Gå til innhold

Sapphire Radeon 9800 Pro til 1891,-!


sindre313

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
playstation....?

 

muhuahahahahahAAAAAhahahahahahaaaaa! :laugh::laugh::laugh:

Jepp. Går an å spille på dem også. Ikke alle som har flere tusen å spa ut for et skjermkort annenhvert år. Hadde det ikke vært for at jobben kjøpte meg maskin, ville jeg aldri gidda å spille på pc.

 

Ikke at det er noe galt med dem som tar seg råd, og mange spill kommer ikke på konsollene, men forskjellen - i alle fall på grafikk - er ikke så sinnssyk fra en moderne pc satt opp mot PS2 som kom ut for fem år siden. Bare prøv Kill.Switch og se forskjellen.

 

-lars

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:Ikke at det er noe galt med dem som tar seg råd, og mange spill kommer ikke på konsollene, men forskjellen - i alle fall på grafikk - er ikke så sinnssyk fra en moderne pc satt opp mot PS2 som kom ut for fem år siden. Bare prøv Kill.Switch og se forskjellen.

 

-lars Quote.slutt

 

 

 

Hmm,må si meg langt fra enig med det du sier der.Hva mener du med "moderne pc"? skal du sammenligne en PS2 som er en ren spillekonsoll mot en pc så må det også være en ren spillpc og da har ikke grafikken på PS2 noe å stille opp med.Har ikke selv prøvd kill switch men andre titler som Driver og Vice city som jeg har til både PS2 og pc og jeg må si det er en helt annen skarphet og dybde i bilde og farger.Spill lagd for konsoller har gitte referanser for grafikk som er begrenset av konsollen selv,pc har et mye større rom for grafikk og annen ytelse for den er oppgrader bar,men hvis du sitter med en "kontor pc" så skjønner jeg hvorfor du sier det du sier

Lenke til kommentar

Sitter på en liten krutt-tønne (som jeg ikke har fått helt til å funke, riktig nok) med AMD64 3200 og et ATI9700pro, så jeg vet hva en kraft-pc kan prestere.

 

Når det gjelder Playstation 2 vs. PC så er det helt klart at oppløsningen og klarheten er milevis bedre på monitor, spesielt hvis du sammenligner med en PS2 som ikke bruker RGB. Det jeg sikter til er at forskjellene ikke alltid reflekterer at jeg sitter på en rimelig grei state of the art PC til rundt 12.000 (da er skjerm ikke med i prisen) i forhold til en rimelig grei Playstation2 som jeg så for første gang i 1999 i Tokyo - og som i dag koster under 2000 kroner.

 

PS. Ellers er jeg blitt vant til å spille GTAIII/Vice City fra godstolen, og klarer bare sjelden å nyte 3rd person spill på PC. Samme gjelder Final Fantasy-serien. FPS'er og strategi derimot, :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...