Gå til innhold

Winamp bruker mye CPU


Simira

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som sa 00% her, da tipper jeg at du kun ser paa "Processes" i Task Manageren eller hva? Ta en titt paa "PErformance" tabben, da ser man for at det svinger opp og ned.

 

Naar jeg loader Winamp (naar jeg skal hoere paa streaming fra Digitallyimported.com) saa sluker den opp til 83% CPU Usage, for saa aa gaa ned til 3-8% CPU Usage. Men saa kjorer jeg to IE vinduer i samme slengen, og en del programmer i bakgrunnen.

 

i2,4Ghz, 512MB Corsair. Win2k Pro.

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar
frank_jarle:

Det er naturlig at cpu brukes når et program startes. Det gjelder alle programmer, ikke bare Winamp.

Og jeg hadde ikke til noe annen hensikt enn aa bare si at det bruker saa mye naar det loader. Klart det er normalt det, hvem vet ikke det, mitt point var bare det at saa mye kraft brukte det naar programmet starter (i og med at traad starter sier selv at det nesten brukter konstant 30%).

 

Anyway, no big deal :D

 

Frankie

Singapore

Lenke til kommentar

Jeg har 1.13 Ghz prosessor, så det burde ikke være noe problem :p

Og det er ikke i oppstarten av programmet, jeg bruker heller ikke mye plugins eller noe annet en classic skin. Rent ut kjedelig...

Men nå ser det plutselig ut til at ting har ordnet seg, på magisk vis... kan ikke en gang huske å ha gjort noe endringer på pc'en i det hele tatt siste uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...