Gå til innhold

Hvor mange kopper kaffe pr dag?

mars001

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt om hvor bra det er med kaffe. :dribble:

Selv drikker jeg vel 1 liter til dagen, avhenger helt av situasjonen. For ett år siden drakk jeg ikke kaffe.

Men skal man være våken til alle døgnets tider, hjelper det.

Mvh Meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Samme her...vel hvis eg står opp tidlig og lager meg frokost drikker eg en blanding av kaffe og sjokolade.

Det er dritgodt! Diverre får eg ikkje lov til å drikke kaffi! Morra mi påstår det er farlig! :cry:

Skrevet (endret)
Litt om hvor bra det er med kaffe.  :dribble:

Ganske skremmende hvis det stemmer.

Kjenner meg igjen i noe av det som står der :scared:

Endret av mars001
Skrevet (endret)
Litt om hvor bra det er med kaffe.  :dribble:

Ganske skremmende hvis det stemmer.

Kjenner meg igjen i noe av det som står der :scared:

Er jo fra www.biblerevelations.org, så jeg vet ikke.

:D:D

Endret av MaD_DoG
Skrevet
Gjennomsnittlig 1.

Samme her...vel hvis eg står opp tidlig og lager meg frokost drikker eg en blanding av kaffe og sjokolade. Min egen versjon av mokka elns. Riktig nok en halvliter eg drikker.

Derfor han er såå sterk :D

Skrevet

Omtrent 1-2 kopper om dagen. Drikker de tbare når jeg er på skolen etter at jeg har vært våken litt for lenge =) Er genialt hvis du vil være våken ,men du kan fort bli trøtt av det også.. men virker somregel i positiv rettning

Skrevet
Gjennomsnittlig 1.

Samme her...vel hvis eg står opp tidlig og lager meg frokost drikker eg en blanding av kaffe og sjokolade. Min egen versjon av mokka elns. Riktig nok en halvliter eg drikker.

Derfor han er såå sterk :D

HEY! :mad:

:p

Skrevet

drikker 1-2 kopper om dagen.. prøver å slutte( gule tenner og sånt vettu..), men jeg TRENGER virkelig den ene om morgenen for å sveive igang maskineriet

Skrevet
LUkter godt, smaker bæsj. 0 kopper om dagen

second that! (til en viss grad...)

synest det smaker grus/jord/støv..., greier å drikke det men ikke drikker aldir til vanlig....

Skrevet

Jeg kan desverre ikke drikke kaffe lenger. Magen tåler det ikke, men når jeg gjorde det så ble det gjerne en kanne og to.

Tror det går helt fint med 16 kopper pr. dag dersom de ikke er så store... Jeg hadde sikkert kommet til å ligge på det antallet dersom jeg ikke var syk, og hadde lett tilgang til det gjennom hele dagen.

Jeg tar meg gjerne en 4-5 kopper espresso eller cappucino avogtil nå... Det er dritgodt når man lager det selv, med skikkelig kanne og melkeskummer :thumbs:

Ellers har jeg noe artig kosttilskudd som har en ganske så betydelig mengde koffein og andre virkestoffer i seg. De hjelper som bare ****** dersom man er trøtt. :green:

Skrevet (endret)

Bestekompisen min har fått magesår av å drikke for mye kaffe gjennom flere år.

Han sliter nå med mye sure oppstøt, og har vært hos legen mange ganger det siste året pga. magesmerter. Legen sier det er kaffen som har gjort det, for mye syre i magesekken etser til slutt hull og man får mikroskopiske blødende sår.

Går fint så lenge han ikke drikker 10 kopper kaffe om dagen, men innimellom klager han over at magesåret har åpna seg igjen.

Drikker ikke kaffe i det hele tatt jeg. Det lukter godt men smaker jo vondt som pokker. Og jeg har prøvd mange typer kaffe. Det eneste jeg kan presse i meg mer enn 1 kopp av er vel cappucino med masse sukker i.

Endret av Bitex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...