Gå til innhold

Teoriprøven, mange feil?


|FSK|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er riktignok en fin følelse å kunne bestå uten å lese, men likevel vil vel de fleste anbefale at du leser _litt_, slik at du setter deg enda bedre inn i trafikken.

 

Mulig det, men så lenge jeg har bestått, så spiller det jo ingen rolle. Og litt får man jo med seg på teorikurset og kjøretimene. Det gjelder å følge med.

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Whiteshit; 7 feil på et svar? Med min logiske evne kan jeg ikke forstå at det gikk...

Om en krysser feil, så får jo en ett minuspoeng, og om en ikkje krysser riktig, så får en også minuspoeng.

 

Og der er oppgaver der en skal krysse av for fleire ting samtidig.

 

og om du då velger alle dei gale svara, så får du en del feil.

 

7 feil er kanskje litt overdrevent, men 5? begynt å bli en del år sia...meiner å huske det var 7....jaja...uansett... :hmm:

Lenke til kommentar

Hadde en feil da jeg kjørte opp på traktor... Fikk ikke vite hva det var, men jeg er ganske sikker på at det hadde med sikring av lass (tømmerstokker på tømmervogn)...

 

Tar klasse B til mars neste år, så da håper jeg teorien sitter fremdeles (måtte ta teori for kl. B da jeg kjørte opp på traktor) - for jeg har ikke tenkt å ta teorien en gang til...

Lenke til kommentar
Whiteshit; 7 feil på et svar? Med min logiske evne kan jeg ikke forstå at det gikk...

Om en krysser feil, så får jo en ett minuspoeng, og om en ikkje krysser riktig, så får en også minuspoeng.

 

Og der er oppgaver der en skal krysse av for fleire ting samtidig.

 

og om du då velger alle dei gale svara, så får du en del feil.

 

7 feil er kanskje litt overdrevent, men 5? begynt å bli en del år sia...meiner å huske det var 7....jaja...uansett... :hmm:

med 4 alternativer på vært svar skal det ikke være mulig å få mer enn 4 feil pr. spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...