Gå til innhold

Nye brukermoderatorer ønskes velkommen


Anbefalte innlegg

Jeg har nå 10% advarsel, så da kan jeg ALDRI bli moderator?

I sin tid kunne ingen utenfor nettverket få moderatørstatus heller. Tidene forandrer seg, og det gjør også reglene her på forumet. Derfor kan det være lurt å oppføre seg heretter :p

 

Det var mer som lå bak enn hva det blir sagt her, men som yummy sier er dere rimlig på villspor med gjettingen deres. Magnus nevnte noen av hovedårsakene, men det er også detaljer som ligger bak det hele. Disse vil ikke bli tatt opp "offentlig" da dette kan oppfattes som uthenging av personene det gjelder. Dette er forøvrig en avsporing som jeg håper vi setter en stopper på her og nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper det går bedre en sist, lykke til  :yes:

Synes nå Gef og B|Real har gjort en glimrende jobb som moderatorer jeg da :thumbup:

 

(Tenkte mer på modder som kom og gikk i "turbofart") :roll: Har kun sett BReals modding og den har vært meget bra, ydmyk men bestemt. (Eller hard mot de harde som Fantomet ville sagt det) :thumbup:

 

Stusser litt over at høy rapportering belønnes med moderator status. Uten å klandre de ny valgte på noen måte så ser jeg for meg rene "Rinan" tilstander hvor alle rapporterer alt og ingenting.

Endret av TheMatrix
Lenke til kommentar
CFD fikk status rett og slett ved en missforståelse.

Seriøst ?

 

Nå syns jeg dere begynner å bli latterlige her..

Var det en "missforståelse" at CFD fikk moderator status?

Er ikke rarti enkelte ting går slikt det går på dette forumet når dere stadig har "missforståelser". Er ikke rarti So2 forsvant, var sikkert en "missforståelse" det også.

Lenke til kommentar
CFD fikk status rett og slett ved en missforståelse.

Seriøst ?

 

Nå syns jeg dere begynner å bli latterlige her..

Var det en "missforståelse" at CFD fikk moderator status?

Er ikke rarti enkelte ting går slikt det går på dette forumet når dere stadig har "missforståelser". Er ikke rarti So2 forsvant, var sikkert en "missforståelse" det også.

Er du bare nødt til å ødelegge gode tråder du finner liggende? Hvis du har noe mer å si om den saken vennligst start din egen tråd, her hyller vi MEG! :D (Og It's Me, kan dere også hylle ;) )

Lenke til kommentar

Velkommen skal dere være =)

 

Dog, en idè kunne ha vært å gi brukermoderatorene hver sin del av forumet og moderere.

Sitter og irriterer meg grønn av og til at jeg ikke har tilgang på overklokking.no sine forumer (og andre) og kan gripe inn i ting som skjer der borsett fra å gi personer advarsler.

Lenke til kommentar
CFD fikk status rett og slett ved en missforståelse.

Seriøst ?

 

Nå syns jeg dere begynner å bli latterlige her..

Var det en "missforståelse" at CFD fikk moderator status?

Er ikke rarti enkelte ting går slikt det går på dette forumet når dere stadig har "missforståelser". Er ikke rarti So2 forsvant, var sikkert en "missforståelse" det også.

Yepp, det var en stygg sak og det bør helst ikke skje igjen. Er vel forøvrig ikke "stadige missforståelser".

 

Når det gjelder SO2 forstår jeg ikke hva det har med saken å gjøre. Hva som skjedde med den vet ingen. Det vi derimot vet var at databasen var ødelagt, og det kan ha hatt noe med saken å gjøre. Hvis det skjer en feil kryssreferanse i en database så kan hva som helst forsvinne. Nå har vi i alle fall et betydelig bedre forum med svært gode logg-funksjoner og vedlikehold av DB, så det får man håpe og troat det ikke skjer igjen. Var forøvrig ikke bare SO2 som forsvant i det gamle forumet, men det var nok den tråden med høyest profil.

Lenke til kommentar
Håper det går bedre en sist, lykke til  :yes:

Synes nå Gef og B|Real har gjort en glimrende jobb som moderatorer jeg da :thumbup:

 

(Tenkte mer på modder som kom og gikk i "turbofart") :roll: Har kun sett BReals modding og den har vært meget bra, ydmyk men bestemt. (Eller hard mot de harde som Fantomet ville sagt det) :thumbup:

 

Stusser litt over at høy rapportering belønnes med moderator status. Uten å klandre de ny valgte på noen måte så ser jeg for meg rene "Rinan" tilstander hvor alle rapporterer alt og ingenting.

Er ikke bare høy rapporteringsrate som avgjør hvem som har blitt valgt. Det har også noe med kvalitet å gjøre også. Kvantitet alene betyr ingenting i en slik sak, kvantitet i kombinasjon med kvalitet betyr derimot langt mer :yes:

Lenke til kommentar
Velkommen skal dere være =)

 

Dog, en idè kunne ha vært å gi brukermoderatorene hver sin del av forumet og moderere.

Sitter og irriterer meg grønn av og til at jeg ikke har tilgang på overklokking.no sine forumer (og andre) og kan gripe inn i ting som skjer der borsett fra å gi personer advarsler.

Tja, jeg synes det fungerer greit slik det er for meg jeg: Moderere over alt jeg ferdes ;)

Lenke til kommentar
Er ikke bare høy rapporteringsrate som avgjør hvem som har blitt valgt. Det har også noe med kvalitet å gjøre også. Kvantitet alene betyr ingenting i en slik sak, kvantitet i kombinasjon med kvalitet betyr derimot langt mer :yes:

Er du HELT sikker på at dere ikke gir mod status for å slippe all sytingen (les Rapporteringen)

 

Hørt i modd seksjonen:

 

DesertGlow:

Yummi, gi de fjolsene moderatorstatus, nå er jeg lei av å tømme innboksen 14 ganger i timen. Har enda ikke kommet gjennom rappoteringslisten fra desember.

 

Yummi:

Den er grei, med de samme vi er igang, skal jeg legg inn hacket som sender alle rapporteringer til de nye moddene :devil:

 

DesertGlow:

God ide Yummiboy, sørg for å rekrutere en 10 - 15 wannebe mods til å dra rappoteringen til nye høyder. :cool:

 

Yummi:

Skal vi si 1100 - 1200 rappoteringer pr. mod pr dag ? :thumbup:

 

DesertGlow:

Mja, nei la oss si 1500 :w00t:

 

Yummi:

Lets get ready tu rumble :thumbs:

Lenke til kommentar
Er ikke bare høy rapporteringsrate som avgjør hvem som har blitt valgt. Det har også noe med kvalitet å gjøre også. Kvantitet alene betyr ingenting i en slik sak, kvantitet i kombinasjon med kvalitet betyr derimot langt mer  :yes:

Er du HELT sikker på at dere ikke gir mod status for å slippe all sytingen (les Rapporteringen)

 

Hørt i modd seksjonen:

 

DesertGlow:

Yummi, gi de fjolsene moderatorstatus, nå er jeg lei av å tømme innboksen 14 ganger i timen. Har enda ikke kommet gjennom rappoteringslisten fra desember.

 

Yummi:

Den er grei, med de samme vi er igang, skal jeg legg inn hacket som sender alle rapporteringer til de nye moddene :devil:

 

DesertGlow:

God ide Yummiboy, sørg for å rekrutere en 10 - 15 wannebe mods til å dra rappoteringen til nye høyder. :cool:

 

Yummi:

Skal vi si 1100 - 1200 rappoteringer pr. mod pr dag ? :thumbup:

 

DesertGlow:

Mja, nei la oss si 1500 :w00t:

 

Yummi:

Lets get ready tu rumble :thumbs:

Hehe, det fine med raporteringslistene er at det ikke kommer i mail, men blir lagt i en liste som kun moderatorer har tilgang til. Hadde man fått alt på PM/mail så hadde nok dette kunne vært sannheten :D

 

Forøvrig så kom jeg inn i forumstyret etter at de første brukermoderatorene ble utnevnt, men det er ikke så relevant.

Lenke til kommentar
Ser at kosten til Blib feier såpass bra at de andre er arbeidsledige snart.... :laugh:

:yes:

 

Må bare igjen få si at valget av Blib som moderator rett og slett var glimrende.

Ikke bare gjør han jobben sin som mod, han tar seg også tid til å rette opp/hjelpe og gir veldig gode forklaringer, som ikke nødvendigvis er strenge/sinte beskjeder, men også humoristiske vinklinger.

 

Kort sagt; Blib er et prakteksemplar av en moderator! :thumbup:

Lenke til kommentar
Ser at kosten til Blib feier såpass bra at de andre er arbeidsledige snart.... :laugh:

:yes:

 

Må bare igjen få si at valget av Blib som moderator rett og slett var glimrende.

Ikke bare gjør han jobben sin som mod, han tar seg også tid til å rette opp/hjelpe og gir veldig gode forklaringer, som ikke nødvendigvis er strenge/sinte beskjeder, men også humoristiske vinklinger.

 

Kort sagt; Blib er et prakteksemplar av en moderator! :thumbup:

Helt enig.....

Lenke til kommentar

Personlig så mener jeg at dette med brukermoderatorer er noe av det beste som har skjedd dette forumet på lenge!

 

Det var tydelig at det ble for mye arbeid for moderatorene da det flommet over av drittsnakk, feilposting og annet vissvass som ikke ble tatt hand om. Etter at de nye brukermoderatorene har kommet er tydelig at dere har fått kontroll på saueflokken deres igjen. Bra!

 

All heder og ære til admins, moddiser og brukermoddiser som gjør dette forumet til et trivelig sted å være! :)

Lenke til kommentar
Er ikke rarti So2 forsvant, var sikkert en "missforståelse" det også.

Kan det ikke tenkes at årsaken til at akkurat So2 forsvant er at dette var den mest aktive tråden i hele forumet i den perioden databasen tullet seg til? Vi har ingenting å tjene på å fjerne SO trådene, og det bør være rimlig idiotisk å påstå noe slik da ingen hindret dere i å opprette en SO3. Alt som skjer trenger ikke å være en konspirasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...