Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har søkt på forumet men fant ikkeno som passa mitt spørsmål..

 

Hvor kan man få tak i ensfarget plysj i østlandsområdet? Rundt Ski/Kolbotn/ås er det ingen som fører dette..

 

Webbutikk eller vanlig offline butikk, samme hva :)

 

Takker på forhånd

Dra på loppemarked. Der finner du sikkert en sofa med plysjtrekk du kan klippe litt i til en billig penge. :p

Lenke til kommentar

det er på en måte helt vanlig stoff, så er d litt slik teddy bjørn pels uttapå.. liksom d å sette plysj på pc = få seg en koose bjørn.. :p

 

(Men du skal sikkert sy deg slike hylster til sex leikan dine:P )

 

Tulla da!

 

Plysj: handjern_rosa_s.jpg

 

Jadda, tatt fra kondomeriet, men viste dem hadde slikt der:P Nemli kjøpt julegaver å bursdags gaver der.. jævli morsomt å se folkas å vennans uttrykk når man får en dildo til bursdag.. :p (va en gutt) :roll:

Lenke til kommentar

Gå til invandrer butikkene på grønland. Der kryr det av plysj stoff. Kjøpte noen meter til å ha i bilen min. Alle mulig farger og mønster. Leopard mønstret plysj er jo bare blod harry (hadde det i bagasjen i min forrige bil)

 

Men som sakt; invandrerbutikkene på grønland.

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar

Fant noe sebra/tiger/leopard plusj, men er ute etter ganske langhårt ensfarget tøy :) Skal nemlig lage meg underbukser..

 

Nei nei huff. Skal kle PCn ja for jeg har skrapa den opp litt og den trenger litt pynt hehe. Ikkeno ekstremt prosjekt, men noe som bare skal bli litt fett.

 

Mener du de bodene som er ute på torget der? Selger de stoffet eller må du spørre etter det? Husker du kanskje mer spesifikt i hvilken sjappe?

 

Takker for masse replys :)

Lenke til kommentar

Er masse stoff butikker der. Sikkert to tre stk i hvert kvartal. De har masse langhåret oxo. Koster ca 150 kr pr lm (100x140 el 100x150) Er vel ikke så mange boder nå på vinteren. Så det blir i butikkene.

 

Edit: er masse TØY stoff butikker der. Sikkert mange STOFF butikker der oxo. Sikkert fler enn to tre per kvartal :p

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...