Gå til innhold

Ang. ;) smiley'en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når man ikke har annet å gjøre enn å diskutere bagateller:

 

Kan være enig i at user posted image faktisk ser litt hyggeligere ut, men den vanlige varianten vår er da nesten helt lik, bare det at smilet er littegrann annerledes. Jeg ser som sagt ikke noe problem med den i det hele. Den får frem det uttrykket den skal, og da burde det vel være greit? :p

Lenke til kommentar

QUOTE (Yngvejos @ 31/01/2004 : 15:23)
;) <- den må byttes,  :p <- kan godt få tunga ut på siden,  :scared:  :love:  :dribble:  :wallbash: <- bør vi bare få bort.

:laugh: <- ser ut som om den har litt for mye snus i leppa, :O <- mangler  :(

;) er fin - :p trenger en tunge på siden ja - alle andre du nevnte er jo GENIALE!

 

:laugh: er kanskje den beste smilyen vi harpå forumet og :o savner jeg også :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Jeg er totalt fornøyd med nåværende smiley'er jeg og men.

 

Prøvde meg likevel på nytt, selv om tegning er det jeg er minst god til her i verden.

 

user posted image

 

edit1: Kanskje bedre sånn?

 

user posted image

 

Men den ser liksom så tvilsom ut :p

 

edit2: Måtte bare prøve meg på wink også:

 

user posted image

 

edit3: Nå ble den vel mindre "tvilsom":

 

user posted image

Endret av ZybiX
Lenke til kommentar

QUOTE (ahpadt @ 31/01/2004 : 16:56)
QUOTE (LilleG @ 31/01/2004 : 15:00)
QUOTE (Toolshed @ 31/01/2004 : 05:18)
Hvis dere vil blinke til noen av brukerne her, foreslår jeg at dere går til homo-delen av forumet. Overklokking!



HAHAHAHAA!!!! :laugh::lol:

Sorry men, hahhaha :lol:

:lol:

Ikke noe å le av... Ernie syntes ikke det var morsomt, så nå er jeg oppe i 50% warn...

Lenke til kommentar

QUOTE (Toolshed @ 31/01/2004 : 17:28)
Ikke noe å le av... Ernie syntes ikke det var morsomt, så nå er jeg oppe i 50% warn...

Sorry!, men :lol: Er til tider desverre utstyrt med bedrøvelig humor jeg også, og syns dette var svært så moro :tease:

 

Ikke noe vondt ment d. Syns du er en stort sett bra kar Toolshed! Men med den uttalelsen var det jo litt fortjent.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...