Gå til innhold

navn-tittel


Anbefalte innlegg

Selv synes jeg at hvis du gjør en stor insats i forumet også burde være en grunn for å få "navn-tittel". Tenker på f.eks oivind_dahle som hadde fortjent å hatt "LCD guru" som navnetittel.

 

Uansett.

Syns vi skal slutte å brys oss om hva andre har å hva vi ikke har. Vi burde være glade for å få være her i det hele tatt. Tross alt bruker noen folk _MYE_ tid på at vi skal ha det okey her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (bjaa @ 26/01/2004 : 22:02)
de har det på bilforumet.net, så hvorfor kan ikke dere ha det slikt? La ALLE få skrive om de vil.

off topic: bilforumet.net må være det mest grusomme forumet jeg noengang har sett...store signaturer, digre bilder o.l. totalt uoversiktelig, og et mareritt å lese på for en som bruker modem.

 

skjønner ikke at noen må syte for den minste ting ass, enkelte har seriøse problemer med å akseptere ting som de er.

Lenke til kommentar

QUOTE (veggiss @ 27/01/2004 : 22:17)
QUOTE (bjaa @ 26/01/2004 : 22:02)
de har det på bilforumet.net, så hvorfor kan ikke dere ha det slikt? La ALLE få skrive om de vil.

off topic: bilforumet.net må være det mest grusomme forumet jeg noengang har sett...store signaturer, digre bilder o.l. totalt uoversiktelig, og et mareritt å lese på for en som bruker modem.

 

skjønner ikke at noen må syte for den minste ting ass, enkelte har seriøse problemer med å akseptere ting som de er.

At bilforumet er rotete med store signaturer og animerte avatarer og slikt er en ting, men det med denne tittelen skaper hvertfall ikke problemer der. (og ja, jeg har klaget over animerte avatarer i tilbakemeldinger på forumet der)

 

Men slikt jeg har forstått det så vil denne tittel saken være en slags status her på forumet da?

 

Jaja, jeg får vell innse at slaget er tapt :(

Lenke til kommentar

QUOTE (Swein @ 01/02/2004 : 02:06)
Det er en del forum som har det.. Hvorfor ikke hardware? :yes:

Synes det er helt greit at ikke hver og en kan få egen tittel. Synes det er greit å se på "tittelen" om vedkommende er bruker, admin, moderator, forumstyret eller whatever. Står det mye annet enn disse titlene, vil det fort bli rotete og uoversiktlig. Synes det er greit at alle brukere har "bruker" som tittel, så holder vi orden på det.

 

De som skal få en annen tittel, får gjøre seg fortjent til det i såfall.

Lenke til kommentar

QUOTE (Afseth @ 01/02/2004 : 11:41)
QUOTE (Swein @ 01/02/2004 : 02:06)
Det er en del forum som har det.. Hvorfor ikke hardware?  :yes:

Synes det er helt greit at ikke hver og en kan få egen tittel. Synes det er greit å se på "tittelen" om vedkommende er bruker, admin, moderator, forumstyret eller whatever. Står det mye annet enn disse titlene, vil det fort bli rotete og uoversiktlig. Synes det er greit at alle brukere har "bruker" som tittel, så holder vi orden på det.

 

De som skal få en annen tittel, får gjøre seg fortjent til det i såfall.

Kunne ikke sagt meg mer enig! :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...