Gå til innhold

Hvilken spillfigur har du identifisert deg mest md

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-19530
Skrevet
Conker i Conker Bad fur day, og, kanskje Zelda i Ocarina of time. Men ellers kommer jeg ikke på fler.

Du vet at Zelda er dama?

zelda=dama

Link=gutten

Skrevet

For meg så er det vel rollen som JC Denton som jeg har levd meg mest inn i :)

Er også en del flere spill som f.eks. Ryo Hazuki i Shenmue og Squall i Final Fantasy VIII :yes:

Skrevet
For meg så er det vel rollen som JC Denton som jeg har levd meg mest inn i :)

Er også en del flere spill som f.eks. Ryo Hazuki i Shenmue og Squall i Final Fantasy VIII :yes:

:thumbup:

Skrevet

Må ver Solid snake fra metal gear, det er det spelet eg har levd meg godt inn i og spelt så eg ikkje tenker på tid :green:

Skrevet (endret)

Identifiserer meg ofte mye med personer i spill.

Cloud i Final Fantasy 7

Solid Snake i Metal Gear Solid

er vel to av de jeg har best forhold til

Endret av Nevnarion
Skrevet

Nintendo 64.Zelda link.Det var en spesiell følelse og spille det.Den extreme irritasjonen som når du hang fast i eks:watertempel, og den syke lykke når du endelig lyktes med å komme videre.

og selfølgelig Megaman.

Skrevet

Nevnt før, men likevel: JC Denton fra det originale Deus Ex. Mulig det ikke kvalifiserer, men vil også ta med Elmithin (min main charachter, elf mage) fra Baldur's Gate-spillene.

Skrevet

Ekornet i Conkers Bad fur day er den spill-figuren jeg har identifisert meg mest med, jeg ble trist på slutten av spillet. Spillet hadde vært så gøy hele tiden, så kommer slutten snikende som en skarpskytter og treffer som en .50 kule i hjertet :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...