Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slapp av - et BF1942 -team eller en ok.no -klan skal IKKE interferere med de viktigere tingene sånn rent artikkelmessig sett. :)

 

Men det er jo moro å spille mot folk man har et visst forhold til, i stedet for en gjeng folk man aldri har hørt om før.

 

Og om noen fragger meg for mye, kan jeg jo ha det moro med å banne noksagten(e) fra dette forumet... :devil:

Lenke til kommentar

OK.no_cs-team hadde vært bedre :blush: prøvde bf1942 en gang (første og siste) Jeg sier ikke at moderatorene trenger å lage server, eller joine team eller noe sånt, bare at folk som bruker dette forumet, kunne laga en clan :) Det hadde vært morro :D pm'e meg de som vil være med, eller være manager, sponsor elns?

 

mvh ballemann

Lenke til kommentar

CS er gammelt og ut.

 

Angående BF, det nytter ikke å prøve det 5 min. Du må sette deg inn i komandoene og spille litt miltuplayer.. sinnsykt tøft.

Selv prøvde jeg det første gang i 5 min.. Da var det ikke noe særlig.. men så kjøpte jeg det selv og fikk helt kick av det.. Men det er mye bedre å spille det på mulitplayer da man faktisk har noen lagkamerater som kan tenke..

Lenke til kommentar
CS er gammelt og ut.

 

Angående BF, det nytter ikke å prøve det 5 min. Du må sette deg inn i komandoene og spille litt miltuplayer.. sinnsykt tøft.

Selv prøvde jeg det første gang i 5 min.. Da var det ikke noe særlig.. men så kjøpte jeg det selv og fikk helt kick av det.. Men det er mye bedre å spille det på mulitplayer da man faktisk har noen lagkamerater som kan tenke..

ER DU TEIT ELLER ?

 

 

hmm.... ja cs er ut eller ikke

 

er jo rund 2 millioner som spiller det er det beste spillet ever det enste spillet jeg gamer på min super pce oxo :)

 

 

cs er det beste pc spillet som er lagt da :)

 

 

battel fielde blir man lei av med engang det er ikke noe tøft spill.

 

 

 

jeg vet at super noob sier at CS er gammelt og ut.

Lenke til kommentar
CS er gammelt og ut.

 

Angående BF, det nytter ikke å prøve det 5 min. Du må sette deg inn i komandoene og spille litt miltuplayer.. sinnsykt tøft.

Selv prøvde jeg det første gang i 5 min.. Da var det ikke noe særlig.. men så kjøpte jeg det selv og fikk helt kick av det.. Men det er mye bedre å spille det på mulitplayer da man faktisk har noen lagkamerater som kan tenke..

ER DU TEIT ELLER ?

 

 

hmm.... ja cs er ut eller ikke

 

er jo rund 2 millioner som spiller det er det beste spillet ever det enste spillet jeg gamer på min super pce oxo :)

 

 

cs er det beste pc spillet som er lagt da :)

 

 

battel fielde blir man lei av med engang det er ikke noe tøft spill.

 

 

 

jeg vet at super noob sier at CS er gammelt og ut.

[sYNSK-mode]Du er født i 1985[/sYNSK-mode]

Lenke til kommentar
ER DU TEIT ELLER ?

 

 

Slike kommentarer lar vi være.

Har du ikke noen saklig å si så la være.

 

Kanskje det bare er meg som har vokst i fra det, men jeg har aldri likt CS.

 

Enig med dere andre, vanlig BF er litt tamt på nettverk, men DC og BFV er tingen :D

 

Edit:

Lautsprecher, hvem tenker du på?

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Har alltid hatt lyst til å spille bf og skaffe meg en clan , men orker ikke bruke penger på det , det går bort på goddi :blush: , men kanskje til komfen min så tror jeg skal kjøpe meg det så vis noen er på utkikk etter en bf venn pm meg :dribble:

Endret av destroyy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...