Gå til innhold

Skuffende Oppgradering.


gromgut32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jo slenge inn mine siste resultater oxo da,etter formateringen:

Super pi: 49 sek.

CpU Mark99: 198

Read: 2966

Write: 1100

 

Tror read og write er avhenging av om du har noen apps gående,for har scora litt høyere iallfall på write som jeg kan huske.

Syntest memory read var veldig lav.. Jeg scorer jo godt over 1000 poeng mer med PC2700 minne. Dog i dual ram oppstilling

Og da hadde jeg en del aplikasjoner kjørende..

Endret av Morpheus^
Lenke til kommentar

Tenkte jo jeg skulle oppdatere xp litt nå da og se hvordan pc'n tok det, men nå har explorer begynt å krangle igjen. Får ikke åpna nye vinduer, og dermed reagerer ikke "installer"-knappen på oppdateringssiden... :mad:

Vet jeg har fikset ett sånt problem ett par ganger før, men husker ikke for mitt liv hvordan... :roll:

Lenke til kommentar

Intet som hjelper på explorer'n. Finner vel ut av det etterhvert, har uansett tenkt å formatere igjen, da jeg mistenker HD'n min for å kødde med meg. Oppdaget forresten at den manglet jumpere?? Såvidt jeg husker skal det da være det på den. Er jo en mulighet for at den kan ha ramlet av under all demontering og montering jeg har hatt i det siste...

Men hvor skal jumperen stå i så fall? Dette er en maxtor Diamondmax 40 plus IDE Ultra ATA 133. Prøvde å finne ut noe om det på nettet, siden jeg har rota bort papirene på den, men alt jeg fant var en lignende en, og der var det 2 jumpere på??

Puh.... noen som har peil, så ikke nøl med å gaule for full hals. :yes:

Lenke til kommentar

Nå er det jo en pop-up funskjon på hjemmesiden min oxo, så får ikke lastet opp ett bilde av jumperposisjonen, men om du tenker deg de fire radene med connectors + den ene for seg selv, så står den vertikalt over de to nr 3 fra høyre, eller fra den siden strøminntaket er.

edit: Og det tror jeg er cable select..?

Endret av gromgut32
Lenke til kommentar

Nei, den skal normalt stå som master.

 

Dessuten tror jeg kanskje denne linken som jeg gir deg her kan lette noe på trykket..............?

 

http://maxtor.custhelp.com/cgi-bin/maxtor....hZ2U9MQ**&p_li=

 

Dessuten så går jeg utifra at du bruker 80 leders kabel for HDD din, samt at du ikke har koplet CD/DVD/CDRW/DVDRW på samme kabel som harddisken din..........?

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar
Nei, den skal normalt stå som master.

 

Dessuten tror jeg kanskje denne linken som jeg gir deg her kan lette noe på trykket..............?

 

http://maxtor.custhelp.com/cgi-bin/maxtor....hZ2U9MQ**&p_li=

 

Dessuten så går jeg utifra at du bruker 80 leders kabel for HDD din, samt at du ikke har koplet CD/DVD/CDRW/DVDRW på samme kabel som harddisken din..........?

Den giden der er til en Ultra DMA 100 ser jeg. Jeg har en Ultra ATA 133.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...