Gå til innhold

far cry


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig med trådstarter! Det er ikke bare monsteret, men hele grafikken på bildet ser ut som en rip-off fra DOOM III... Er du sikker på at det ikke er Gamer's Hell som har lagt ut feil bilde? Kan nesten se sånn ut! :scared:

Kan jo være bra grafikk uten å være en ripoff av Doom 3, selv om det er likheter..Men det er vel kun positivt? Er jo et helt annerledes spill

Lenke til kommentar

no er no ikkje doom3 det verste spelet å hente inspirajon frå ;)

 

når det gjelder våpen så foregår handlinga i 2020, då er det naturleg at det er nokon meir avanserte våpen en det vi har idag. du kan sjå alle våpna her (game info/weapons)

 

når det gjelder at far cry ikkje kan overta for cs pga av mutanter i singelplayer delen, så ser eg ikkje heilt problemet med det. cs er jo ein mod til hl som har mange alien.

Lenke til kommentar

Synes det er rart at dere bare liker å skyte mennesker - det er jo grenser for hvor mye variasjon det kan gi... Synes fps spill med bare mennesker blir enformig i lengden...

 

og for å komme tilbake ontopic så er det jo grenser for hva slags monstre spillutviklerne klarer å finne på. Er ikke rart de begynner å ligne på hverandre...

Lenke til kommentar
Synes det er rart at dere bare liker å skyte mennesker - det er jo grenser for hvor mye variasjon det kan gi... Synes fps spill med bare mennesker blir enformig i lengden...

 

og for å komme tilbake ontopic så er det jo grenser for hva slags monstre spillutviklerne klarer å finne på. Er ikke rart de begynner å ligne på hverandre...

Jeg kan vel på stående fot tenke meg ganske mange annerledes, mer skumle monster en akkurat dette doom-rip-off monsteret.

 

Selv synes jeg det er kuult/ekkelt hvis det er vanlige mennesker, bare med små creepy endringer (f.eks mangler pupiller, blek hud osv...)

Alle monstre må ikke være mangamonstre heller. Jeg HATER virkelig alle Starship troopers monsterne som brukes i dagens spill/filmer. Det blir bare fjernt. Nei gi meg heller litt mere "The Ring" inspirerte monstre!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...