Gå til innhold

Nytt design til sammenslått side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den headeren blir jo bare bedre og bedre, synst den var ganske kul jeg :)

Det synes ikke jeg. Ble litt rart med en bildebasert header, når resten av designet er såpass strippa.

 

Venter litt med å laste opp mitt design jeg, har fått noen konstruktive tilbakemeldinger jeg har tenkt å ta til følge før det legges ut for offentligheten. ;)

Lenke til kommentar

No er bakgrunnen på overskrifta veldig bra, men sjølve teksten må framleis gjerast ein god del med om me skal kunne benytte den som logo. Eg har ingen sånne supre idear til korleis ein skal gjere det, men ein god logo er noko som ein kjenner igjen med ein gang, og som ein kan lime inn nesten kvar som helst.

 

Etter at designet er ferdig, skal me jo lage "Anbefalt", "Best i test" og så vidare, og då er det veldig viktig at me har ein klart definert logo. :)

Lenke til kommentar

Javel, da var det min tur da. :)

Tok litt lengre tid enn ventet, da jeg tok meg tid til å rette på en del ting etter tilbakemeldigner fra andre.

Først vil jeg bare få si at;

  • Den logoen er _ikke_ ment for å brukes, men jeg kom ikke på noen god logo, derfor laget jeg bare noe jeg kunne ha som plassfyll akkurat der.
  • Som dere ser er det 5 forskjellige stiler på menyene til venstre, dette fordi jeg ikke klarte å bestemme meg for hvilken som ble best.
  • Siden vises ikke _helt_ riktig i Opera, derfor er det en fordel om den sees med IE.
  • Den skal passe oppløsninger fra 800x600 og oppover (optimalisert for 1024x768/1280x1024). Kjekt om dere gir tilbakemeldinger på dynamikken.
  • Synes kanskje fargene ble litt "blasse", men en fargetweaking skulle jo ikke være noe problem.

>> Index2

>> Index3 (litt lysere)

 

You go slakt now! :thumbup:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

NAIS PC! :w000000t:

 

Rett og slett dritseksi!

 

Men, selfølgelig - er visse ting eg vil pirke på:

 

- Skrifta i menyen kunne med fordel vert litt større

- Vanlige firkant-greier i listene i menyen kunne godt ha vert bytta ut med ei lita pil elns.

- Gjør menyoverskriftene littegrann mørkare

- "Programmer.no" i header kunne med fordel vert en tanke større

- Fine farger, men prøv å lag et utkast der du har littegran meir rødt i - på en måte ;) (altså ikkje røde farger, men litt meir rødt i fargane som allerede er der)

- "Driversok" ? Lag en Ø da mann! :p

- Et litt klarare skille mellom meny og innhold? (i form av en 1px mørkegrå border elns)

- Headeren blei litt tom på midten. Prøv å få til et form for mønster som kan strekke seg uten at det ser dumt ut pga dynamikken.

- Nyhetsoverskriftene på framsida bør (IMO) skifte farge istede for å få underline ved mouseover.

 

Tja, det var vel alt trur eg? Blei en del småpirk, men for all del - det var ytterst seksi! :)

:woot:

 

Edit: fjerna en ting. Bruk stilen under "artikler", men gjør dingsane litt mørkare.

Endret av arve87
Lenke til kommentar
- Skrifta i menyen kunne med fordel vert litt større

Roger that, kan prøve et hakk opp.

- Gjør menyoverskriftene littegrann mørkare

De var det i utgangspunktet, men jeg synes de ble litt for kraftige da. Mulig det bare er mine øyne. Skal lage en versjon med dette også.

- Bruk samme farge på bakgrunnen på undermenyane "Forum" og "hovedmeny"

det er ikke meninga at alle disse skal brukes, jeg vil at dere skal velge en av dem. ;)

- "Driversok" ? Lag en Ø da mann! :p

Pirke, pirke, pirke. :p

- Et litt klarare skille mellom meny og innhold? (i form av en 1px mørkegrå border elns)

Som sagt, sjekk med ie du. ;)

- Nyhetsoverskriftene på framsida bør (IMO) skifte farge istede for å få underline ved mouseover.

Ikke enig, hva mener resten?

 

Takker for fin tilbakemelding! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...