Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Telenor setter opp hastigheten!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nye_adsl_2.jpg

 

Ut i fra denne samtalen, og samtalen som jeg la ut tidligere i tråden, kan jeg trekke følgende konklusjon for kunder med 704/128 10 GB 399,-:

 

Telenor oppgraderer linjene sine

 

Gamle kunder vil få kjappere internett og ingen nedlastingsgrense for samme pris.

 

Nye kunder vil få samme internett og ingen nedlastingsgrense for lavere pris.

 

Gamle kunder vil bli fortløpende oppgradert, og alle skal være oppgradert til Juni.

 

Hvis gamle kunder vil ha kjappere internett med en gang, kan de oppgradere, men må betale høyere pris. (I praksis det samme som å si opp sitt abb., og bestille et nytt abb. som er kjappere til lavere pris enn i gamle dager)

 

Praksisen med "ingen nedlastingsgrense" vil foregå slik at man kan laste gratis påfylllspakker.

Endret av HolgerLudvigsen
Lenke til kommentar

Alt dette blir fryktelig rotete. Virker som ingen, inkludert Telenors egne ansatte, vet hva som er i ferd med å skje.

 

I begynnelsen syntes jeg det virket som Telenor nå hadde skjerpet seg. Gode priser, raskere nedlastingshastighet og ingen kvote. Men etterhvert så kommer det frem mer rot enn jeg noen gang har sett fra noe firma noen gang før. Er det virkelig mulig å ha så tvetydige påstander fra kundebehandlere, og så uklare meldinger på sine egne sider at ingen forstår hva de mener?

 

Nei... glad jeg ikke har Telenor på noen ting lenger. Mobil, fasttelefon (både linjeleie og tellerskritt) og bredbånd går til en annen leverandør. Vet at Telenor får penger fra de igjen, men jeg slipper ihvertfall å ha noe å gjøre med dette selskapet. Vil ikke ha noe å gjøre med ett så rotete selskap.

Lenke til kommentar

Tror nok Telenor er en av de mer "flinke" selskapene som er.

 

Hvem andre tilbyr en slik kundebehandling som dem.

Er ikke rart det er tvetydige svar, tar noen dager å få alle som jobber med kunder å komme i orden.

 

 

For de som ikke vet det. tilleggsproduktet internet basis ligger i prisene.

Dvs.

før betalte jeg 349 for adsl(384/128 linje) og 149 for pluss abonnement.

 

Nå betaler jeg 449 for adsl(1024/256) og 51 for pluss abonnement.

 

:thumbs:

Endret av Haugnæss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...