Gå til innhold

Hva mener du om abort?


Anbefalte innlegg

EVIG LIV er tingen. De må da klare å finne på noe snart :-)

ja.. joda.. de kommer sikkert på noe snart...

via genteknologi.

problemet, er at de kan ikek forandre VÅRE gener, men bare på våre barns gener, så den drømmen der tror jeg nokk at du kan gleme...

De kan forandre våre gener gjennom å forandre våre celler, problemet er at de må forandre noen milliarder av dem før det får innvirkning. Det man kan gjøre er å ta en gen, forandre den, og så lage et menneske av den mix-ede genet.

 

Når det gjelder diskusjonen, som forresten har gått _for_ langt, er jeg en av dem som synes man skal prøve å komme i enighet - er det umulig, bestemmer moren. For ikke kom her å si at det ikke er henne det anngår mest, fysisk sett.

 

Og noen av innleggen her er til å spy av. Seriøst.

Endret av cnil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
synes folk burde ta ansvar for handlinger de gjør! ikke bare leke kaniner og etter på stikke av fra problemet. men hvis det dreier seg om voldtekt blir saken en annen!

HVORFOR blir saken en annen om det gjelder voldtekt? Er fosteret mindre verd da? Eller tar du standpunkt til saken basert på at sex før ekteskapet er synd?

Lenke til kommentar

Delvis enig, på en måte.. Folk gjør sex til noe altfor simpelt nåtildags..! Det er bare sex liksom og ikke noe mer.. Ikke sånn det skal være....... Tror JEG!! ;)

 

Voldtekt er en litt annen sak ja, fosteret er ikke mindre verdt, men kan bli VELDIG tøft for en alene mor på 14 år som ble voldtatt bak Rimi og ha det barnet..

Lenke til kommentar
Delvis enig, på en måte.. Folk gjør sex til noe altfor simpelt nåtildags..! Det er bare sex liksom og ikke noe mer.. Ikke sånn det skal være....... Tror JEG!! ;)

 

Voldtekt er en litt annen sak ja, fosteret er ikke mindre verdt, men kan bli VELDIG tøft for en alene mor på 14 år som ble voldtatt bak Rimi og ha det barnet..

Sex er simpelt, og har alltid vært det. Men, sex kan også være det fineste i verden. Men dere kristne har jo sex-noia.

 

Argumentene dine mot abort raste som ett korthus ved den siste setningen din.

Lenke til kommentar

Det har ikke kristne heller. Moren min har fortalt meg at jeg egentlig skulle vært abortert, fordi faren min truet med å skade barnet hvis jeg noensinne ble født. Jeg tror jeg heller ville vært abortert enn å få vite at jeg er uønsket...

Endret av RaZorbLadeKisS
Lenke til kommentar
Det har ikke kristne heller. Moren min har fortalt meg at jeg egentlig skulle vært abortert, fordi faren min truet med å skade barnet hvis jeg noensinne ble født. Jeg tror jeg heller ville vært abortert enn å få vite at jeg er uønsket...

Uff... synes synd på deg.

 

Men, synes likevel det var helt unødvendig av moren din å fortelle det til deg. Men det er min mening.

 

Og så tror jeg du ikke "angrer" på at du ikke ble abortert... Personlig tror jeg at dårlige tanker er bedre enn ingen tanker... man kjenner iallefall følelser, som er tegn på at man er levende..

 

Håper du får det bedre og ikke gjør samme feil som faren din..

Lenke til kommentar
Det har ikke kristne heller. Moren min har fortalt meg at jeg egentlig skulle vært abortert, fordi faren min truet med å skade barnet hvis jeg noensinne ble født. Jeg tror jeg heller ville vært abortert enn å få vite at jeg er uønsket...

Sex er så opphauset i kristne miljøer at det er helt utrolig. Ikke skal de ha sex før ekteskapet, helst ikke mastrubere, ikke ha homsesex etc.

 

Trist at faren din truet medå skade deg, men det blir veldig filosofisk og hypotetisk å anta at man heller ville vært abotert enn uønsket ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...