Billy_The_Kid Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Noen som vet om C&C kommer med noen nye strategispill? Digger å spille strategi spillene til C&C.. Favorit er Yuri`s Revenge og Red Alert 2... Generals er også et bra alternativ... kjempe gode spill.. Mener det har noe å si at grafikken er silk den er i disse spillene (bortsett fra Yuri).. alle bygningene og tanksene ser ut som de er "normale"... Vert konge om det kom et Red Alert 3 eller noe lignende...
Zeph Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Eg går og drømmer om eit Red Alert 3 sjølv og, men siden EA tok over hadde det sikkert blitt dårlig uansett Yuri's Revenge er mitt favoritt RTS og C&C Renegade er\var favoritt FPS. Modifikasjonen Balance of Power av Cannis Rabidus til YR er forresten veldig bra.
[dsr`camo] Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Er ikke 100% sikker, men jeg mener jeg har hørt Westwood er lagt ned etter at EA tok over. Så C&C serien er over å ut...
ZeZar is BACK Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 C & C er ikke ut. Zero Hour ble laget av EA, og det er et C & C game right? Vel, de lager jo Lord of the Rings - Battle for Middle Earth nå da, ser ut til å bli ca VERDENS BESTE GAME ever!!!!
Gunfreak Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 C&C generals/zero hour, syns jeg faktisk er et drit kult.. det er det første RTS spillet jeg har likt siden Cossacks. likte aldrig de første C&C spillene...
JoeDohn Skrevet 22. februar 2004 Skrevet 22. februar 2004 Generals duger, men jeg hater dem for at de kverka den gode gamle C&C-ånden (som også smitta over på Emperor: Battle for Dune) som lå i filmene i spillet. Generals har absolutt ikke noe sjel I DET HELE TATT, det er bare nok et RTS stappa med eyecandy, med en helt ubrukelig nettkoding (noe som ikke duger når det både sikter på nettspill og er ekstremt tafatt i singleplayer).
[dsr`camo] Skrevet 23. februar 2004 Skrevet 23. februar 2004 C & C er ikke ut. Zero Hour ble laget av EA, og det er et C & C game right? Vel, de lager jo Lord of the Rings - Battle for Middle Earth nå da, ser ut til å bli ca VERDENS BESTE GAME ever!!!! Westwood er ut da... de som har laget C&C.... Kan jo ende at kommer flere men tviler
DaChronix Skrevet 24. februar 2004 Skrevet 24. februar 2004 neh, Tiberian Twilight (C&C3) kommer vi ikke til å se og at generals duger? det gjør ike det engang, er det desidert verste C&C spillet som er lagt, EA pacific burde aldri fått lov å prøve seg og EA skulle ALDRI ha rørt Westwood (RIP) neh, gi meg Tiberian Dawn (IKKE gold versjonen) så skal jeg vise deg et RTS spill med klasse (imho) /dC
Stoop kid Skrevet 25. februar 2004 Skrevet 25. februar 2004 Vel, som dere sikkert har hørt, har mange tidligere Westwood ansatte gått sammen i et nytt firma, og skal lage RTS. Venter i spenning... Joda, Generals og Zero Hour er bra nok, de også.
JoeDohn Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 og at generals duger? det gjør ike det engang, er det desidert verste C&C spillet som er lagt, EA pacific burde aldri fått lov å prøve seg og EA skulle ALDRI ha rørt Westwood (RIP) Tror det jeg prøvde å si var at Generals som RTS duger helt greit, det har en fin grafikkmotor - som dessverre legges i bakken av nettkodinga til spillet. Generals som C&C-spill derimot er ikke akseptabelt i det hele tatt. Det skulle rett og slett ikke fått ha navnet Command & Conquer i seg.
bassmania Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Sikket MANGE som vil at red alert 3 skal komme!!!! så hvis man bare "presset" på EA, så må de vel lage det? eller så er de dumme og taper 1.penger og 2. kunder, elle hva?
FredrikFtw Skrevet 26. februar 2004 Skrevet 26. februar 2004 Synes Generals er bra jeg.. og nå kommer jo det derre LOTR spillet basert på Generals Engine'n.
insider Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Command and concuer zero houre kom jo ikke for så veeldig lenge siden så det blir nokk en stund til neste C&C spill men man vet jo aldrig ! Command and concuer zero houre er forsten dritkult på lan
P-in-P Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Det spillet jeg har spillt mest i mitt liv er nok Yuri ja VELDIG genialt spill etter min mening, men jeg syntes at Generals ødela litt! Yuri var mye bedre, men selvsagt er det en lang vei fra Yuri til Generals da... Kunne tenkt meg å spille litt Yuri igjen, men aner ikke hvor install CDen har gjort av seg
JohndoeMAKT Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 Orginale C&C, C&C Red Alert, C&C Tiberian Sun. Dette er spill av klasse, men RA2, og nyere har jeg ikke lyst til å spille engang. Disse er ingenting i forhold til f.eks RA 1. Mimre: Tesla towers, mamuth tanks, V2, spyplane, iron curtain og nuke mens hellmarch, mud, face the enemy osv spiller i bakgrunnen. Husker dere den "chronoballen" som noen ganger kom i skirmish/multiplayer. Og filmene mellom missionene. Vi snakker 3-400 MHz dagene og dette spillet dro opp filmer som fortsatt kan regnes som av bra kvalitet. F.eks når Tanya spytter han russeren i fjeset.
Dimm Skrevet 27. februar 2004 Skrevet 27. februar 2004 (endret) de 3 beste RTS som er laget til nå er: 1: Red Alert med Aftermath pakken 2: Starcraft med Broodwar pakken 3: Red Alert 2 (er like bra med som uten Yuri's Revenge) Edit: NOEN som vet hvordan man får Red Alert til å kjøre på Win2k? Endret 27. februar 2004 av Dimm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå