Gå til innhold

Shaved or not?


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var da veldig til gnål om følelser, kjønnsroller og kromoson her da :p

 

Kvinnen bør være fri for hår ihvertfall på selve apparatet. Ellers er det bare stas med en liten trimmet pyntedusk/stripe oppforbi.

Mange kvinner syns vel gjerne det er litt stas om mannen tar seg en snartur ned og mumser i snopet også, og da er ikke er noe særlig stas med en hel hårmanke mellom tennene. *pft,ptt,ffffstf,ptui*

Slik sett er det en god ting å gjøre. Ikke bare fordi det forventes fra "det moderne samfunn", men fordi det når alt kommer til alt er litt praktisk også.

Men for all del. Man gjør som man vil...

Lenke til kommentar
Jepp. tidlig i fosterstadiet er alle jenter. brystvortene henger igjen fra fosterstadiet, fra du var jente ;) Penis(hodet) er en videreutvikling av klitoris, pungen som balla dine henger i er ett resultat av at kjønnsleppene lukket seg. Balla er en videreutvikling av eggstokkene om jeg ikke husker helt feil ;)

Der forsvant hele gudebildet mitt som tar utgangspunkt i at mannen kom først, og at kvinnen ble skapt "av" mannen

 

Hva med en fin liten "v" da? *fnihi*
Draw me a picture. Var ikke helt med på den i praksis
Lenke til kommentar
Jepp. tidlig i fosterstadiet er alle jenter. brystvortene henger igjen fra fosterstadiet, fra du var jente ;) Penis(hodet) er en videreutvikling av klitoris, pungen som balla dine henger i er ett resultat av at kjønnsleppene lukket seg. Balla er en videreutvikling av eggstokkene om jeg ikke husker helt feil ;)

Der forsvant hele gudebildet mitt som tar utgangspunkt i at mannen kom først, og at kvinnen ble skapt "av" mannen

Kan jo ver det er det motsatte da, alså at mannen kom først og at kvinner ble utforma fra menn, langemann = klitt, pungen = lippene osv.

Men litte hår, er bare slik det skal vere! ;)

Lenke til kommentar
Jepp. tidlig i fosterstadiet er alle jenter. brystvortene henger igjen fra fosterstadiet, fra du var jente ;) Penis(hodet) er en videreutvikling av klitoris, pungen som balla dine henger i er ett resultat av at kjønnsleppene lukket seg. Balla er en videreutvikling av eggstokkene om jeg ikke husker helt feil ;)

Der forsvant hele gudebildet mitt som tar utgangspunkt i at mannen kom først, og at kvinnen ble skapt "av" mannen

Kan jo ver det er det motsatte da, alså at mannen kom først og at kvinner ble utforma fra menn, langemann = klitt, pungen = lippene osv.

Men litte hår, er bare slik det skal vere! ;)

Er nokk ikke det. Trur a vitenskapen skal kunne være rimelig sikker på det. Er jo ikke så vannskelig å finne ut det da.

Lenke til kommentar

Ha! Det beviser at menn er det perfiksjonerte mennesket. Vi starter som kvinner alle mann, men noen velger og få noen uppgrades til det bedre. Nå viser det seg at kvinner også sakte menn sikkert begyner og få litt vett.

 

 

Hmm... stakkars de mannfolka som lever når det skjer. Men det vil vel skje så sakte at ingen vil se noe forskjell. De vil vel kanskje tenke på hvor stygge dagens kcinner er når de ser de på bilder (De er ikke stygge da). Om det er fakta at det skjer da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...