Gå til innhold

Teoriprøven, mange feil?


|FSK|

Anbefalte innlegg

Jeg selv brukte 14 minutter. Da skummet jeg meg gjennom prøven, og tenkte at pcen kom til å klikke, for etter hver gang jeg klikka på "videre" gikk det minst 15 sek før neste spørsmål kom opp elns.. Fikk forøvrig 5 feil..

 

Jeg var forresten sist inn i prøverommet, og først ut igjen av ca 10 stk. Følte meg litt tøff der jeg satt og fikk tommeln opp først :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Heisann. Jeg tenkte at jeg skulle ta teorien før Mai slik at jeg blir ferdig med den. Skal ta den i Trondheim, og hadde da tenkt å ta den på PC.

Hvordan er egentlig prøvene på PC? Da mener jeg de sikkelige prøvene? Jeg har tatt 45 spørsmålsprøven for bil på prove.no og det går fint selvfølgelig.

Hva skjer om PC`en mot all formodning skulle krasje under prøven? Det er mest sannsynlig Windows som kjøres på maskinene, så sjansene er jo så absolutt til stede liksom :p

Men hva skjer om den krasjer eller at det blir strømbrudd eller noe? Må man ta prøven på nytt igjen da eller?

Lenke til kommentar
Heisann. Jeg tenkte at jeg skulle ta teorien før Mai slik at jeg blir ferdig med den. Skal ta den i Trondheim, og hadde da tenkt å ta den på PC.

Hvordan er egentlig prøvene på PC? Da mener jeg de sikkelige prøvene? Jeg har tatt 45 spørsmålsprøven for bil på prove.no og det går fint selvfølgelig.

Hva skjer om PC`en mot all formodning skulle krasje under prøven? Det er mest sannsynlig Windows som kjøres på maskinene, så sjansene er jo så absolutt til stede liksom :p

Men hva skjer om den krasjer eller at det blir strømbrudd eller noe? Må man ta prøven på nytt igjen da eller?

 

Hver gang du trykker "neste" på skjermen, lagres svaret på ditt personnummer. Du må starte opp igjen fra siste spørsmål.

 

Har aldri opplevd at dem klikker, er bare veldig trege.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...