Gå til innhold

Windows e best, linux er dritt!!


Anbefalte innlegg

Koffor velge linux når vi har windows, windows er mest brukervennlig og er best. Linux re mest text basert, gidde!! Linux yter kansje meir av PC-en. der er meir program i windows som er kule og spill. du må bruke emulatora og osv. for å få dei i linux. linux kan du bruke på servere og diverse.

Velg windows og bruk linu på servere. det er best!! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En av grunnene til å velge linux er at det er gratis. Og bare det er en meget god grunn. Såklart; det er jo ingen grunn til å velge et OS bare pga det er gratis, hvis systemet er dårlig, men med tanke på så mange brukere linux har kan vi enkelt avkrefte påstanden din: "LinuX SUX!!!" Du påstår at linux er mest tekstbasert, og det viser jo bare hvor liten erfaring du har med linux. Syns du burde gjøre litt mer "research" før du kommer med tullete og usaklige innlegg.

 

[ Denne Melding var redigert av: Nichlas på 2002-03-13 13:25 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-13 13:15, Pasivix skrev:

Koffor velge linux når vi har windows, windows er mest brukervennlig og er best. Linux re mest text basert, gidde!! Linux yter kansje meir av PC-en. der er meir program i windows som er kule og spill. du må bruke emulatora og osv. for å få dei i linux. linux kan du bruke på servere og diverse.

Velg windows og bruk linu på servere. det er best!! :smile:



 

Jeg synes moderatorene burde automatiske stenge slike traader.

 

//ADDED

Og en liten ting til:

crackpal.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-03-13 13:35 ]

Lenke til kommentar

Jeg bruker windows fordi det er mest utbredt. Eller rettere sagt;jeg følger markedet :smile:

Hadde Linux vært større enn windows markedsmessig(spill,programmer osv) så hadde jeg seff brukt linux.

Så lenge Linux er underground så er windows mitt 1. valg i operativsystemer. Men jeg bruker Linux ved siden av også,og jeg må si det er utrolig bra. Har egentlig ingenting mot linux men er enig med mange at det kunne vært mer brukervennlig. Men det er noe man må venne seg til. Stå på Linux.

 

Hva med Lindows a folkens? Må jo være perfekt for folk som vipper mellom Windows og linux(kanskje mest for de som vipper i retning Windows)

Gleder meg hvert fall til Lindows kommer ut. Har ikke testa beta versjonen ennå,men mulig jeg gjør det snart.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-13 13:37, Nichlas skrev:

Pasivix er sikkert en som ikke klarte å installere linux, og dermed dømte det nord og ned. Jeg skjønner bare ikke pointet med et sånt innlegg. Virker som det er utelukkende for å provosere...


 

Pasivix, (JAN TERJE MELAND, FRA ORSTAD) går i klassen min og han vet **** ikke i helvete hva han snakker om, han har absolutt 0% peiling på linux, alt han vet er at linux har en pingvin som logo. XeLix går også i klassen min og han kan litt linux, men begge er ***** barnslige og usaklige.... Linux SUX er usaklig fra starten av. HAN VIL BARE PROVOSERE.. Tosken :smile:

Lenke til kommentar

Det er ikke jeg som er den barnsligste av oss, og selv om det kanskje ikke er saklige poster jeg har i denne diskusjonen så syns jeg at xelix burde tenke seg KRAFTIG om før han skriver noe mer, jeg er enig med de av dere som sa at slike poster automatisk bør bli sletta

Lenke til kommentar

Synes det aller fleste innleggene her er utrolig barnslig. Jeg er enig med han av dere som sa dette var et tåpelig innlegg, det er det. Men alikevel, hold dere saklig.

 

Windows er helt klart mer utbredt enn Linux, men det vil ikke si at det er det beste. Personlig liker jeg best Linux, det er alltid noe å gjøre der, alltid noe å fikse på, om det ikke er en kjerne oppgradering du kan gjøre, så er det et program du kan hack'e litt på, eller installere. Men det er helt klart at man må ha litt peiling på det for å kunne gjøre det.

 

En gang Linux er/var det for oss alle, synd at det er så mange nå til dags som installerer det enten for å være tøff, fordi "windows ikke fungerer", eller etterpå spør om hvordan man innstallerer Counter-Strike, .EXE filen funker jo ikke. Linux er helt klart et system for de som er ekstra interessert, eller de som liker å knote på noe. Jeg personlig synes det er tull å installere Linux fordi "det er jo tøft".

 

Stå på folkens!

 

Ha en fortsatt god dag. :smile:

 

 

Mvh,

Frank J. Karlsson

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...