Gå til innhold

Sapphire Radeon 9800 Pro til 1891,-!

sindre313

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheh. slenge på ett par lapper iforhold til 9600xt å få ett 9800pro.. slett ikke værst pris det der for et av de værste i toppklassen :p

Skrevet
det er en såkalt "lite-ratail" = liten bundle, får bare med det nødvendige, ikke alle de ekstra spillene og proggsn.... (nesten bulk)

Jaja.... Men de CD'ene er jo bare dritt uansett!

Skrevet
det er en såkalt "lite-ratail" = liten bundle, får bare med det nødvendige, ikke alle de ekstra spillene og proggsn.... (nesten bulk)

Har lite å si når man får det til den prisen!!! :)

Skrevet

Enig. Personlig bryr jeg meg lite om det som følger med, jeg ville helst hatt kun kortet jeg; drivercd'en er jo også bare søppel i mine øyne. Et bra tilbud.

Skrevet (endret)
Enig. Personlig bryr jeg meg lite om det som følger med, jeg ville helst hatt kun kortet jeg; drivercd'en er jo også bare søppel i mine øyne. Et bra tilbud.

:thumbs: Det er smart av Sapphire å selge "lite-retail" kort. Den driver cd'n som følger med er jo gammel anyway!

Endret av sindre313
Skrevet (endret)
Står jo ukjent leveringstid

Kan jo bestille uansett, får vel til samme pris?

Sikkert, men det står antatt 5.3.04 på komplett sine hjemmesider, så jeg antar at det kan litt tid.

Endret av Aeternus
Skrevet
Denne butikken var jo meget billig på det meste :thumbup:

Det skal de ha.

Har ikke hørt om de før. Håper de er seriøse, da vanker det nok en bestilling eller to.

Skrevet

Prisen har jo falt ganske drastisk på 9800PRo kortene må jeg si... Så nå er det vel kanskje bare å bestille. Synd at jeg ikke finner noen brukererfaring fra Techline og IT24.... Kommer heller ikke fra om dette er noe de har på lager... Kanskje Gecube er noe å satse på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...