Gå til innhold

TEST: Den store LCD-testen: Del 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser dere har testet HP L1925. Nå skal det sies at dette er en såkalt "business" skjerm, som på ingen måte er beregnet på hjemmebruk. Derfor blir det litt feil å kalle den storebror til Pavilion TFT1703. HP har en 19" til hjemmebruk, den heter Pavilion TFT1903.

 

Sånn, når det er sagt; fabelaktig arbeid med disse LCD-testene! Big thumbs up!

Nå var det den de sendte da :)

 

Hmm, hadde nå håpet på at 1913T hadde vunnet da, for nå skjønner jeg ikke hvor enormt bra de andre skjermene må være.
De er bedre rett og slett ;)

 

Til test panelet; når kommer evt en test av 20/21"? Ikke meningen å mase rett etter dere har sluppet denne testen altså
Rett rundt hjørnet. Den er ferdig, så vi tar bare en kunstnerisk pause. Det blir ikke lange oppholdet i forholdt til tidligere :) Endret av enden
Lenke til kommentar
Til test panelet; når kommer evt en test av 20/21"? Ikke meningen å mase rett etter dere har sluppet denne testen altså
Rett rundt hjørnet. Den er ferdig, så vi tar bare en kunstnerisk pause. Det blir ikke lange oppholdet i forholdt til tidligere :)

:w00t: Ja dere trenger sikkert en liten pause nå ja, men eg synes ikkje så veldig synd i dere stakkars... Alle de godbitene dere får prøve,skulle ønske det var meg :)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg venter til neste uke med å bestille en BenQ FP991 skjerm, kanskje en eller fler av de store net buttikene legger prisen ned, eller kanskje legge den ut på ukens tilbud til og med, det hadde vært fint det. :dribble:

 

Kjempe bra test, så nå er ventinga neste over! :thumbs:

Lenke til kommentar

Her lukter det NEC 1980SX! :thumbs:

 

Noen som har erfaring med denne fra FPS spill? Jeg ser at testpanelet er greit fornøyd med den til det bruket, men jeg hører gjerne fra et par andre hvis noen har den.

 

Hvis ikke det skjer noe dramatisk i del 3 av testen, bestiller jeg en NEC 1980SX! :D

Lenke til kommentar

Glimrende test! Har ikke fått tid til å finlese den ennå. (gjør det i kveld), men jeg har likevel en liten kommentar:

* bakdeler = romper. Du mener sikkert "ulemper".

 

Fikk litt lyst på den Benq-skjermen, men kjøpelysten er fortsatt stagget av det generelle prisnivået på LCD.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Til test panelet; når kommer test av 20/21"? Ikke meningen å mase rett etter dere har sluppet denne testen altså :laugh:

 

Edit; trenger ikke nøyaktig dato, bare sånn ca ;)

Den kommer snart, jeg vet hvem som vant :p:p

At du tørr å si dette, nå får du sikkert en haug med PM'er fra nysgjerrige brukere :p

Snekker'n = tøff :cool:

 

Men du er jo ikke den eneste som vet det da... ;)

 

EDIT: De som vet litt har vel sine lepper lukket med "sju segl" (staves det sånn? ble litt usikker).

 

EDIT2: glemte det viktigste, svært god test!

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...