Gå til innhold

navn-tittel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hardware.no drives frivillig ikke sant?

 

regler er regler, men livet er livet, og det er ikke engang en regel, om jeg mener det så.... :w00t: (og videre er ikke regler regler heller, om jeg så vil)

 

hvorfor skal man ikke kunne bryte noen "regler" når det ikke går utover noen?

det er ingen regler annet enn naturlovene.... å henge seg opp i dette, at en bør/må følge "reglene" på et slikt nivå blir for dumt, mener jeg... :laugh:

Lenke til kommentar

QUOTE (bjaa @ 26/01/2004 : 22:08)
Det med å forandre tittel etter antall poster er heller en litt dårlig ide.
Da vil folk spamme (hvertfall det disse nazi moderatorene i styret trur), så vi må ikke nevne noe om antall poster :roll:

Men det virker nesten som om forumstyret vil ha sure brukere her jo :D

jepp kanskje er det ingen god ide likevell :roll::p

Lenke til kommentar

QUOTE (bjaa @ 26/01/2004 : 22:02)
Seriøst

Det blir for dumt å gi titler til noen, og la hver til andre.
"Gjøre seg fortjent til det", :roll:

Kan dere ikke gjøre det likt for alle?

de har det på bilforumet.net, så hvorfor kan ikke dere ha det slikt? La ALLE få skrive om de vil.

Det er vel her som i resten av livet, skall du oppnå fremgang og titler er det kunn hård innsats og ståpå vilje som nytter.

Om du begynner som lagergutt blir du neppe forfremmet til lagersjef om du bare sitter på kafferommet og syter :cool:

Lenke til kommentar

QUOTE (bjaa @ 26/01/2004 : 22:02)
Seriøst

Det blir for dumt å gi titler til noen, og la hver til andre.
"Gjøre seg fortjent til det", :roll:

Kan dere ikke gjøre det likt for alle?

de har det på bilforumet.net, så hvorfor kan ikke dere ha det slikt? La ALLE få skrive om de vil.

Det ER likt for alle. Gjør en innsats for en av sitene i nettverket, så får du kanskje en tittel. ;)

Lenke til kommentar

QUOTE (bjaa @ 26/01/2004 : 22:02)
Seriøst

Det blir for dumt å gi titler til noen, og la hver til andre.
"Gjøre seg fortjent til det",  :roll:

Kan dere ikke gjøre det likt for alle?

Det kan jo kanskje virke som inspirasjon til brukerene om å gjøre noe positivt/nyttig for nettverket.

 

Jeg føler meg fortjent til min iallefall ;)

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

QUOTE (bjaa @ 27/01/2004 : 13:49)
QUOTE (yummy @ 27/01/2004 : 02:11)
Det ER likt for alle. Gjør en innsats for en av sitene i nettverket, så får du kanskje en tittel. ;)

For å ta et eksempel:

 

Dimiles, hva har han gjort på en av sidene eller for nettverket for å få tittelen "allyse's hersker!" ?

Dette er det spurt om flere ganger og når de velger å ikke svare så er det vel fordide føler at du ikke ahr noe med det.

His alle får mulighet til å endre tittel kommer jeg til å beholde Bruker for å være unik :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...