Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor setter opp hastigheten!


Anbefalte innlegg

Andre her som synes det er urimelig at gamle eksisterende kunder skal få oppgraderingen "innen sommeren", mens resten får den så og si umiddelbart?

 

Det er takken for å ha vært Telenorkunde i 7 år. Forpulte møøkkaselskap. :no:

Jeg skjønner hva du mener, og ja det kan være frusterende...MEN språkbruken din er total uakseptabel. Du høres ut som en grinete fjortiss som ikke har fått viljen sin... hvis du tror noen hører på synspunktene dine eller tar deg seriøst med en såpass umoden språkføring, vel så har du problemer.

 

Jeg vil anta at Telenor har sine grunner for avgjørelsen, men det er klart; det kan jo bare være for å irritere deg... :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Andre her som synes det er urimelig at gamle eksisterende kunder skal få oppgraderingen "innen sommeren", mens resten får den så og si umiddelbart?

 

Det er takken for å ha vært Telenorkunde i 7 år. Forpulte møøkkaselskap. :no:

Jeg skjønner hva du mener, og ja det kan være frusterende...MEN språkbruken din er total uakseptabel. Du høres ut som en grinete fjortiss som ikke har fått viljen sin... hvis du tror noen hører på synspunktene dine eller tar deg seriøst med en såpass umoden språkføring, vel så har du problemer.

 

Jeg vil anta at Telenor har sine grunner for avgjørelsen, men det er klart; det kan jo bare være for å irritere deg... :devil:

Nå vel, jeg har slitt med telenor i over 7 år og har hardere språkbruk på lager. At noen friskt sier rett ut hva de mener for en tjeneste en også betaler for er akseptabelt. Hadde telenor tatt til seg kritikken tidligere og ikke latt det prelle av som på en skuddsikker vest hadde ikke folk blitt forbannet.

 

Problemet med telenor sitt adsl var at en fikk noe helt annet enn forventet når en hadde blitt bundet for et år. og skulle en si opp denne kontrakten måtte en ut med over tusenlappen. En skal ha lov til dette, men folk skal ikke etterpå få si hva de mener om det. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...