PjoKKeN Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Hei. Jeg har akkuratt formatert pcen min og lagt inn windows 2000 professional istedet for windows xp som jeg kjørte før. Problemet mitt nå er at jeg ikke finner netverkskortet mitt når jeg søker etter det på pcen. Jeg aner ikke hva netverkskortet heter eller hva hovedkortet mitt heter fordi jeg ikke har bruker manualen til hovedkortet lengre Så jeg lurte på om det fantes et programm som søkte etter netverkskortet akkuratt som Windows XP gjør?
stigfjel Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 (endret) Du må gå inn på på produsentens hjemmeside og laste ned manualen for ditt hk. Der står det hvilket nettverkskort som er integrert på ditt hovedkort. Deretter må du laste ned driverne til nettverkskortet og installere de. Modellnummer skal stå på hovedkortet. Du finner nok fort ut hvilken produsent som har laget ditt hk, det skal stå der det også. Endret 11. februar 2004 av stigfjel
shauge Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Du kan som regel laste ned drivere fra HK produsenten.
PjoKKeN Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Skrevet 11. februar 2004 Men det er det som er problemet. jeg vet ikke hvilket hovedkort jeg har. har ikke manualen...
CastorFiber Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 last ned aida32, så får du vite hva slags drivere du trenger. Søk i google. Genialt program.
stigfjel Skrevet 11. februar 2004 Skrevet 11. februar 2004 Men det er det som er problemet. jeg vet ikke hvilket hovedkort jeg har. har ikke manualen... Det er bare å åpne kabinettet, så skal du se modellnummer og produsent printet fysisk på hovedkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå