Gå til innhold

Nytt design til sammenslått side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Superb Mikka, som jeg allerede har sagt.

Liker ikke logoen jeg da, en enkel "P" synes jeg rett og slett ikke holder. Iallefall ikke når Kilogram her snakker om multifunksjon og varmemerke.

Muligens litt "kjedelig" header.

 

Ellers plettfritt! :w00t:

 

 

@ PT: :roll:

 

EDIT: Noen som får deja vù fra amotor tråden? :ermm:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Skipp O'Hey! :)

 

:wow: Det var positive tilbakemeldinger, du ;)

 

PT: PoleCat er ikke slakt, og det kommer han aldri til å bli.

 

Kan vel se om det ikke blir en HTML-versjon.. men ikke i kveld.

 

 

 

EDIT:

Jeg ser jeg mangler footer.. :blush:

 

 

Polert: Jeg ser at logoen kanskje muligens er litt enkel, ja. Logoer er ikke min sterkeste side, for å si det sånn!

Endret av Mikka
Lenke til kommentar
Polert: Jeg ser at logoen kanskje muligens er litt enkel, ja. Logoer er ikke min sterkeste side, for å si det sånn!

Du er ikke alene. ;)

 

Sliter enda med plassering av den menyen som skal gå horisontalt, ser at du heller ikke har tatt med den. Ueland snakket om at han likte løsningen på anandtech.com, mulig jeg får prøve noe i den retningen.

Vanskelig med så masse undersider og så lite informasjon... :cry:

 

@ PT: ___________ (setter strek) ;)

Lenke til kommentar

den logoen.. er .. FET!!! :D :D :D

 

og likte fargene..

 

men...

- headeren var litt slapp..

- vet heller ikke om jeg likte nav'en helt.. på begge sider... kan ikke helt sette fingeren på det der... tror det har noe med overskriftene på hver seksjon å gjøre...

- blir litt square... ;)

 

Liker:

- fargene

- linkene

- logoen.. ;)

 

PoleCat sin er nok fortsatt min favoritt.. men trenger en litt bedre logo og header... ;)

 

men.. må egentlig se begge i html-version først... kanskje?

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
hmmmm... altså... den ser jo faktisk ut som en fisk/øye.. egyptisk øye.. slik hieroglyf-sak.. ;)

nei.. er nok ikke helt fornøyd med den.. (er dessverre ikke så  veldig god på konstruktiv kritikk, så har lite med forslag på hva du kan gjøre...)

Okidoki. :)

OK nå er PoleCat pissed, og han har allerede satt i gang v2. av programmerings layouten = tipper jeg :laugh:

 

 

Mikka> Joa, greit nok designet... Håper final versjonen vil se bedre ut..

Lenke til kommentar
Polert: Jeg ser at logoen kanskje muligens er litt enkel, ja. Logoer er ikke min sterkeste side, for å si det sånn!

Du er ikke alene. ;)

 

Sliter enda med plassering av den menyen som skal gå horisontalt, ser at du heller ikke har tatt med den. Ueland snakket om at han likte løsningen på anandtech.com, mulig jeg får prøve noe i den retningen.

Vanskelig med så masse undersider og så lite informasjon... :cry:

 

@ PT: ___________ (setter strek) ;)

Bare spør og jeg svarer ;)

 

er utslått av influensaen atm så er ikke helt oppe å går men det som jeg liker med anandtech er ja mappestrukturen, vi kan samle mye på kort sted. Kan for eks klikke på en tux logo øverst og en ny meny om linux stoff dukker opp i for eks venstre meny elns. :)

 

der ser man raskt og i ingressene om det er en nyheter, test osv.

Lenke til kommentar

allrigthie..

 

Førsteintrykket er bra, men:

 

-litt vel stor header ? , dvs tom plass

-hva skjer ved lengre titler?

-footer? ;)

-noen av menyfeltene har en "ekstra boks", mens andre ikke har.. huh? :dontgetit:

 

lurer på om det ikke blir litt liten menyplass hvis vi skal ha inn flere kategorier, aka programvare, windows, linux, programmering osv.

 

that`s it for now ;)

Lenke til kommentar

Etter min mening bør menysystemet være 100% skalerbart/utbyggbart..

ettersom admins ikke helt er sikker på hva som skal inn?

og man gjør det jo ratt lettere å utvide/legge til nye elementer senere uten å måtte kontakte personen som laga sia for å få denne til å lage nye overskrifter..

 

 

edit: ^-- det vil si... ikke bruke bilde istedet for tekst på menyoverskrifter, etc... (gjerne bakgrunnsbilde BAK teksten..)

(og fancy fonter kan lett bli vanskelig å lese om man f.eks. sitter på en nedstøva skolepc...)

Endret av cfenzo
Lenke til kommentar
jeg mener det er alt for liten plass å ha INNHOLD på i det designet, og det er jo innhold som betyr noe :p

Innholdsspalten (den i midten) er skalérbar. Det utkastet jeg la ut gjengir siden ca slik den ville sett ut i 800x600 pikslers oppløsning. I større oppløsninger er innholdsspalten proposjonalt større :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...