Gå til innhold

Ny utsettelse av A64 3400


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PS spar meg for slikt "neida vil bare ha dokumentasjon og skjønner ikke hva du mener" i fremtiden. Jeg vet dere ikke er så blåst i toppen.

PS. Du skaper ikke akkurat god stemning i denne tråden ved å si slikt. Det kan veldig lett tolkes til at du vil kalle de som tar til motmæle mot luretall-påstanden din og nå bortforklaringen/fleipingen av det hele som "blåste i toppen".

Enig med Simen1! :yes:

 

Jeg tror nok Knick Knack er litt nedenfor idag da gårsdagen markerte begynnelsen på slutten for hans kjære Itanium... ;)

 

Alle tar vel benchmarks med en klype salt, eller? :)

Lenke til kommentar
takk jeg sitter her med en kopp te! :yes:

 

snorreh: get a life

Virker ikke som den teen din funket noe særlig i dag.. ta heller en valium du.

 

snorreh: Jeg er ikke helt enig på at det er slutten for Itanium, for den hele x86-arkitekturen vil nok trenge en utskifning etter hvert likevel. (Det tar sikkert bare litt lengre tid nå som Intel også ha hevet seg på AMD64). Forresten: Hvor mange "dark transistors" var det egentlig i Prescott'en.. Var det ikke 60 millioner eller noe sånt? Og AMD64-støtten bør vel ikke ta mer enn ca 10 mill (slik jeg har forstått det på AMD da kun 64bit-støtten deres bare utgjør ca 5% av die'n) Kan det tenkes at Intel har puttet inn en mini-versjon av IA64-støtte også?

Lenke til kommentar
takk jeg sitter her med en kopp te!  :yes:

 

snorreh: get a life

For En tulling han der'e knick-knack fyren..

 

jeg antar du er Intel frelst ihvertfall. det har vært nok AMD Vs. intel preik her nå syns jeg. hold deg til saken du, eller ikke kom med innlegg hvis du bare skal kødde! :roll:

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar

Det holder nå gutter. Jeg har fattet at jeg ikke kan senke meg ned til intellektuelle lavmålet egenutnevnte AMD fans (i dette tilfellet snorreh) benytter.

 

Jeg tror nok Knick Knack er litt nedenfor idag da gårsdagen markerte begynnelsen på slutten for hans kjære Itanium...

 

Det er vel rett og rimelig at en må holde seg mer seriøs når en ikke er AMD fan!

Lenke til kommentar
snorreh: Jeg er ikke helt enig på at det er slutten for Itanium, for den hele x86-arkitekturen vil nok trenge en utskifning etter hvert likevel. (Det tar sikkert bare litt lengre tid nå som Intel også ha hevet seg på AMD64). Forresten: Hvor mange "dark transistors" var det egentlig i Prescott'en.. Var det ikke 60 millioner eller noe sånt? Og AMD64-støtten bør vel ikke ta mer enn ca 10 mill (slik jeg har forstått det på AMD da kun 64bit-støtten deres bare utgjør ca 5% av die'n) Kan det tenkes at Intel har puttet inn en mini-versjon av IA64-støtte også?

Kanskje ikke sluttten, men slik det ser ut nå kommer den aldri til desktopen.

Små ting kan gro oppover, store ting holder seg øverst :)

Ang dark transistors så mente Groo_ @ theInq at det var et betydelig antall, han var vel også den første som hevdet at Presc[H]ot hadde AMD64 teknologi.

64bit støtten utgjør under 1 mill transistorer IIRC, i K8 that is.

Lenke til kommentar
Det holder nå gutter. Jeg har fattet at jeg ikke kan senke meg ned til intellektuelle lavmålet egenutnevnte AMD fans (i dette tilfellet snorreh) benytter.

 

Knick Knack, stort sett er jeg enig med deg, men nå har du virkelig sluppet hundene løs... (og delvis bæsjet deg selv på leggen).

 

 

*setter seg tilbake og ser på spetakkelet*

 

 

AMD_XP3000+: Hyggelig at du kaller andre mennesker tullinger, men er det virkelig så veldig lurt å gjøre det i en såkalt objektiv "AMD vs. Intel" diskusjon når du har det (tåpelige) nicket du har, i tillegg til at det står "AMD POWER!!!!11" i signaturen din? Er ikke vanskelig å tenke seg hva du kommer til å si...

 

"No e det punktum finale", denne diskusjonen kan vel forsåvidt dø snart? Nå når poenget med hele tråden er forbi (Athlon 64 3400+ er i butikkene! Løp og kjøp... o, de som hadde hatt penger!).

 

 

Jaja, ble en off topic post, men det virker det som om mange av postene i denne tråden er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
takk jeg sitter her med en kopp te!  :yes:

 

snorreh: get a life

For En tulling han der'e knick-knack fyren..

Jeg synes han er en av de mest saklige posterene her på forumet og det virker som om han sitter inne med mye informasjon. Alltid mye kunnskap å fange opp når han, Simen1 og ikke minst snorreh er involvert i en diskusjon. Ikke hindre dem i å poste mer, med slike uinspirerende innlegg.

Lenke til kommentar

AMD_XP3000+: Hyggelig at du kaller andre mennesker tullinger, men er det virkelig så veldig lurt å gjøre det i en såkalt objektiv "AMD vs. Intel" diskusjon når du har det (tåpelige) nicket du har, i tillegg til at det står "AMD POWER!!!!11" i signaturen din? Er ikke vanskelig å tenke seg hva du kommer til å si...

Vet du hva, JA jeg er AMD fan. men jeg utelukker ikke Intel helt fordet, jeg syns det er intresangt og følge med der og jeg, så hvis det hadde kommet noen revolusjonerende cpu'er fra intel nå, ville jeg gjærne vurdert dem, selv om det er AMD jeg liker best og holder en knapp på.

Lenke til kommentar

Folkens: Nå må dere skjerpe dere her. Hold dere til sak. Alle personlige uenigheter holdes langt unna den offentlige delen av forumet, og føler man folk å si noe til en person så får man ta dette i PM.

 

Fortsetter personangrepene så deles det ut advarsler, tråden stenges og ingen får det som de vil.

 

Forøvrig har jeg også begynt å se meg lei på angrepene på "AMD/Intel leiren/fanboys/whatever". Dette er en måte klassifisere folk på som man fint kan klare seg uten. Er man uenig i enkeltutsagn fra noen som man anser som "fanboy", så betyr det ikke at denne personen snakker for alle som har en preferanse på prosessorer den ene eller andre veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...