mantra17 Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 det billigste Radeon9600PRO er vel Club3D til 1136.-hos databutikken
Syar-2003 Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Skjønner at man får mer ut av spillene med kraftige kort.Men hvilke kort er best hvis man holder seg i prisklassen 1000-1700,- De blir montert i en av disse to alternativene. AMD XP2500 eller Intel P4 2.8 absolutt dette!!!!!!!!!! Dette 9600xt vil dra spilla deres tilstrekkelig . Radeon 9800 er for spille fantaster , og de som alltid er gira på å få mere og mere ytelse og skrytefaktor (som det er mange av her i forumet) . 1'ste bilen til min sønn skal i alle fall ikke være toppmodellen av BMW . No offence folks . Hva man ønsker seg selv er ikke det samme man trenger i unga's spille pc . Bygde selv PC til junior for to dager siden av deler jeg hadde til overs. Eneste jeg måtte kjøpe var kabinett og 2.0 høyttalere . Han fikk ikke Lian-LI , men Q-tek. Gammel quantum UDMA66 30GB jeg hadde liggendes . DVD-rom og 24X Asus brenner (etter at jeg anskaffet DVD-brenner var disse til overs). Mitt utbyttede GF ti-4200 AGP8X . Athlon xp-2200 med 512MB PC2100 ram . Nettverkskort 10/100 tilkoplet hjemmenettverk svitsj/ruter 1MB ADSL . 17" LG-1727 CRT skjerm . Kosta meg 400kr for q-tek kabinettet med PSU (som jeg kan bytte hvis jeg vil da jeg har en FSP 300W liggendes) Samt 99kr. for Creative 230 desktop høyttalere . Og litt tid da for bygging og installering. Jeg synes jeg var snill jeg.
Revox Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Enig at Radeon 9600XT eller PRO er the way to go. Det ble nevnt GF4 ti her tidligere.. Styr unna!! DX8 kort har ingen fremtid i dagens maskiner! 9600 kortet er DX9 kompatibelt. Et 9800pro ville nok være det som gir mest for pengene ja. Særlig vis det flashe's til 9800xt.
Samcki Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg må bare advare deg litt her, ikke la ungene spille for mye dataspill. Kommer de borti spill som Counter-strike, Warcraft 3, Enemy Territory osv kan det være en risiko for at de blir hekta på de spillene. Om de blir meget seriøse med dataspill kan det også gå riktig galt. De kan glemme venner, gjøre det dårligere på skolen og noen til og med skulke skolen for å spille spill. Jeg har selv opplevd dette med spillene counter-strike og warcraft 3, men har klart å skjønne hva som er viktig her i livet. Du overdriver vel ikke litt nå?
fAight Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Summasumarum, konklusjon osv. : kjøp et radeon 9600 XT kort
Duqe Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Kjøp gainward gf 4200 64mb, kjempekort til bra pris, og den yter bedre enn radeon 9600. http://komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&CatID=...ID=6&t=1650&l=2 http://www20.tomshardware.com/graphic/2003...tournament_2003
brillan Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg må bare advare deg litt her, ikke la ungene spille for mye dataspill. Kommer de borti spill som Counter-strike, Warcraft 3, Enemy Territory osv kan det være en risiko for at de blir hekta på de spillene. Om de blir meget seriøse med dataspill kan det også gå riktig galt. De kan glemme venner, gjøre det dårligere på skolen og noen til og med skulke skolen for å spille spill. Jeg har selv opplevd dette med spillene counter-strike og warcraft 3, men har klart å skjønne hva som er viktig her i livet. Du overdriver vel ikke litt nå? Nei. Han overdriver nok ikke. Jeg var "hekta" på spill osv før. Skumle saker
Fredrik Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Som de andre sier: Radeon 9600XT. Hvorfor har så mange andre sagt før meg
tintin77 Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Radeon 9600 Pro eller XT er nok å satse på ja, ikke noe lusent geforce 4 kort uten directx 9 støtte osv
ballemann Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg har selv et MSI GeForce4 Ti4200 64MB og har konstant litt under 200 fps i cs, funker fett til de fleste spill. Og det koster bare 800kr
hans A Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Skrevet 13. februar 2004 OK Det blir et 9600XT kort. Takk for alle tips. God fredag 13!
Lautsprecher Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Jeg må bare advare deg litt her, ikke la ungene spille for mye dataspill. Kommer de borti spill som Counter-strike, Warcraft 3, Enemy Territory osv kan det være en risiko for at de blir hekta på de spillene. Om de blir meget seriøse med dataspill kan det også gå riktig galt. De kan glemme venner, gjøre det dårligere på skolen og noen til og med skulke skolen for å spille spill. Jeg har selv opplevd dette med spillene counter-strike og warcraft 3, men har klart å skjønne hva som er viktig her i livet. Du skulle ikke tilfeldigvis jobbe for barneombudet eller noe sånt? innlegget ditt virker litt for "Trond Våge" skjønner du
brukernamn Skrevet 13. februar 2004 Skrevet 13. februar 2004 Ligger masse i det Pjokken skriver. Har sjøl vore ALT for opptatt av pc, ser påbake på den tida som en negativ tidsperiode med masse spillt tid og penger.
PjoKKeN Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Jeg må bare advare deg litt her, ikke la ungene spille for mye dataspill. Kommer de borti spill som Counter-strike, Warcraft 3, Enemy Territory osv kan det være en risiko for at de blir hekta på de spillene. Om de blir meget seriøse med dataspill kan det også gå riktig galt. De kan glemme venner, gjøre det dårligere på skolen og noen til og med skulke skolen for å spille spill. Jeg har selv opplevd dette med spillene counter-strike og warcraft 3, men har klart å skjønne hva som er viktig her i livet. jeg spiller de spillene der mange timer daglig, jeg "glemmer" ikke skole, jeg er heller ikke "fake" syk fra skolen, jeg har venner, jeg er sosial, du tar nok feil. Men du har nok rett i att det er noen som er sånn edit; jeg glemte å fortelle att jeg er 14 år Jeg sa det er en risiko for det. det er faktisk bevist, om du har sett på de tidligere debattene på svensk tv1.
DeathBound Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Jeg må bare advare deg litt her, ikke la ungene spille for mye dataspill. Kommer de borti spill som Counter-strike, Warcraft 3, Enemy Territory osv kan det være en risiko for at de blir hekta på de spillene. Om de blir meget seriøse med dataspill kan det også gå riktig galt. De kan glemme venner, gjøre det dårligere på skolen og noen til og med skulke skolen for å spille spill. Jeg har selv opplevd dette med spillene counter-strike og warcraft 3, men har klart å skjønne hva som er viktig her i livet. Svake mennesker liger å driter i badekaret spiller cs dagen lang da da da.
TheDarkListener Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Heldige barn. Jeg må kjøpe hardwaren min selv
SupremeX Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 Heldige barn. Jeg må kjøpe hardwaren min selv skaff deg deltidsjobb på burger king. Da har du masser av gryn Det funker for meg, bare det at jeg har andre ting å svi av penger på
ATi-Radeon Skrevet 14. februar 2004 Skrevet 14. februar 2004 ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤13 år og stolt av det¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ trur neppe han får seg jobb på burgern / mc donals da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå