Gå til innhold

Ang. ;) smiley'en

Anbefalte innlegg

Skrevet

QUOTE (Toolshed @ 31/01/2004 : 05:18)
Hvis dere vil blinke til noen av brukerne her, foreslår jeg at dere går til homo-delen av forumet. Overklokking!

HAHAHAHAA!!!! :laugh::lol:

:dontgetit:

Og angående denne ( ;) ) kameraten, så kan jeg ikke se hvordan den kan misforstås.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og jeg klarer ikke å se hvordan den kan være en :wink:. Etter min mening en :wink: ha et smil. Det er jo tross alt en "hyggelig" smiley. Noe sånt som user posted image er bra.

Endret av RikkyRally
Skrevet

Når man ikke har annet å gjøre enn å diskutere bagateller:

Kan være enig i at user posted image faktisk ser litt hyggeligere ut, men den vanlige varianten vår er da nesten helt lik, bare det at smilet er littegrann annerledes. Jeg ser som sagt ikke noe problem med den i det hele. Den får frem det uttrykket den skal, og da burde det vel være greit? :p

Skrevet

Hvis dere vil blinke til noen av brukerne her, foreslår jeg at dere går til homo-delen av forumet. Overklokking!

Sorry men, hahhaha :lol:

Skrevet (endret)

;) <- den må byttes, :p <- kan godt få tunga ut på siden, :scared::love::dribble::wallbash: <- bør vi bare få bort.

:laugh: <- ser ut som om den har litt for mye snus i leppa, :O <- mangler :(

Endret av Yngvejos
Skrevet (endret)

QUOTE (Yngvejos @ 31/01/2004 : 15:23)
;) <- den må byttes,  :p <- kan godt få tunga ut på siden,  :scared:  :love:  :dribble:  :wallbash: <- bør vi bare få bort.

:laugh: <- ser ut som om den har litt for mye snus i leppa, :O <- mangler  :(

;) er fin - :p trenger en tunge på siden ja - alle andre du nevnte er jo GENIALE!

:laugh: er kanskje den beste smilyen vi harpå forumet og :o savner jeg også :)

Endret av Blib
Skrevet (endret)

Mersom sånn?

user posted image

edit: eller enda lengre til siden?

user posted image

prøvde meg også på en ":o" :

user posted image

men, ble ikke helt bra :no:

Endret av ZybiX
Skrevet
;) <--- synes denne bare mangler en pipe før den er en gammel mann som sitter og funderer på noe. Så og si alle de andre er bra, men denne er best ---> :fun:
Skrevet

Tja, synes den "nye" .p-ern ikke ble noe spess bedre. Prøv å lage en som ligner mer på MSN sin heller. Altså med åpne øyne og som ser ned mot venstre :)

Den :o-ern var OK, men trenger større munn og kanskje bredere øyenbryn

Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor dette er så viktig for folk men men...

Angående MSN sine smileyer så synes jeg de er noe av det største søppelet innen "smilieverdenen". Ser jo ikke ut noen av de. Behold de som er nå, de passer sammen og de ser helt ok ut. :thumbup:

Skrevet (endret)

jeg synes liksom nåværende ;) ikke ser så humørfull ut, men heller tvilsom.. smiley nr.2 er genial! Den fra msn er også ok..

Endret av jh_
Skrevet (endret)

Jeg er totalt fornøyd med nåværende smiley'er jeg og men.

Prøvde meg likevel på nytt, selv om tegning er det jeg er minst god til her i verden.

user posted image

edit1: Kanskje bedre sånn?

user posted image

Men den ser liksom så tvilsom ut :p

edit2: Måtte bare prøve meg på wink også:

user posted image

edit3: Nå ble den vel mindre "tvilsom":

user posted image

Endret av ZybiX
Skrevet

QUOTE (LilleG @ 31/01/2004 : 15:00)

:lol:

Skrevet

QUOTE (ZybiX @ 31/01/2004 : 16:41)
edit3: Nå ble den vel mindre "tvilsom":

user posted image

Heha, den så jo bare mest tvilsom ut ever. :D

Jeg skjønner uansett ikke hva som er problemet med å forstå ;) <- den..

Skrevet

QUOTE (ahpadt @ 31/01/2004 : 16:56)
QUOTE (LilleG @ 31/01/2004 : 15:00)

:lol:

Ikke noe å le av... Ernie syntes ikke det var morsomt, så nå er jeg oppe i 50% warn...

Skrevet

QUOTE (Toolshed @ 31/01/2004 : 17:28)
Ikke noe å le av... Ernie syntes ikke det var morsomt, så nå er jeg oppe i 50% warn...

Sorry!, men :lol: Er til tider desverre utstyrt med bedrøvelig humor jeg også, og syns dette var svært så moro :tease:

Ikke noe vondt ment d. Syns du er en stort sett bra kar Toolshed! Men med den uttalelsen var det jo litt fortjent.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...