Gå til innhold

Nytt design til sammenslått side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser du har sakna svar frå oss som er ansvarlig for dette, og her kjem dei. Foreløpig er eg veldig imponert. Her er det eg ser du må få gjort klart;

  • Ein skikkelig logo
  • Menyen/navigeringssystemet
  • Du har brukt ein punktliste for "partnere" mens du har ei upunktert liste for "siste fra forum". For min del syns eg det "krasja" litt.
  • Det kan bli vanskelig å gjere dette om til XHTML, i alle fall store delar av det, då tenker eg på sjølve designet. Idear frå publikum vert satt pris på.

No ventar eg spent på det raude forslaget. :)

 

Edit; der var det raude lagt ut før eg var ferdig å skrive, ja... Meget bra. Eg likar personlig det raude best, men så er jo ikkje dette berre opp til meg heller. Me får sjå kva folk seier i tråden her. :)

Endret av kilogram
Lenke til kommentar
No ventar eg spent på det røde forslaget. :)

Allerede ute. ;)

 

Logo sliter jeg enda med, håper jeg får en fin ide. ;)

 

Rent kodemessig, har vi jo ekspertise på elitenivå, er allerede i samtale med mannen som kan tenkte seg å kode dette. Her kan jeg så og si ingenting.

Lenke til kommentar

Ahh... kontraster :yes: Men understrekene ble nå litt for synlig igjen, slik at understrekingen på mouseoveren ble litt smør på flesk, kanskje tone linjen under noen hakk, eller eventuelt lage en liten firkant bak hver menyskrift, slik at det blir en mouseover? Selvsagt synkronisert vertikalt. Er jo kanskje verdt et forsøk :shrug:

 

5.jpg

fortsatt, men disse er alle raseildere av ypperste klasse... :w00t:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar

er selv ikke fan av "høstfarger"

 

som cfenzo sa, litt unusual ;)

 

så spørs det litt hvordan vi skal kunne inkludere en god del ting og tang der når man ser på hvor mye som er på de forskjellige sitene i dag.

 

edit:

vi vil og skrive en del engelske artikler så noe som viser at "her er det engelsk stoff" hadde vært kjekt å fått til spess med tanke på at alle ikke kan norsk. :)

Endret av Mr.Ueland
Lenke til kommentar

Trur det designet vår kjære ilder har komt opp med vil gjøre seg ganske bra på sida, og å oversette det til (X)HTML skal vel neppe vere et problem med dei folka som er her på forumet (FuLu, satyrium og ikkje minst epsilon47).

 

så spørs det litt hvordan vi skal kunne inkludere en god del ting og tang der når man ser på hvor mye som er på de forskjellige sitene i dag.

 

Om det blir trangt på menyane på sidene er det jo altids mulig å kjøre "Siste fra forum" og "Siste nyheter" opp i midterste kolonne a-la OK.no...

 

IMO er dette iallefall the way to go, og eg kommer neppe til å gidde å snekre sammen noke når dette er blitt så bra iallefall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...