Gå til innhold

Ny utsettelse av A64 3400


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja.. Jeg vil nå ikke konkludere med det etter skarve 2 uker. Det er jo relativt vanlig at ting tar litt tid innen CPU-bransjen (jepp, da mener jeg både AMD og intel) så man skal ikke ta det for gitt at disse 2 ukene betyr problemer. La oss heller ha en smule tolmodighet (som vanlig) og vente noen uker til før vi kan begynne å savne eller etterlyse den.

Lenke til kommentar

Det er ganske dårlig ja :angry:

Men jeg har holdt et øye med Prescott på It butikken sine sider ,den har blitt utsatt tre ganger den også.Om dette skyldes Intel eller It butikken er jeg usikker på ,men siden It butikken er eneste wepshop med Prescott konkluderer jeg med at det er dem som roter(ikke første gang).

Lenke til kommentar
Den var da i salg alledrede før den ble lansert. Og den er på lager i mange butikker i utlandet. Virker bare som om det er her dem ikke har noen:(

Kanskje Norek var litt for trege til å skaffe seg et parti med slike nylanseringer..

 

Til info for nye lesere: Norek er norges desidert strøste importør av datautstyr (deler) og står for distribuering til en rekke norske nettbutikker og faste butikker. Bla. til komplett og datakjeden som er de mest kjente.

Lenke til kommentar

Test av de beste desktop prosessorene fra Intel og AMD:

 

http://www.digit-life.com/articles2/roundu...on-64-3400.html

 

"When AMD releases Athlon, Intel announces Coppermine. When AMD unveils Thunderbird and then Palomino, Intel promotes Pentium 4 (here’s actually the lag until Northwood, but it’s not long-term). Intel presents Northwood and later Northwood with Hyper-Threading, AMD starts to lag behind, but only until Opteron and Athlon 64 announcements, which enable AMD to catch up and even slightly outperform Intel in the desktop field. So, if Prescott doesn’t show fantastic performance (does anyone still believe in fairy-tales?), then we shouldn’t see anything astounding in the x86 CPU segment, maybe just another formal swap."

 

Tenkte jeg like gjerne kunne poste den her.

Lenke til kommentar
Test av de beste desktop prosessorene fra Intel og AMD:

 

http://www.digit-life.com/articles2/roundu...on-64-3400.html

 

"When AMD releases Athlon, Intel announces Coppermine. When AMD unveils Thunderbird and then Palomino, Intel promotes Pentium 4 (here’s actually the lag until Northwood, but it’s not long-term). Intel presents Northwood and later Northwood with Hyper-Threading, AMD starts to lag behind, but only until Opteron and Athlon 64 announcements, which enable AMD to catch up and even slightly outperform Intel in the desktop field. So, if Prescott doesn’t show fantastic performance (does anyone still believe in fairy-tales?), then we shouldn’t see anything astounding in the x86 CPU segment, maybe just another formal swap."

 

Tenkte jeg like gjerne kunne poste den her.

Ahh.. jeg digget den ytelse-oppsummeringa og konklusjonen (ikke bare det du sakset ut) :D Sånn skal det gjøres ja.

 

So, if both companies have their businesses in good condition (the opposite seems just impossible), the ultra popular soap opera called “Intel vs. AMD” will live long on our displays. “…The year 2004 was marked by the strong competition between the two primary rivals in the x86 segment and brought a number of insignificant victories to both, but no radical changes were witnessed…” This phrase is already in my concluding review.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Er nok Norge som er treg ja. Dette skjer jo nesten hver gang ved lansering av et nytt produkt. Husker jeg venta på Radeon8500 i sin tid. Kom jo aldri. Norske importøren klarte aldri å skaffe det ******* skjermkortet, så tilslutt ble det en GF3 Ti200 istedet.

 

Regner med det samme skjer når Prescott, R420, NV40 kommer også... tar jo alltid en måned eller to ekstra før vi får sett noe til ny hardware her i norge... :/ nesten iallfall.

Lenke til kommentar
Det slår fremdeles ikke Intel's flopp med +1ghz P3'ene for en tid tilbake.

 

Og heller ikke "Extreme Ed." Floppen...

Hehehe.. Var det ikke 6/7 måneder det tok (mars til september/oktober 2000) mellom lansering av PIII 1GHz til det første eksemplaret ble solgt i norge? LOL :roll: Tviler på det var norek, komplett eller itbutikken som føkket det til den gangen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...