Gå til innhold

Egner 15" lcd seg til spill?

E.T

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3500 kr og vurderer en 15" LCD til min msi mega 180 barebone....

Egner 15 LCD seg til spill?

Hvilken bør jeg velge isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

både ja og nei, det kommer helt an på hvilke spesifikasjoner den har, men 15" lcd-skjermer pleier som oftest å være ganskje kjappe så jehg tror det vil gå bra, men tviler på at du kan ha noe spes høy oppløsning....

Skrevet

Nja, 15" er etter min mening alt for lite. Som Henrik2k nevner så er enkelte 15" skjermer ganske kjappe, men dette varierer selvsagt fra skjerm til skjerm.

Uansett, har du større en 15" nå, så tror jeg at du kommer til å slite litt med å gå ned i størrelse. Jeg forslår at du venter litt og heller kjøper en 17". :fun:

Skrevet

Hadde en 15" LCD i rundt en dag. Grunnen var mye etterslep, men da er denne av eldre gang. Hadde den ellers vært bedre i respons så hadde jeg beholdt den, størrelsen slet jeg ikke så mye med. Alt kan man nesten venne seg til, men ikke alt da :p

Skrevet

Alle 15"-skjermer kjører en oppløsning på 1024x768 (alle jeg har sett ihvertfall). Om de egner seg til spill avhenger av om du synes 1024x768 er høy nok oppløsning :-)

Tror uansett at det er i 17"-markedet du gjør de beste kjøpene! Eksempelvis så har en Samsung 173T både en større skjermflate og oppløsning, og et mye bedre bilde (fargegjengivelse, kontrast...) enn en Samsung 152V. Prisene er rundt 3500,- for 152V, rundt 4600,- for 173T.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...