Gå til innhold

hvilken mus?


Anbefalte innlegg

Den eneste forskjellen du blir å merke er nok formen på musa, både intelli og mx musene er "stein"-bra. Men heller nok litt mot logitech fordi kvalitetsfølelsen er tilstede, synes intell musene føles veldig plastikk <-- I mangel på bedre ord..

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vill nå anbefale IntelliMouse v4.0! Den er nydelig! Les litt ergaringer i prisguiden. Hadde MX500 før og etter at jeg byttet har jeg fått 50% mer headshots i CS!

Hmm... 50% mer Headshiots eh? :roll:

 

Den var jo litt morsom synes jeg... :)

hehe jeg skyter allerde 90 % av killsa mine hs jeg :D så word.. ang valg av mus.. for GUDS SKYLD... :D dra ned på en sjappe og ta en test på de.. test åssen den ligger i hånda..

Lenke til kommentar
synes intell musene føles veldig plastikk <-- I mangel på bedre ord..

Men så er de til gjengjeld lettere, er de ikke?

joda, smak og behag hva som er best av lett og tung ;) Dessutet kan man jo fjerne det loddet i logitech musen, kan være den blir å føles like "billig" ut som microsoft sine muser om det fjernes.. Ikke vet jeg, liker den som den er..

Lenke til kommentar
ie 4 har sitt preg på tastene nå at dem er blitt "billigere" det kan jeg si men musa er god fordet.. det er en sak man venner seg til. jeg for min del liker ie 3 som er lettere på tastene

joa IE 4 er sikkert en knall bra mus, men bare kvalitets-følelsen som fikk meg til å velge logitech.. Merket ikke forskjell i nøyaktighet, respons osv. i butikken, prisen var nesten også lik. Så da er det va man synes passer best i handen og kvalitetsfølelse som står igjenn, dog er passformen det aller viktigste..

Lenke til kommentar
50% fler headshots skyldes nok ikke musa.. Har sett en av verdens beste quake3 spillere spille med en gammel "kule-mus" fra midten av forrige ti-år, ble knust likevell.. Men så har ikke jeg uber-skills i Quake heller da..

flere headshots skyldes bedre mus jo. det kan jeg ærlig si den gjør.

den har bedre presishetog glir lettere dermed treffer enbedre og den fucker ikke i raske bevegelser. når man spiller med sens 1.0 til 1.3

Lenke til kommentar

som sagt endte jeg opp med logitech mx700, syns den var god å holde i. (og så liker jeg tunge muser). Jeg valgte den fremfor MS intelli 4 i hovedsak fordi

 

-den er trådløs med lader

-jeg likte ikke helt det trinnløse scrollehjulet til intelli 4 (selv om det sikkert bare er en vanesak)

-logitech har 5 års garanti

 

Jeg er kjempefornøyd med musa når det gjelder form og reaksjon, det eneste som forundrer meg er rekkevidden... en venn av meg har en 3-4 år gammel trådløs kulemus fra logitech som rekker minst 5-6 meter, mens min splitter nye mx700 bare rekker snaut 2 meter...

Er dette normal rekkevidde??? Jeg må si jeg ble litt skuffet over dette.

Lenke til kommentar

jeg kjøpte logitech cordless mx pakken med trådløst tastatur og mus. skulle jeg kjøpt den samme med bluetoot hadde det kostet meg over 600 kr ekstra. og det syns jeg ikke det er verdt, siden jeg prakrisk talt ikke har bruk for bluetooth. og skulle jeg en gang få bruk for det, så går det også an å kjøpe en bluetooth hub til USBen for 600 kr...

Lenke til kommentar
50% fler headshots skyldes nok ikke musa.. Har sett en av verdens beste quake3 spillere spille med en gammel "kule-mus" fra midten av forrige ti-år, ble knust likevell.. Men så har ikke jeg uber-skills i Quake heller da..

flere headshots skyldes bedre mus jo. det kan jeg ærlig si den gjør.

den har bedre presishetog glir lettere dermed treffer enbedre og den fucker ikke i raske bevegelser. når man spiller med sens 1.0 til 1.3

Selvfølgelig har musa endel å si, men han sier han byttet fra en uber-mus til en annen.. Hadde IE4.0 vært så mye bedre enn mx500 hadde ingen brukt mx500.. Skills teller uansett langt mer enn musa så det er sagt.

Lenke til kommentar
kan ikke si jeg ble så mye klokere av dette her. halvparten anbefaler logitech, mens den andre halvparten anbefaler microsoft...

da går det vel bare på smak og behag... :dontgetit:

:yes:

 

Det kunne ikke blitt sagt bedre. Velg den du føler passer best i hånden, i mitt tilfelle: MX700.

 

Rekkevidden er vel nesten fire meter på min.

Lenke til kommentar

jeg har mx700 og må si at den fungerer veldig bra til surfing og annet desktop relatert... Men når jeg feks skal spille cs, så er jeg rask med å skifte mus til min MI v3.0. Selv om mx 700 har en oppdateringsfrekvens på 107mz, og da veldig nær de "trådfulle"s oppdateringsfrekvens på 125mz. (correct me if I'm wrong).

Altså: Desktop relatert: Mx 700

Gaming: Microsoft Intelli xx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...