Arpy Skrevet 13. mars 2002 Skrevet 13. mars 2002 Skal ikke mye til for å tenne lunta her i alle fall :smile:
MailMan13 Skrevet 13. mars 2002 Skrevet 13. mars 2002 Quote: On 2002-03-13 15:50, cubic skrev:Skal ikke mye til for å tenne lunta her i alle fall :smile: Slike seriøse og høyt kvalifiserte utsagn fortjener jo litt oppmerksomhet da... :smile: [ Denne Melding var redigert av: MailMan13 på 2002-03-13 16:29 ]
Shadow_iX Skrevet 13. mars 2002 Skrevet 13. mars 2002 Jeg bruker M$ produkter fordi jeg vart tvangsinnlagt på M$-Concentration Camp i Larvik.. HVis jeg så mye osm tenker på noe annet OS en M$ så får jeg utrolig vondt! Som f.eks .. Hva er det med folk & Linu..#¤¤ Yiiipe! Det va vondt det, er det mulig å få det så vondt da?? Vel, uansett, så er alt opp til hvert enkelt idivid å velge sin side, den lyse (good) siden eller den mørke (onde) siden.. hehe...
Gjest mafister Skrevet 15. mars 2002 Skrevet 15. mars 2002 hvor er moderatorene når vi trenger dem... ? Dette er sånne emner som ødelegger forumet. Hvis du ikke har noe seriøst å poste, ikke post det. Spar oss for alle "Windows vs Linux" diskusjonene. Det begynner å bli "litt" for ille! "windows vs linux" hadde vært greit nok, hvis noen hadde greid å være seriøse.
TiaZzz Skrevet 15. mars 2002 Skrevet 15. mars 2002 Quote: On 2002-03-15 14:27, lorderror skrev:hvor er moderatorene når vi trenger dem... ? Yes? Quote: Dette er sånne emner som ødelegger forumet. Hvis du ikke har noe seriøst å poste, ikke post det. Spar oss for alle "Windows vs Linux" diskusjonene. Det begynner å bli "litt" for ille! "windows vs linux" hadde vært greit nok, hvis noen hadde greid å være seriøse. Enig, tråden blir nå stengt.
Anbefalte innlegg