Gå til innhold

Nye brukermoderatorer ønskes velkommen


Anbefalte innlegg

Mp si at kavliteten på forumet har gått opp nå ja. Vet ikke om det bare er "bryllupsdager" etter siste store krangel, men det er digg å være her nå. Ser og at brukermoderatorene er aktive med en flott tone mot brukerene, så på kontoret mitt er livet herlig for tiden :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Jeg må bare si at Blib, har ikke sett den andre fyren.

Har gjort en strålende jobb. Kan måle seg med Adawen, så det så. Han flytter istedet for å stenge, og er aktiv.

Heh, tusen takk, dere forstår nok neppe hvor utrolig lettende det er å motta slike tilbakemeldinger i blant. Blir mye negativt :p

Flere moderatorer burde flytte postene der de hører hjemme. Jeg har selv bedt om flytting, der posten har blitt stengt i stedet. Så Blib, du gjør en strålende jobb.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fikk mange sure folk i dag etter en storopprenskning i avatarer over 6kB. Så det går litt slakt her og litt sterkt der, it's all good :)

Syns du kunne latt min 6.3 gå unna for den gang isteden for å gi meg 10% :p

 

Syns alle de nye brukermoddene har gjort en utrolig god jobb, dog jeg hadde ikke hatt noe imot om dere var hakket strengere en gang i blant når ting går litt over kanten. Akkurat som de andre gamle traverne som har hengt rundt her et par år med spanskerøret og bjørkeriset hengende faretruende løst i hånden. ;)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar
Fikk mange sure folk i dag etter en storopprenskning i avatarer over 6kB. Så det går litt slakt her og litt sterkt der, it's all good :)

Syns du kunne latt min 6.3 gå unna for den gang isteden for å gi meg 10% :p

 

Altså, å ha en avatar som er o,3kb for mye er rimelig drøyt, har du ikke lest retningslinjene kanskje??? Det står tydelig at de skal MAKS være på 6kb! Etter min mening burde du også fått noen dagers utestengelse.

Lenke til kommentar

Er så enig så enig. (Kanskje ikke at regler er til for å bøyes, men det går ann å utvise skjønn og være litt romslige, dette er et forum og ikke en straffesak)Det jeg lurer litt på er om det virkelig er noen som har rapportert deg for avataren på 6,3kb. Det er kanskje noen sjeler som håper på å få mod status og rapporterer alt de kommer over, samme om det ligger i en gråsone eller er klare brudd...

Lenke til kommentar

poenget med å være strenge og ikke la noen "slippe unna" er jo at reglene gjelder for alle. hvis vi begynner å la enkelte gjøre som de vil så vil jo de gjøre akkurat dette.

 

la oss si at vi tillater 6,3kb avatar. dette kommer ut. folk starter å bruke 6,3kb avatar. en gluping tenker at "aha! jeg kan jo prøve å tøye reglene til 6,5kb avatar". og plutselig ligger det en halv kb over grensen.

 

ellers så har vi jo det klassiske "hvorfor får han lov men ikke jeg" syndromet. Dette vil vi heller ikke ha noe av. reglene gjelder _alle_.

Lenke til kommentar

Joda joda, skjønner poenget. Har vært borti det før.

Men sånne små forskjeller burde jo nesten gå unna. Ikke at det gjør meg noe, føler meg nesten som en liten bad boy med den 10% stående der. Men 0.3kb blir nesten som den gangen brenneprogrammet mitt nektet meg å brenne en fil som var på 700mb på grunn av at den var 1.03kb for stor.

 

Men har godtatt det så vi trenger ikke ta det opp mer.

Lenke til kommentar
poenget med å være strenge og ikke la noen "slippe unna" er jo at reglene gjelder for alle. hvis vi begynner å la enkelte gjøre som de vil så vil jo de gjøre akkurat dette.

 

la oss si at vi tillater 6,3kb avatar. dette kommer ut. folk starter å bruke 6,3kb avatar. en gluping tenker at "aha! jeg kan jo prøve å tøye reglene til 6,5kb avatar". og plutselig ligger det en halv kb over grensen.

 

ellers så har vi jo det klassiske "hvorfor får han lov men ikke jeg" syndromet. Dette vil vi heller ikke ha noe av. reglene gjelder _alle_.

Selvfølgelig er det fint at reglene er like for alle (selv om det antatte hendelsesforløpet ditt er lite sannsynlig og en litt for enkel del i en argumentasjon).

 

Men var det nødvendig å gi advarsel (ikke at advarsel i og for seg er krise (utenomfor dem som har som mål å bli mod)) i dette tilfellet? Bruker dere advarsel for små filleting kan dette føre til at folk ikke tar så tungt på å få en advarsel og videre ikke overholder reglene...

Lenke til kommentar

Hei, hva med at vi holder oss til topic her?

 

Ikke misforstå meg, problemstillingen er absolutt interressant og aktuell, men denne tråden er her for å hedre de nye brukermoderatorene. Lag gjerne en ny tråd for denne diskusjonen :)

Endret av enden
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Blib er flink, It's me også selv om han er litt mer anonym. Tidligere på forumet trodde jeg It's me var i tredveårene, slik han postet. Mange unge moderatorer, fremtiden ser lys ut :)

 

Skriver meg på flytting istedet for stenging listen.

 

Edit

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...