zr4th Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 (endret) Må si meg helt enig steinih, LCD duger rett og slett ikke til spill. De har LANG vei å gå, for å si det mildt. Om man spiller spill som wc3 eller cs så erre sikkert greit med lcd Selv har jeg Samsung SyncMaster 957DF, 19 tommer skjerm. Ta en titt på samsungs skjermer, mye bra der. Ellers har sony og nec (hvis man fremdeles får tak i) også mye bra. Om jeg var deg ville jeg helt klart gått for 19 tommer. Ta en titt på disse: http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=987...lAction=details http://www.psdata.no/prodSearch.asp?IT=987...lAction=details http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=1 http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...tall=11.03.2004 Endret 4. mars 2004 av zr4th
Tåkefyrste Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 (endret) Er ute etter den beste 17" CRT skjemen til spillbruk.(...) Jeg skal _IKKE_ ha en LCD(...) Jeg _skal_ ha en 17" CRT!! grunnen til det er at jeg spiller mye og reiser en del på LAN. Mitt råd til deg er å kjøpe en LCD selv om du skal spille - LCD skjermene har blitt like bra til spilling som CRT Ser du leter etter en 17" skjerm men jeg fåreslår denne Hyundai ImageQuest Q995 dette er en 19" Du burde kjøpe en 19" fordi da kan du lettere kjøre dual-screen Hvorfor ikke gå for en 19" Det har allerede blitt sagt men en liten titt på jmdata.as sin lagerliste ga følgende resultater i din prisklasse; (c/p) 21" Compaq V1100 (TCO99) - Nesten ny - Toppmodell - 1600x1200 v/85Hz 1950, 21" SGI (Sony) GDM-5411 Flatscreen - 100% Flatt billedrør - 1600x1200 v/85Hz 2650,- (...) Legg merke til at det er 21! tommer dette her Jeg vet at du ikke ønsker å høre dette, men klarer ikke å la være Du sier at du drar ofte på Lan, ja da er LCD det ideelle. Og en ting til, det finnes mange 17" LCD skjermer som fungerer veldig bra til spilling. Ta en titt på samsungs skjermer, mye bra der. Ellers har sony og nec (hvis man fremdeles får tak i) også mye bra. Om jeg var deg ville jeg helt klart gått for 19 tommer. Hør på dere selv da? er det så vanskelig å anbefale noe innenfor brukerens ønsker? Jeg sitter å ler her En parodi på en tråd.... Endret 4. mars 2004 av apollox
zr4th Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Kan du fjerne innlegget ditt apollox, det der var utrolig unødvendig uansett hvor enig jeg er Grunnen til at jeg anbefaler 19 tommers skjerm er rett og slett på grunn av den mikroskopiske prisforskjellen, og fordelene med en større skjerm både i spill og til vanlig bruk.
stigen1 Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 (endret) Kan du fjerne innlegget ditt apollox, det der var utrolig unødvendig uansett hvor enig jeg er Grunnen til at jeg anbefaler 19 tommers skjerm er rett og slett på grunn av den mikroskopiske prisforskjellen, og fordelene med en større skjerm både i spill og til vanlig bruk. Dette er qoute fra trådstarter: Hehe som folk skal komme med anbefallinger om ting jeg ikke skal ha da Jeg _skal_ ha en 17" CRT!! grunnen til det er at jeg spiller mye og reiser en del på LAN. Hadde det ikke vært for at jeg reiser en del på LAN hadde en 19" vært greit, men til det blir de for store og tunge. Grunnen til at jeg ikke skal ha LCD er jo de samme, som jeg har forklart i tidligere poster. btw har jeg en Samsung 193T silver fra før som er itl salgs.. Nå: er det noen som har noen _konkrete_ forslag til gode skjermer? Endret 4. mars 2004 av stigen1
zr4th Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 flere forslag i posten min øverst her. Kun en som er link til en 17tommer, men de fleste om ikke alle skjermene leveres i både 17 og 19 tommer.
Tåkefyrste Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 (endret) Kan du fjerne innlegget ditt apollox, det der var utrolig unødvendig uansett hvor enig jeg er Grunnen til at jeg anbefaler 19 tommers skjerm er rett og slett på grunn av den mikroskopiske prisforskjellen, og fordelene med en større skjerm både i spill og til vanlig bruk. Kanskje det var litt unødvendig, men jeg håper det fanger oppmerksomheten til flere som vil anbefale LCD og 19".... En ting kan jeg dog gjøre, og det er å fjerne navnene på sitatene, da innlegget ikke var ment for å henge ut noen, men for å illustrere hvor vanskelig det er å få igjennom et ønske her trådstarter: dette er det nærmeste jeg finner en sort 17" edit: fant en sort 17" her, men den ble en god del dyrere enn andre 17". 1800kr,- Ditt valg Endret 4. mars 2004 av apollox
gixer Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Hehe som folk skal komme med anbefallinger om ting jeg ikke skal ha da Jeg _skal_ ha en 17" CRT!! grunnen til det er at jeg spiller mye og reiser en del på LAN. Hadde det ikke vært for at jeg reiser en del på LAN hadde en 19" vært greit, men til det blir de for store og tunge. Grunnen til at jeg ikke skal ha LCD er jo de samme, som jeg har forklart i tidligere poster. btw har jeg en Samsung 193T silver fra før som er itl salgs.. Nå: er det noen som har noen _konkrete_ forslag til gode skjermer? /steinih Ikke skyt meg, ikke skyt meg!! Jeg kommer til å anbefale deg en 19" CRT. Selv har jeg en Hyundai Imagequest q910 som er lik denne. Den er veldig liten og kjekk så det er ikke no prob å drasse den rundt på lan. Faktisk så er den mindre enn min gamle 17". Hvis du fremdeles ikke er overbevist kan du jo alltid kjøpe lillebroren.
Jarmo Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 (endret) Se etter om du finner en Ilyama 17" eller Hitachi 17" noen plass, var kongeskjermer i sin tid.... Vet ikke om de selges som nye mer ? Til alle andre; kan ikke dere respektere hans ønsker og valg ! Endret 4. mars 2004 av jarmo
zr4th Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 (endret) Sony CDP-E250 17" Viewsonic G90f+B Sort 19" fåes denne i 17" ? Endret 4. mars 2004 av zr4th
Tåkefyrste Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 (endret) "eller større" please da Endret 4. mars 2004 av apollox
zr4th Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Skjønner ikke helt hvor du vil henn, du maser om at vi ikke hører på trådstarter. Jeg kommer ihvertfall med forslag. Dine posts har ihvertfall INGENTING med saken å gjøre.
stigen1 Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Skjønner ikke helt hvor du vil henn, du maser om at vi ikke hører på trådstarter. Jeg kommer ihvertfall med forslag. Dine posts har ihvertfall INGENTING med saken å gjøre. Må du slutte å spamme denne tråden mer enn du allerede har gjort. apollox har kommet med flere gode forslag, i motsetning til deg(no offence).
Falcon_ Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Samsung går får å være de beste CRT skjermene. Selv om din billige 15" hundai ikke dugger til spilling, så kan jeg love deg at en kvalitets 17" LCD skjerm ikke vil gi deg noen form for problemer når du spiller.
J0lle Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Begynn å tren, så kanskje du orker å løfte de ekstra 10 kiloene en 19" veier
zr4th Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Skjønner ikke helt hvor du vil henn, du maser om at vi ikke hører på trådstarter. Jeg kommer ihvertfall med forslag. Dine posts har ihvertfall INGENTING med saken å gjøre. Må du slutte å spamme denne tråden mer enn du allerede har gjort. apollox har kommet med flere gode forslag, i motsetning til deg(no offence). jasså, jeg har ikke det?
zr4th Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Samsung går får å være de beste CRT skjermene. Selv om din billige 15" hundai ikke dugger til spilling, så kan jeg love deg at en kvalitets 17" LCD skjerm ikke vil gi deg noen form for problemer når du spiller. Du aner ikke hvor feil du tar
zr4th Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Dette kunne kanskje blitt lettere om vi hadde visst litt mer om hvilke type spill du spiller. Hva du er ute etter liksom.
Rayline TWB Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Selv om din billige 15" hundai ikke dugger til spilling, så kan jeg love deg at en kvalitets 17" LCD skjerm ikke vil gi deg noen form for problemer når du spiller. Helt enig..............(og jeg spiller ikke minesveiper og yatzy........)
J0lle Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Selv om din billige 15" hundai ikke dugger til spilling, så kan jeg love deg at en kvalitets 17" LCD skjerm ikke vil gi deg noen form for problemer når du spiller. Helt enig..............(og jeg spiller ikke minesveiper og yatzy........) De fleste 17" lcd med 25 ms vil ikke være tilstrekkelig til spilling. har de derimot EKTE 16 ms.. så er det noe helt annet. Men disse koster _MYE_ mer enn 17" crt..
Antihero Skrevet 4. mars 2004 Skrevet 4. mars 2004 Se etter om du finner en Ilyama 17" eller Hitachi 17" noen plass,var kongeskjermer i sin tid.... Vet ikke om de selges som nye mer ? Til alle andre; kan ikke dere respektere hans ønsker og valg ! iiyama eller nokia er supre til spilling. holder en knapp på førstnevnte. den har sinnsykt refreshrate og du slipper de plagsomme trinitronstripene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå