Gå til innhold

Skuffende Oppgradering.


gromgut32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, du skriver gjerne en hel side om gangen du gromgut. Morosamt :)

 

Uannsett, sorry for at jeg ikke nevnte det med bluescreen før, kom bare ikke på det. Jeg tror jeg har driver problemer, men heldigvis så restarter min PC seg sjeldnere og sjeldnere... Før var det gjerne 3-5 ganger daglig, nå kan den gå en hel dag uten restart, men tror fremdeles jeg må formatere og laste inn en ny driver og fikse ventilasjon.

 

Nytt kabinett er nemlig bestillt og jeg gleder meg villt...

 

I morgen når jeg ikke er dautrøtt etter party skal jeg se på den feilmld du fikk og se hva jeg finner ut. 2 hjerner er tross alt bedre enn 1 :)

 

For guds skyld så må du få fiksa maskina...

Lenke til kommentar

Vel, så var Abit kortet og P4'en røska ut, og inn med det gode gamle MSI kortet og AMD Duron igjen.

Er i det minste stabilt som ett fjell nå da.

Får nå bare vente på svar fra Komplett nå, og håpe de ikke avviser en retur pga det klipset på minneslot 1 som jeg greide å brekke... :ermm:

Lenke til kommentar
Tror ikke det så lenge du har gjort dem oppmerksom på det.......Værre hvis de skal finne det ut på egen hånd. Ærlighet varer lengst vet du...........:-)

Joda, tenkte det samme. Fikk faktisk ett svar fra dem i går om at det var bare å returnere kortet om det ikke hjalp å flashe bios. Nå nevnte jeg jo i mailen at jeg hadde prøvd det da...men men.. :roll:

Må vente til mandag og høre hva de sier om det klipset nå da, før jeg sender det i retur. Vet jo ikke 100 % sikkert at det ikke er CPU heller da, siden jeg ikke akkurat her så mange P4 CPU'er liggende rundt og slenge, men satser på kortet..... :ermm:

Prøvde å gå inn på konto hos komplett for å finne returskjema, men da fikk jeg bare blanke sider da jeg forsøkte å finne ordrene mine? Har dette noe med Java å gjøre? Lurer på det siden java'n min ikke funker noe særlig for tiden.

Lenke til kommentar

Fikk pinadø svar fra komplett igjen. Visste ikke at de jobber på helg i supporten...men ser jo på skriveleifene at helga har vært lang ja.. :p :

 

 

Da må nesten en teknikker her se på denne for å kunne avgjøre om dette

fremdeles kan dekkes av garantine. Skriv det i din retur søknad at du

var uheldig da du skulle monere rammen.

 

MVH

PT

Kundesenter Komplett.no

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 8 måneder senere...

Bedre sent enn aldri antar jeg....? hehe :roll:

 

Denne episoden har jeg mer eller mindre lagt i glemmeboka, men ser gjennom disse gamle innleggene nå, og antar mange hadde satt pris på en konklusjon av hele denne saken.

 

Enkelt og greit: Etter å ha fått nytt HK fra komplett(riktignok ett simplere ett), og det ikke hjalp noe, sendte jeg CPU'en inn til test hos dem.

Etter jeg fikk bekreftet at den var ok, ga jeg opp hele greia. Jeg beholdte minnebrikken, og solgte HK og CPU for en tusenlapp.

Det virker visstnok helt greit i sitt nye hjem som server.

 

Og snipp,snapp,snute, så var oppgraderingen ute.

 

Neste gang blir det AMD! :thumbup:

 

P.S: håper ikke så mange drar seg gjennom alle 15 sidene av dette marerittet nå da.....hehe. Rene skrekkromanen.. :D

Endret av gromgut32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...