Gå til innhold

Nytt skjermkort til ungene.

hans A

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skjønner at man får mer ut av spillene med kraftige kort.

Men hvilke kort er best hvis man holder seg i

prisklassen 1000-1700,-

De blir montert i en av disse to alternativene.

AMD XP2500 eller Intel P4 2.8

absolutt dette!!!!!!!!!!

Dette 9600xt vil dra spilla deres tilstrekkelig .

Radeon 9800 er for spille fantaster , og de som alltid er gira

på å få mere og mere ytelse og skrytefaktor (som det er mange av her i forumet) .

1'ste bilen til min sønn skal i alle fall ikke være toppmodellen av BMW .

No offence folks .

Hva man ønsker seg selv er ikke det samme man trenger i unga's spille pc .

Bygde selv PC til junior for to dager siden av deler jeg hadde til overs.

Eneste jeg måtte kjøpe var kabinett og 2.0 høyttalere .

Han fikk ikke Lian-LI , men Q-tek.

Gammel quantum UDMA66 30GB jeg hadde liggendes .

DVD-rom og 24X Asus brenner (etter at jeg anskaffet DVD-brenner var disse til overs).

Mitt utbyttede GF ti-4200 AGP8X .

Athlon xp-2200 med 512MB PC2100 ram .

Nettverkskort 10/100 tilkoplet hjemmenettverk svitsj/ruter 1MB ADSL .

17" LG-1727 CRT skjerm .

Kosta meg 400kr for q-tek kabinettet med PSU (som jeg kan bytte hvis jeg vil da jeg har en FSP 300W liggendes)

Samt 99kr. for Creative 230 desktop høyttalere .

Og litt tid da for bygging og installering.

Jeg synes jeg var snill jeg.

Skrevet

Enig at Radeon 9600XT eller PRO er the way to go.

Det ble nevnt GF4 ti her tidligere.. Styr unna!!

DX8 kort har ingen fremtid i dagens maskiner!

9600 kortet er DX9 kompatibelt.

Et 9800pro ville nok være det som gir mest for pengene ja. Særlig vis det flashe's til 9800xt.

Skrevet
Jeg må bare advare deg litt her, ikke la ungene spille for mye dataspill. Kommer de borti spill som Counter-strike, Warcraft 3, Enemy Territory osv kan det være en risiko for at de blir hekta på de spillene.

Om de blir meget seriøse med dataspill kan det også gå riktig galt. De kan glemme venner, gjøre det dårligere på skolen og noen til og med skulke skolen for å spille spill.

Jeg har selv opplevd dette med spillene counter-strike og warcraft 3, men har klart å skjønne hva som er viktig her i livet.

Du overdriver vel ikke litt nå?

Skrevet
Jeg må bare advare deg litt her, ikke la ungene spille for mye dataspill. Kommer de borti spill som Counter-strike, Warcraft 3, Enemy Territory osv kan det være en risiko for at de blir hekta på de spillene.

Om de blir meget seriøse med dataspill kan det også gå riktig galt. De kan glemme venner, gjøre det dårligere på skolen og noen til og med skulke skolen for å spille spill.

Jeg har selv opplevd dette med spillene counter-strike og warcraft 3, men har klart å skjønne hva som er viktig her i livet.

Du overdriver vel ikke litt nå?

Nei. Han overdriver nok ikke. Jeg var "hekta" på spill osv før.

Skumle saker :dontgetit:

Skrevet

Du skulle ikke tilfeldigvis jobbe for barneombudet eller noe sånt?

innlegget ditt virker litt for "Trond Våge" skjønner du :scared:

Skrevet

jeg spiller de spillene der mange timer daglig, jeg "glemmer" ikke skole, jeg er heller ikke "fake" syk fra skolen, jeg har venner, jeg er sosial, du tar nok feil. Men du har nok rett i att det er noen som er sånn

edit; jeg glemte å fortelle att jeg er 14 år

Jeg sa det er en risiko for det. det er faktisk bevist, om du har sett på de tidligere debattene på svensk tv1.

Skrevet

Svake mennesker liger å driter i badekaret spiller cs dagen lang da da da.

Skrevet
Heldige barn. Jeg må kjøpe hardwaren min selv :angry:

skaff deg deltidsjobb på burger king. Da har du masser av gryn :laugh:

Det funker for meg, bare det at jeg har andre ting å svi av penger på ;)

Skrevet
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤13 år og stolt av det¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

trur neppe han får seg jobb på burgern / mc donals da! :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...