske i nylon og et halvt år med henteservice igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den er ganske lav på viftestøy.(spesielt når du kan regulere viftehastighet selv;)

Mål å dimensjoner er lik 8600. Gankse bred men veldig lett med tanke på ytelse å størrelse.

 

Meget fornøy med denne pcèn, spesielt på spilling ;) Men skal bytte til stasjonær pc pga slutt på reising hit å dit.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Noen som har et forslag hva jeg kan ta for denne maskinen?

 

 

Dell Ispiron 8500

P4 m 2,2GHz

1Gb i ram

64Mb Nvidia Gforce 4200 Go

40Gb harddisk 5400Rpm

15,4" 1920x1200 Wide Ultra XGA

CD/RW +DVD-Rom combo

Integrert: Modem

              Nettverkskort

              +Trådløs

Med bæreveske i nylon og et halvt år med henteservice igjen.

1889883[/snapback]

 

ca 6000. Er tross alt feit prosessor, mykje minne samt wuxga skjerm....

 

Trekk for cd-stasjon, alder, batteri, høgt strømforbruk, etc...

Lenke til kommentar

Hva er specs? Helt lik den andre som er nevnt lenger oppe i emnet?

 

Egentlig så syns jeg kameraten prøver å tjene på dette. Hadde han vært en god kamerat så hadde han latt deg slippe unna med å betale et lite beløp. Du kan sikkert få mellom 4000-6000,- for den, alt etter hvor heldig, og hvor du legger du ut for salg hen. Men å betale 6500,- for å reparere den? Det syns jeg ikke det er verdt. Du får helt nye bærbare til den prisen. Jeg hadde uansett ikke gitt mer enn 4000,-. Velger dere å reparere så taper dere penger mener jeg.

Lenke til kommentar
Hva er specs? Helt lik den andre som er nevnt lenger oppe i emnet?

 

Egentlig så syns jeg kameraten prøver å tjene på dette. Hadde han vært en god kamerat så hadde han latt deg slippe unna med å betale et lite beløp. Du kan sikkert få mellom 4000-6000,- for den, alt etter hvor heldig, og hvor du legger du ut for salg hen. Men å betale 6500,- for å reparere den? Det syns jeg ikke det er verdt. Du får helt nye bærbare til den prisen. Jeg hadde uansett ikke gitt mer enn 4000,-. Velger dere å reparere så taper dere penger mener jeg.

5102829[/snapback]

 

Heilt klart flåeri om pc-en tilsvarer det du får for 6500,- i dag, altså Celeron, 256-512 minne, xga skjerm, 40 GB harddisk, etc.

 

MEN om specsa er like som den nevnt først i denne tråden, er det ikkje flåeri. WUXGA-skjerm får du ikkje tak i på pc-ar under 9-10K. 1 GB minne er heller ikkje kvardagskost. Då er 5500, som vart nevt at han ville ha i erstatning, heller billeg spør du meg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...