Gå til innhold

Unreal Tournament 2004 SE


Anbefalte innlegg

Det jeg lurte på var følgende, er det noen som vet hvor man kan få kjøpt\forhåndsbestille Special Edition av spillet Unreal Tournament 2004. Jeg har observert at Amazon.com har det, men det ser ut som at de kun leverer i USA. Special Edition inneholder blandt annet en dvd med spillet og en ekstra dvd med 150 timers video, istedet for de ca. 5-6 cd-ene som er i den vanlige versionen. Som beskrivelsen sier er det helst norske nettbutikker som jeg er på utkikk etter. Takker for alle konstruktive svar som måtte komme, helst før 19 mars som er spillets offisielle utgivelses dato :) .

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som lurer på hva dette videomaterialet består i, er det bla.a en masse tutorials til editorer og alt man trenger for å modde ut2004. :yes:

 

Litt mye video for å få plass på en DVD vel..?

 

Vell, vanlige dvd filmer bruker skjeldent begge lagene og hele kapasiteten i en dvd plate, og som sagt tidligere, er de mest sansynlig i et annet format en MPG2 (jeg tipper divX eller windows media) :thumbup:

 

I tilleg får man med et logitech headset /m mic, div Stickers og det hele sendes i en metall boks. :love:

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...