Gå til innhold

Nytt design til sammenslått side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flink PåleKatt *gi cookie til*

 

likte index4, men..

- fargene er litt blasse/utydelige.. (sitter med lcd her)

- menyen tror jeg nok kommer til å ta seg av "tomrommet" på midten.. ;) eller kanskje en form for grid hadde gjort seg?

- jeg mener du trygt kan droppe bordern øverst i innholds-kolonnen... og trekke den opptil "dekorasjonen" over... kanskje også droppe den under? eller.. tja.. ;)

+ logoen.. men den er jo allerede forklart fra din side...

 

Tror det var alt jeg kunne se nå... :p good work! :thumbs:

Lenke til kommentar
Takker for kritikk. Bare fyll på. ;)

Likte uten tvil nummer 2 best, altså denne.

  • Likte ikke helt det til venstre, altså over der det står programmer.no. Det blir en litt brå overgang fra det til det hvite, men likte egentlig ikke det i det hele tatt. Men det var bare midlertidig? Eller var det kun logoen?
  • Likte egentlig fonten som ble brukt i menyen. Men samtidig så ble det i bredden 20 prosent tekst 80 prosent fyll hvis du skjønner. Menyen ble mye lengre enn den trengte å være, men du har vel kanskje mål å gå etter og da er det ikke lett å gjøre noe med det.
  • Mangler det lille ekstra som gjør at siden skiller seg ut. Det blir liksom nesten for rent og pent, og da blir det en anelse kjedelig å se på.

Sikkert vært litt streng, men så forventer man seg jo litt mer av en som deg :thumbup:

 

Så til skrytet:

  • Behagelige farger. Rettelse; veldig behagelige farger.
  • Ryddig og pen, men overskriften på menyene kunne kanskje hatt litt mer tydelig farge? Kun en anelse altså, de skal tross alt være noe du ser med en gang når du skal navigere. *småplukk*
  • Fine og behagelige overganger.

Tja siden er ganske enkelt stilfull. Mouseoveren på menyen tror jeg ikke kan gjøres på annet måte. Tror det meste av fancy greier ville ha ødelagt helheten der, så den var, ja, enkel, men den passer bra til den menyen du har...

 

Det eneste jeg savner er vel et mer programpreg over den. Det er ikke noe på siden som gjør at man tenker på programmer. Man tenker mer; "Dæven han har peiling han som har laget dette" :w00t:

 

 

5.jpg

 

Men noen justeringer kan dette gå helt til topps :w00t::thumbup:

Lenke til kommentar
Likte ikke helt det til venstre, altså over der det står programmer.no. Det blir en litt brå overgang fra det til det hvite, men likte egentlig ikke det i det hele tatt. Men det var bare midlertidig? Eller var det kun logoen?

Kan helt sikkert gjøres annerledes, men med tanke på dynamikken måtte jeg gjøre det området så lite som mulig. Om/når en logo kommer, vil det nok ikke bli seende slik ut. Skal også ta en titt på et gjennomgående pattern.

 

Likte egentlig fonten som ble brukt i menyen. Men samtidig så ble det i bredden 20 prosent tekst 80 prosent fyll hvis du skjønner. Menyen ble mye lengre enn den trengte å være, men du har vel kanskje mål å gå etter og da er det ikke lett å gjøre noe med det.

Menyen er litt tom ja, men om den kuttes ned til samme size som det den "bør" være, blir den veldig smalt. Evt kan jeg velge en annen font, eller ha større avstand mellom bokstavene.

 

Ryddig og pen, men overskriften på menyene kunne kanskje hatt litt mer tydelig farge? Kun en anelse altså, de skal tross alt være noe du ser med en gang når du skal navigere. *småplukk*

Som jeg allerede har sagt, har jeg prøvd med å gjøre dem en anelse mørkere, men da synes jeg de skiller seg _for mye_ ut. Vet ikke helt her jeg.

 

Synes det var litt for mye slakt til å fortjene 5 ildere.

*rapportere misbruk av ilderskala til høyere hold* :p

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
hmm.. meg se side i opera.. *ikke skjønne hvorfor borderne i midten er svarte der og lysegrå i IE..* ser mycket bettre ut i IE ja.. ;)

men.. synes det fortsatt er litt lite kontraster/farge...

Jaujau, det er sant det.

 

Om noen har noen fargekomboer de synes kunne passe, så skrik ut, eller om jeg bare skal tweake de fargene som allerede er... :shrug:

Lenke til kommentar

Nja, den fortjener i aller høyeste grad en femmer. Det er som regel vanskeligere å finne positive ting med en side enn negative ting.

 

Den ramsa jeg kom med var vel mer småplukk enn negative ting, og det er jo muligens bare noe jeg legger merke til, og man kan da ikke oppfylle alle ønsker. :p

 

Men en frisk logo med noe programpreg over seg, blir dette en sekser på skalaen, muligens kanskje :p Blir i hvert fall historiens første fra min side tror jeg...

Lenke til kommentar
hmm.. meg se side i opera.. *ikke skjønne hvorfor borderne i midten er svarte der og lysegrå i IE..* ser mycket bettre ut i IE ja.. ;)

men.. synes det fortsatt er litt lite kontraster/farge...

Jaujau, det er sant det.

 

Om noen har noen fargekomboer de synes kunne passe, så skrik ut, eller om jeg bare skal tweake de fargene som allerede er... :shrug:

som eg allerede har sagt, prøv å legg en tanke meir rødfarge i det. ctrl+b og legg til litt på Red, og litt på Magenta. prøv iallefall ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...