HolgerL Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 (endret) Savefilene ligger under C:\Documents and Settings\All Users\Programdata\NFS Underground Jeg trenger en savefil hvor man er rett før siste brett...fordi etter siste brett låser jo halve undergrounden seg Hvis noen har det, hadde det vært så strålende om de kunne f.eks. sende per epost [email protected], eller på annen måte (ta kontakt) Jeg likte bilen min SÅ godt , med en savefil rett før siste brett kan jeg kjøpe bilen og delene på nytt... Endret 14. februar 2004 av HolgerLudvigsen
Stor Oddnoga Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 (endret) Hva med NFSU Save Game Editor? Har ikke prøvd den selv, men den burde funke. Sjekk HER Endret 14. februar 2004 av Swag
HolgerL Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 Hva med NFSU Save Game Editor? Har ikke prøvd den selv, men den burde funke. Sjekk HER Takk for den!
HolgerL Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Skrevet 14. februar 2004 AAAHHH....bygger bilen min nå...er SÅ glad!
Bluebeans Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Sweeet, fant flere ting der som var kjekke
Stor Oddnoga Skrevet 15. februar 2004 Skrevet 15. februar 2004 Utrolig hva man finner hvis man googler litt. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå