Gå til innhold

Missbruk av bilder i profilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Følgende er hentet fra retningslinjene pkt 11

QUOTE
Filen som benyttes til personlig foto skal følge reglene for avatarer med unntak av: maksimal bildestørrelse: 100x100 piksler og maksimal filstørrelse: 20 kilobytes. Personlig foto er i utgangspunktet ment for et bilde av deg selv, men små avvik aksepteres.

så kan man jo diskutere hva små avvik er... Bilder av dyr, animerte ting, døde ting (sykler, biler, data'n m.m.), bilder av personer som ikke er deg selv osv vil, etter min mening, være et brudd på retningslinje.

Lenke til kommentar

QUOTE (ernie85 @ 04/02/2004 : 09:58)
Personlig foto er i utgangspunktet ment for et bilde av deg selv, men små avvik aksepteres.

Bilde av en selv, men små avvik er greit? Høres igrunn merkelig ut. Enten har man bilde av seg selv, eller så har man ikke det. Når du sier at bilder av personer, ting, dyr, grafikk o.l etter din mening er brudd på retningslinjene, betyr jo det at et bilde av noe som ikke er en selv blir brudd på reglene.

 

Noen vil kanskje si at et bilde av en selv som barn er et lite avvik, men det er jo et bilde av deg, uansett hvor lenge siden det ble tatt.

 

Uansett burde kanskje forumets moderatorer bli enige om dette, for det er jo til og med moderatorer som har helt andre ting enn seg selv som user photo.

Etter min mening burde igrunn alle moderatorer ha en skikkelig profil med bilde av seg selv i.

Endret av Jon@s
Lenke til kommentar

QUOTE (Jon@s @ 04/02/2004 : 11:05)
Etter min mening burde igrunn alle moderatorer ha en skikkelig profil med bilde av seg selv i.

Jeg er helt enig med alt det andre du skrev, men dette vil jeg blande meg i :p

Jeg mener at moderatore bør stå frem som et godt forbilde, enten bilde av seg selv eller ingen ting. Du mener at alle moderatore bør ha bilde av seg selv, hvorfor det? Hva har det med at de er moderatore så må de ha bilder av seg? Ikke alle liker å ha bilde av seg i profilen....

 

Så en moderator her om dagen som hadde bilde av maskinvare i profilen :roll:

Lenke til kommentar

QUOTE (invictus @ 04/02/2004 : 15:01)


Personlig bilde er IKKE ment som en sekundær avatar

Dette har blitt tatt opp tidligere.

 

Her er svaret jeg fikk fra Yummy:

 

 

QUOTE (yummy @ 03/01/2004 : 01:42)
QUOTE
For et par dager siden så jeg at en av brukere har Coca-Cola logo som personlig foto.  :roll:  :roll:
Regnes det som små avvik?  :D

Ja. I det nerdemiljøet vi vanker i, må vel en oppfatning av at man er Coca Cola sies å være et mindre avvik. :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...