Gå til innhold

Nytt design til sammenslått side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm, kan jo bli gøy dette! :grin: *glede seg til PC, Dunis, og tj's( ? ) forslag*

Nevn Mikka også, så er vi fornøyde! ;) Eller hva sier han selv?

Nevn meg, ja.. :lol::p

 

 

Det kommer sikkert et forslag fra meg etter hvert, men når det gjelder spørsmål om ekspertise, får det være opp til andre ;)

Lenke til kommentar

Det skal vel også sies at forslag som avviker fra "kravene" vil bli vurdert på lik linje med de andre. Det finnes garantert glupere måter å gjøre ting på enn hva vi har sett for oss. Da det gjelder hva plassen skal brukes til så er det bare å ta en titt på sidene i nettverket som har dette oppsettet. Disse er blant annet:

 

sourcecode.no

programmer.no

hardware.no

barbara.no

 

Ellers så har jo både gamer.no og amobil gått veldig bort fra "standard-looken" og det med gode resultater. Selv synes jeg at måten amobil har løst det på er helt grei til tross for at det er en 3 kolonners løsning.

 

EDIT: jeg ser gfx.no nevnes. det har også vært vurdert (såvidt) å også slenge dette med på fellesside-prosjektet etterhvert, så dette er i grunn en høyere prioritet enn hva gfx.no design er. årsaken til at dette vurderes er mangel på medarbeidere.

Endret av invictus
Lenke til kommentar
Vi har lenge gått og fundert på dette, og har blitt enige om at designet til Sourcecode.no er noe å bygge videre på.

Er det bare jeg som syns sourcecode.no designet er horribelt? Unnskyld at jeg sier det.. :shrug:

hehe.. må si meg enig der du... :p (jens har rett.. uansett.. ;) *le*)

 

om oppsettet fungerer er nå heller en smakssak...

(3 kolonner funker.. men 100% er en smakssak)

Lenke til kommentar
' date='06/03/2004 : 02:07'] Jaja. Jeg får vel være den første som hiver meg uti det, eller? :ermm:

 

her

her (hvis første ikke funker)

 

Bare en liten ide jeg hadde, eksperimenterte med en litt uvanlig fargeblanding (høres ut som en j*vla interiørarkitekt :shrug: )..

Hm, syns ikke det var så hakkendes gale jeg..:) Fargene passet sammen, muligens en litt sprekere header..?

 

Orker ikke kommentere så mye, senga venter.. ;)

 

Men absolutt godkjent :thumbup:

Lenke til kommentar

Selv har jeg valgt å kjøre en litt mer grafisk stil på det hele (seffers :p), med någenlunde samme fargevalg som det her over.

Oppsettet var greit, men jeg syntes det ble litt for "kjedelig". (på den over her altså)

 

Får bare håpe domnenet mitt kommer seg utover dagen, så jeg kan få lastet det opp. :(

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
,06/03/2004 : 02:07] Jaja. Jeg får vel være den første som hiver meg uti det, eller?  :ermm:

 

her

her (hvis første ikke funker)

 

Bare en liten ide jeg hadde, eksperimenterte med en litt uvanlig fargeblanding (høres ut som en j*vla interiørarkitekt  :shrug: )..

Denne var ikkje så galen. Om eg får lov til å kommentere, så trur eg nokre avrunda kantar hadde gjort seg, og ein liten opp-piffing av logoen. Å finne ein måte alle kolonnane kan bli like lange på, hadde nok og vore kult (men med CSS er jo det et h*lv*t*).

 

Eg syns og at navigeringslinja ("FORUM GUIDER...") var litt vel udekorert. Eg likte derimot fargeoppsettet, sjølv om det var litt sånn halvveis deprimerande, så var det veldig behagelig å sjå på.

 

Og så lurer eg på kva som står der på latin? ;)

Lenke til kommentar
Denne var ikkje så galen. Om eg får lov til å kommentere, så trur eg nokre avrunda kantar hadde gjort seg, og ein liten opp-piffing av logoen. Å finne ein måte alle kolonnane kan bli like lange på, hadde nok og vore kult (men med CSS er jo det et h*lv*t*).

 

Eg syns og at navigeringslinja ("FORUM    GUIDER...") var litt vel udekorert. Eg likte derimot fargeoppsettet, sjølv om det var litt sånn halvveis deprimerande, så var det veldig behagelig å sjå på.

 

Og så lurer eg på kva som står der på latin? ;)

Takker alle for kritikk. :yes:

 

Kilogram: I og med at dere vil ha et flytende design (full skjerm uanz oppløsning), så er det vanskelig å få til like lange kolonner med CSS, samme med avrunda kanter. Det fins en metode for det, men den er ikke å foretrekke. Blir for mye jall.

 

Tenkte også å jobbe mer med header, men hvis selve designet ble slakta var det liksom ikke no vits? Men nå ser jeg jo at det er håp. ;)

 

 

EDIT: Har jobba litt med headern, men er enda ikke helt fornøyd.. :dontgetit:

Endret av [Jante]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...