Gå til innhold

«Ny» og gjennomsiktig Xbox


Laman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Se artikkel her.

 

ser mye fetere ut enn Ps2 og GC. :yes:

Nå har det seg slik at de som har ps2 eller gamecube kan se fete ting på skjermen istedenfor å måtte sitte å stirre på selve konsollen for å føle at de har fått noe igjen for pengene de la ut ;)

Trodde dette var et argument for folk som kjøpte PS2 og GC jeg :ermm:

Når har jo sony lansert den satin silver versjonen sin da!

Har selv nettop kjøpt en brukt xbox, og så lenge den får plass under TV-en klager ikke jeg :p

Dessuten er det vel xbox som yter best her, alstå kan man se både de feteste tingene PÅ TV-en og UNDER TV-en ;)

Lenke til kommentar
Se artikkel her.

 

ser mye fetere ut enn Ps2 og GC. :yes:

Nå har det seg slik at de som har ps2 eller gamecube kan se fete ting på skjermen istedenfor å måtte sitte å stirre på selve konsollen for å føle at de har fått noe igjen for pengene de la ut ;)

Trodde dette var et argument for folk som kjøpte PS2 og GC jeg :ermm:

Når har jo sony lansert den satin silver versjonen sin da!

Har selv nettop kjøpt en brukt xbox, og så lenge den får plass under TV-en klager ikke jeg :p

Dessuten er det vel xbox som yter best her, alstå kan man se både de feteste tingene PÅ TV-en og UNDER TV-en ;)

mhm! :w00t:

Lenke til kommentar
Ja, men jeg DRITER LANGT ****** OPPI DEN GCEN, SVAR PÅ TOPIC ELLER PIGG AV.

Ser ikke noe direkte spørsmål i topic, og da er det vel slett ikke uvanlig å sammenligne design me noe annet, f.eks en PS2 el GC.

 

Blir som å ha en debatt om et parti sin politikk er bra, og samtidig ikke snakke om andre partiers politikk.

 

En stor gjennomsiktig klump er vel ikke en stor sensasjon i forhold til den gamle svarte klumpen. Minner for mye om tidenes dårligste joystick som jeg hadde til den gode gamle amiga-en min.

 

PS2 og gamecube er uansett mye penere å se på synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Ja, men jeg DRITER LANGT ****** OPPI DEN GCEN, SVAR PÅ TOPIC ELLER PIGG AV.

Ser ikke noe direkte spørsmål i topic, og da er det vel slett ikke uvanlig å sammenligne design me noe annet, f.eks en PS2 el GC.

 

Blir som å ha en debatt om et parti sin politikk er bra, og samtidig ikke snakke om andre partiers politikk.

 

En stor gjennomsiktig klump er vel ikke en stor sensasjon i forhold til den gamle svarte klumpen. Minner for mye om tidenes dårligste joystick som jeg hadde til den gode gamle amiga-en min.

 

PS2 og gamecube er uansett mye penere å se på synes nå jeg.

du fikk altså ikke med deg at det er crystal xbox som diskuteres?

 

at det da dumper innom noen fjotter som sier gc og xbox er støgg er best egner seg kanskje best i kategorien lite interessant. gir meg liksom jævlig lite...

Lenke til kommentar
Ja, men jeg DRITER LANGT ****** OPPI DEN GCEN, SVAR PÅ TOPIC ELLER PIGG AV.

Ser ikke noe direkte spørsmål i topic, og da er det vel slett ikke uvanlig å sammenligne design me noe annet, f.eks en PS2 el GC.

 

Blir som å ha en debatt om et parti sin politikk er bra, og samtidig ikke snakke om andre partiers politikk.

 

En stor gjennomsiktig klump er vel ikke en stor sensasjon i forhold til den gamle svarte klumpen. Minner for mye om tidenes dårligste joystick som jeg hadde til den gode gamle amiga-en min.

 

PS2 og gamecube er uansett mye penere å se på synes nå jeg.

du fikk altså ikke med deg at det er crystal xbox som diskuteres?

 

at det da dumper innom noen fjotter som sier gc og xbox er støgg er best egner seg kanskje best i kategorien lite interessant. gir meg liksom jævlig lite...

Fikk fint med meg at X-box crystal ed. er topic, og jeg kommer med min mening om den i mitt innlegg, altså at jeg ikke synes det er noe sensasjonelt med en gjennomsikting X-box. Synes heller det ikke er urimelig å sammenligne med andre konsoller, som gjerne også har fått en ny farge (PS2 silver f.eks.)

 

Personlig skulle jeg heller sett at Microsoft gjorde noe annet en bare å bruke gjennomsiktig plast fremfor svart, rett og slett lite originalt.

 

Ser heller ikke at min oppgave er å skrive innlegg som nødvendigvis skal gi deg så veldig mye :p

 

Er ikke mye diskusjon hvis alle skulle si: "Nei så flott, en gjennomsikting X-box. Så ble det jul i år også....."

Lenke til kommentar
Gjennomsiktig PS2 hadde vært noe  :yes:

ååååååå kutt slik utenomprat, det er så vanvittig uinteressant! topic handler om xbox. om du synes andre ting hadde sett bra ut eller er bedre hardware så gir jeg ****** i det.

 

dette er søppelprat. ikke det engang. siste ordet prat...

Endret av Insomniac
Lenke til kommentar
ok, er det noen som VET når jeg kan få fatt i en slik, eller er det ikke?

Vet ikke ofisiell dato for når den blir tilgjengelig i Norge nei...

Men har sett at det har begynt å komme en del auksjoner på ebay med akurat slike xbox-er (fra USA tror jeg...), men kan godt hende at en del av det er svindel for det jeg vet :roll:

 

edit: skriveleif'

 

edit # 2: Ellers enig med Insomniac her, pokkers mye offftopic!

Sørger over den dagen de bestemmte å slå sammen de tre forskjellige trådene til en! Før holdt ps2 fan og GC fan seg UNNA xbox tråder, og det samme gjorde xbox fan (selvsagt noen unntak fra regelen men...)

Endret av b_cybe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...