Gå til innhold

Svart windows

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Windows 98, 2000 eller XP du snakker om?

edit: Såg ikkje bildet :blush:

Er det ikkje ein XP theme du har der da?

Du har jo allerede det slik :dontgetit:

Endret av zeph
Skrevet (endret)

Kan du være så snill og legge en link til bildet i stedet for å sette det inn sånn...? :p

Skal vel godt gjøres å få det mye svartere/mørkere enn sånn du har det. Skal si ifra om jeg finner ut noe, skal undersøke kjapt...

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Skrevet

WindowsPaperen funker den, men jeg kan bare redigere en og en mappe, og den kan ikke ta alle mapper som kontrollpanelet, cdrom eller min datamaskin. Men det er ett skritt i riktig retning :yes:

Skrevet

Jess, jeg tror det skal gå ann å gjøre alt det som er hvitt nå svart der. Men, jeg får ikke til å gjøre "Window" svart med grå font. De andre går det greit med, men den window greien oppfører seg som det er skrivebeskyttelse på.. Den vil ikke lagre forandringen :/

Skrevet

Jeg testet rød bakgrunnsfarge, bakgrunnen ble rød men ett øyeblikk senere ble den hvit igjen. Kanskje er det Windows Blinds som driver og vil ha hvit bakgrunn :)

men jeg vet ikke hvordan jeg kan override den :/

Skrevet

Ikke umulig, du kan jo avinnstallere det og sjekke? Jeg har liten peiling på 3de hånds prog til å forandre på farger og slikt i windows. Bruker bare interne windows instillinger for å forandre ting jeg, det holder for meg.

Skrevet

Jeg tok og invertet hele greiene nå, skinnet er ikke så pent som det var isted, men jeg ble kvitt masse hvitt :D

Det er fortsatt igjen på IE, som bakgrunnen når jeg poster her, men jeg tror jeg kan bli kvitt det med dreamrender.

Skrevet

http://www.home.no/evilsnowman/desk02.JPG

Slik ser det ut nå. Men jeg lover, det ser utrolig mye råere ut med dreamrender enablet, og da blir alt hvitt på websider også byttet ut med en komfortabel farge. Dreamrender er genialt, men det lagger litt når jeg scroller på internett :/

Dreamrender kommer ikke med skikkelig på screenshots av en grunn, så jeg får ikke tatt bilde av det.

Det er fortsatt noe som trenger å fikses på med fargene, enkelte vinduer blir hvite med hvit skrift, disse kommer som regel når jeg installerer noe, men stort sett er fargene 'riktige' nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...