Gå til innhold

Boksåpner del2


Anbefalte innlegg

som jummi sa: og klager på hva Overklokking.no legger ut eller ikke legger ut kan plasseres i "tilbakemeldinger til Overklokking.no"

Fosco, upside, sINNsRO: sånne som dere gjør hele jobben her så utrolig lite motiverende. Jeg er brennsikker på at om vi lanserer en ren overklokkingsartikkel av en prosessor, kommer dere og syter og ranter over at vi ikke forsøkte å kjøle den med flytende nitrogen, eller at vi ikke klarte å oppnå høyere hastighet. Jeg HÅPER at jeg har fått feil inntrykk av dere.

er det derfor det ikke kommer noe om overklokking her? husk at du er en moderator og kan slette det du vil.

 

del 1 ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Mot ignoranter og kverulanter kjemper selv gudene forgjeves".

Steike, det passet bra her!

 

Overklokking.no publiserer artikler 2 ganger pr. uke: Mandag og torsdag, omtrent kl. 00:00.

Legger vi ut noe på fredager, er det som regel en artikkel som ikke er ment å være spesielt seriøs. Så der har dere forklaringen.

 

Men jeg venter fortsatt på at ranterne skal bidra med noe selv....

mener du at det er vi som skal skrive artikklene om klokking og dere tar dere av tannbørster osv?

hvis mitt ord hadde spilt noen rolle så hadde jeg sagt: ok.no, kom med artikler om klokking eller skift navn asap!

Lenke til kommentar

Det er nå vel bare bra med noe å le av på en fredag!

Kunne selvfølgelig vært flere tester og sånt, men hvem skal betale for dette?

Må jo forstå at de som legger ut tester og guider gjerne vil ha penger til noe annet enn en pappeske og bo i også!

 

Mener at siden er bra, og at det ikke er noe problem med antallet tester osv. fordi det finnes mange andre lignende sider i tillegg.

 

Case solved. :thumbs:

Lenke til kommentar

Hmmm....... Har nettopp lest alle innleggene til alle kritiker i denne

tråden( del 1 og 2) og merkelig nok er de fleste aktive på OCshoot.no

sidene ;) Pussig sammenheng..........

 

Hadde ikke trudd at det går så dårlig med OC på sidene til

ocshoot.no at dem må komme hit for å etterlyse mer overklokking !

 

Mvh

:green:

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Hmmm....... Har nettopp lest alle innleggene til alle kritiker i denne

tråden( del 1 og 2) og merkelig nok er de fleste aktive på OCshoot.no

sidene  ;)  Pussig sammenheng..........

 

Hadde ikke trudd at det går så dårlig med OC på sidene til

ocshoot.no at dem må komme hit for å etterlyse mer overklokking !

 

Mvh

:green:

ja fint gjør detta om til en ocshoot vs ok.no tråd...

men jarmo prøv å finn noe som viser at jeg er en "ocshoot sympatisør" da(untatt at jeg har skrivd et par poster på diskuter.no).

huleboer.

Endret av sINNsRO
Lenke til kommentar
Hmmm....... Har nettopp lest alle innleggene til alle kritiker i denne

tråden( del 1 og 2) og merkelig nok er de fleste aktive på OCshoot.no

sidene ;) Pussig sammenheng..........

 

Hadde ikke trudd at det går så dårlig med OC på sidene til

ocshoot.no at dem må komme hit for å etterlyse mer overklokking !

 

Mvh

:green:

1. Jeg finner bare 2 kjente navn.. det er sINNsRO og Fosco. Begge to er faste brukere av ok.no så vidt jeg kan se.

 

2. Har fulgt denne tråden, og bare ventet på at noen skulle komme med den komentaren du nettopp kom med. Om det noen gang skal bli fred mellom sidene så hjelper det ikke at folk trekker slike slutninger så fort det kommer noe kritikk.

 

-------------------------------------------------------

 

Mine erfaringer er at overklokking.no hovedsaklig er en side for moddere, og den jobben gjør de bra. Om de ikke vil legge noen vekt på overklokking så er det et valg de gjør, og det burde alle respektere. Som en annen nevnte så finnes det mange andre sider som tar for seg nettopp overklokking i mer eller mindre ekstrem grad, så da kan de jo heller søke dit :)

Lenke til kommentar
Hmmm....... Har nettopp lest alle innleggene til alle kritiker i denne

tråden( del 1 og 2) og merkelig nok er de fleste aktive på OCshoot.no

sidene  ;)  Pussig sammenheng..........

 

Hadde ikke trudd at det går så dårlig med OC på sidene til

ocshoot.no at dem må komme hit for å etterlyse mer overklokking !

 

Mvh

:green:

1. Jeg finner bare 2 kjente navn.. det er sINNsRO og Fosco. Begge to er faste brukere av ok.no så vidt jeg kan se.

 

2. Har fulgt denne tråden, og bare ventet på at noen skulle komme med den komentaren du nettopp kom med. Om det noen gang skal bli fred mellom sidene så hjelper det ikke at folk trekker slike slutninger så fort det kommer noe kritikk.

 

-------------------------------------------------------

 

Mine erfaringer er at overklokking.no hovedsaklig er en side for moddere, og den jobben gjør de bra. Om de ikke vil legge noen vekt på overklokking så er det et valg de gjør, og det burde alle respektere. Som en annen nevnte så finnes det mange andre sider som tar for seg nettopp overklokking i mer eller mindre ekstrem grad, så da kan de jo heller søke dit :)

Hei formann og godt og "se" deg igjen her i huset..... :)

Tenkte meg det at du følger litt med diskusjoner her også.

 

Syns bare at det er litt for dumt og "trekke ned" en humøristisk

ment tråd av Novec, ikke noe annet, følte meg litt provosert ja !

 

(1. Raider her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=212133&hl=)

 

Vel ! Enig med deg som vanlig uten problemer ;)

 

Mvh

jarmo

Lenke til kommentar

Håper ikke alt bråket rundt denne svært morsome artikelen,har tatt fra dere i redaksjonen,lysten til (en sjelden gang) å komme med lignende artikler!

Eller ved nærmere ettertanke,kanskje best å la det være,vi kan jo ikke ha noe av at folk blir i godt humør!

Nei,det skulle tatt seg ut... :thumbdown:

 

og jeg venter forstatt svar på hvorfor ok.no tar seg tid til alt annet enn overklokking...

http://www.ok.no driver nok MEST med andre ting enn klokking... :lol:

Endret av Fiesta
Lenke til kommentar

Jaja, det er alltid morsomt med en sakling diskusjon... Som jeg har sagt før, jeg forstår at dere syns aktiviteten er for lav til tider. Det jeg derimot ikke forstår er at dere (heldigvis ikke alle...) klager på et humoristisk innslag som innledning til ei god helg som kanskje også gir gode tips til helgens matlaging.

 

La én ting være klart: Dette er IKKE noe som går utover vår datamessige aktivitet. Hr. Bolling, som vi tidligere har erfart er en svært så kreativ sjel, ville bruke en halvtime på å skrible ned noen ord om et viktig gjennombrudd i matlagingens historie. Det tok så undertegnede et godt kvarter å formatere og publisere artikkelen.

 

Er ikke det god underholdningsverdi for tre kvarters jobb? Til sammenligning har jeg så langt brukt fire døgn på en hovedkorttest og utallige timer på diverse prosjekter.

Lenke til kommentar

hømm .. kan jo ikke si at det er brukt så mye tid på såkalte useriøse artikler som dere vil har det til .. for det er bare to artiker på tanbørsten og en på boksåpener ... og det ikke som at det er mye på 1 år som det er jeg vill tippe det er di er kommet på

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Hmmm....... Har nettopp lest alle innleggene til alle kritiker i denne

tråden( del 1 og 2) og merkelig nok er de fleste aktive på OCshoot.no

sidene  ;)  Pussig sammenheng..........

 

Hadde ikke trudd at det går så dårlig med OC på sidene til

ocshoot.no at dem må komme hit for å etterlyse mer overklokking !

 

Mvh

:green:

1. Jeg finner bare 2 kjente navn.. det er sINNsRO og Fosco. Begge to er faste brukere av ok.no så vidt jeg kan se.

 

2. Har fulgt denne tråden, og bare ventet på at noen skulle komme med den komentaren du nettopp kom med. Om det noen gang skal bli fred mellom sidene så hjelper det ikke at folk trekker slike slutninger så fort det kommer noe kritikk.

 

-------------------------------------------------------

 

Mine erfaringer er at overklokking.no hovedsaklig er en side for moddere, og den jobben gjør de bra. Om de ikke vil legge noen vekt på overklokking så er det et valg de gjør, og det burde alle respektere. Som en annen nevnte så finnes det mange andre sider som tar for seg nettopp overklokking i mer eller mindre ekstrem grad, så da kan de jo heller søke dit :)

Er dette som jeg også reagerer på. At man alltid skal blande inn OCS når noen kommer med litt kritikk. Men jeg har sett meg grønn på og komme med et svar i de fleste slike diskusjonene. Er endel man bare ser ,men ikke gidder og svare på også ,men at noen blander inn OCS hver gang noen etterlyser noen artikler som er litt med ONtopic er litt dårlig gjort..

 

Og jeg vet ikke hva folk kan kalle meg ,men jeg er iallefall relativt aktiv (inntill nå iallefall) her på dette forumet og kalle meg en fast OCS bruker er vell kanskje litt feil. SKal sies at jeg er aktiv på ocs forumet og legger heller postene der enn her ,men det er bare pga et par brukere som jeg har fått i vrangstrupen..

 

SÅ la oss stoppe og trekke inn OCS hver gang det er folk som er litt kritiske og er regget på diskuter.no.. Dette burde jo være en smal sak.

 

Og ja Formann (btw.. hvis du leser dette så har jeg ikke fått kortet enda ,men regner med det kommer idag.

 

Men det er 2sider som har en forskjellig brukermasse. En annen målgruppe med andre ord.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med deg her. Og hwn er så jo så komersielt at der blir det tester og andre ting hele tiden. SKal ikke si hva jeg synes om testene her siden jeg har sagt det endel ganger før (gode tester ,men de burde ikke ha prøvd og overklokke siden dette er en ting som gir innformasjon som ikke er relevant siden hwn somregel er den siden (av alle sidene jeg leser.. som er over 30stk) som får dårligst resultat. Dette dog på hovedkort.

 

Men.. nok om denne saken.. La oss legge den død.

Lenke til kommentar

litt synd egentlig.. skal tro om yummy hadde vært åpen for donering/bortlåning av ting som kunne klokkes ? Kunne godt tenkt meg å lånt bort skjermkortet mitt, så de kunne få lekt seg med det, skrevet en bra artikkel og jeg kunne ha fått kortet mitt tilbake visst den ennå levde.. Sendte en mail til han om dette, men fikk ikke respons..

Eller om noen har en CPU liggende å slenge som de ikke bruker f.eks

Lenke til kommentar

CFD, joda, kronerullingen er jeg fullt klar over.. Meget bra

Men det jeg tenker mer på utlåning av overflødig hardware som kunne ha vært presset til sitt ytterste? F.eks ett gammelt gf2/3/4 ? Bare for å se hva som faktisk er mulig.

 

Som kjent er vi sterkt imot modifisering og overklokking av datautstyr, men i dette tilfellet har vi gjort et lite unntak.

Stusett litt over denne, fra artikkelen du linket til.. renger med det er ironi eller?

Endret av Morpheus^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...