Gå til innhold

geforce 4 4800SE- FX 5200


cyberho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette er ren svindel eller helt uvitene og kunnskapsløse folk som står bak

 

5200 kan sammenlignes med gf4 mx kortetne og du burde bytte med en gang.

 

Ti4800se kortene burde gi 2-3 ganger høyere 3Dmark01 score enn 5200 selv om det bare støtter dx 8.1

2-3 ganger høyer score? Detta var litt vel drøyt :)

Lenke til kommentar
e9, enten beholder du 4800se'et og leverer tilbake fx5200'et... og eventuelt venter til r420 osv kommer ut..

Eller så handler du et 9800pro på komplett til ca 2k :p 

Bedre tilbud finner du ikke nå ;)

 

..bare mine råd

:thumbup:

What? Les nå hva han skriver: Han har sendt et 4800SE inn på reklamasjon og fått et Geforce FX 5200 tilbake. Han skal altså ha et bedre kort tilbake gratis.

 

Han har altså ikke kjøpt det 5200-kortet og angret på kjøpet.

 

Da synes jeg at forslag om å beholde det deffekte 4800SE-kortet og bruke tusenlapper på å kjøpe bestemte kort blir helt skivebom.

Lenke til kommentar

La oss gjøre dette enkelt. Les litt i forbrukerkjøpslovene, tror det er §§27-30 det er snakk om her. De sier at hvis de er noe galt med det forbruker har kjøpt, (altså deg), skal selger ,(altså butikken), få maksimum 3 sjangser på å reparere det, hvis ikke kan du kreve å få tilbake pengene som du opprinnelig brukte på produktet. Hvis produktet har gått ut av produksjon kan du kreve ett nytt kort eller et kort som tilsvarer det gamle kortet ditt i pris. Det vil vel tilsvare et geforce fx 5800 eller no. (vil jeg anta). Men da uten å betale noe ekstra for det.

 

Håper du forsto hva jeg nå har forsøkt å forklare til deg.

Endret av Eplenektar1
Lenke til kommentar

Så vidt jeg husker er vel ordlyden i den paragrafen noe slikt: ".. kjøper har rett på et like bra eller bedre produkt tilbake". Dvs. at det ikke er den orginale prisen som skal matches, men de øvrige egenskapene som ytelse, antall og type tilkoblinger, mengde ram, og evt annet utstyr som fulgte med kortet du kjøpte (kabler, overganger etc) forutsatt at du har sendt de gamle kablene osv inn sammen med kortet.

 

Etter min intuisjon har du krav på et Geforce FX 5700, Radeon 9600 Pro, eller bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...