Gå til innhold

jack nicholson og Michael douglas kyss...


sull

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Indeed, og jeg ser ærlig talt ikke hva som er så oppsiktsvekkende med dette bildet at det trengs en egen tråd om det!

Og det at har satt en :sick: smiley på den sier jo litt om deg og da

hva snakker du om egentlig?, hvis jeg mener det er litt kvalmende å se så skal jeg vel få mene det , eller hva? hvis du syns det på bildet ser fint ut og noe du kunne gjort betyr ikke at du har rett til å slenge dritt om det jeg mener :mad:

Lenke til kommentar
hva snakker du om egentlig?, hvis jeg mener det er litt kvalmende å se så skal jeg vel få mene det , eller hva? hvis du syns det på bildet ser fint ut og noe du kunne gjort betyr ikke at du har rett til å slenge dritt om det jeg mener :mad:

Har jeg slengt dritt om det du mener? Nei, så vennligst ikke legg ord i munnen min.

 

Jeg sa bare at det henviser ganske klart om hva du synes om homofile, men som Nimzowitsch her sier, det er greit at to damer kysser, mens to menn, nei æsj og fysj og ekkelt ja! Huff og huff, lenge leve homofobisme!

 

 

"People like YOU make me sick" - Ukjent kilde

Lenke til kommentar

Godt sagt Sakris (du skulle hett johnson her også.. enklere for meg! og verden handler jo om meg hele tiden så..)

 

Men det er mange homofile som blir sett ned på av almennheten. Hvorfor det?

Jeg har diskutert dette med en god del medlemmer her på forumet og slike ting og de fleste synes dette er greit ,men de som virkelig ser ned på det folk som liker folk av det samme kjønn er folk som lever i en annen tidsalder.

 

En jente kan aldri kjenne meg så godt som en gutt kan. Det er fordi gutter og jenter er så forskjellige somregel at noe som er detaljer for den ene er blodig alvor for den andre. Og en jente (eller en av motsatte kjønn) kan såre meg så utrolig mye uten og engang vite det.

 

Så det er mange fordeler med og være homofil. Men jeg dropper den diskusjonen her.

Lenke til kommentar
Jeg sa bare at det henviser ganske klart om hva du synes om homofile, men som Nimzowitsch her sier, det er greit at to damer kysser, mens to menn, nei æsj og fysj og ekkelt ja! Huff og huff, lenge leve homofobisme!

 

 

"People like YOU make me sick" - Ukjent kilde

Du er litt raskt ute med homofobi-stempelet, Sakris. Personlig har jeg ingenting imot homofile, men jeg syns likevel det er ekkelt å se to menn kysse. Grunnen til det er at jeg selv ikke føler meg seksuelt tiltrukket av andre menn, snarere tvert imot. Jeg kan rett og slett ikke noe for at jeg syns et bilde av to eldre menn som kysser hverandre virker litt ekkelt.

 

Som heterofil mann blir man tiltrukket av kvinner, og det sier seg jo selv at man da kan like å se på to kvinner som kysser, men ikke to menn som gjør det.

 

Man må akseptere at ikke alle liker det samme her i verden. Ta for eksempel Peanøtt-smør. Det er mange som ikke liker det noe særlig, mens noen elsker det. Men selv om jeg ikke liker Peanøtt-smør, mener jeg at personer som liker det skal ha de samme rettighetene og er like mye verdt som meg.

 

At du ikke godtar at noen finner det ubehagelig å se på et bilde av to menn som kysser, syns jeg igrunn sier litt om deg, Sakris.

Man må akseptere at folk er forskjellige og at folk liker forskjellige ting, og det må også være lov å si hva man ikke liker uten å få gjennomgå for det. Nå kan det jo diskuteres nødvendigheten av å ta opp det bildet her i forumet, og fortelle alle at "jeg syns det er ekkelt" bare for å ha sagt det.

 

Men for all del, ikke misforstå. Hadde trådstarter sagt at han hater homofile, ville det selvsagt vært snakk om et "homofobt" og etter min mening også rasistisk utsagn.

Lenke til kommentar

Er enig med Jon@s her .

Selv om jeg ikke har noe imot homofile saa maa jeg kunne faa lov til aa si at det er ekkelt ut ifra mitt synspunkt naar det gjelder seksuell orientering .

 

Jeg godtar jo at homofile kysser , bevares hvorfor ikke , men man kan ikke paalegge meg aa si at jeg synes det er greit utfra min egen heterofile legning .

 

Synet om homofili er hos meg splittet i to :

 

Subjektivt : er ikke greit utifra mitt eget syn

 

Objektivt : har ikke noe problemer med det , hvorfor skulle jeg ha det .

Er ikke det minste interessert i andre personers seksualliv det er noe man har for seg selv , derav respekten som ligger i mitt objektive syn paa seksualitet som er veldig liberalt .

 

Selv om jeg paa et personlig nivaa er veldig moralistisk .

 

Tror det er mange som skjaerer alt under en kam .

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...