Gå til innhold

TES: Bloodmoon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med TST i det der.. Grunnen var at jeg syns det hadde vært greit med litt med oversiktlig her... Med en tråd, er det jo nesten umulig å få noe konstruktivt ut av det.. Og i hvert fall litt vel vanskelig å få svar på en del ting.. Det blir litt vel for borte i dragsuget..

 

Men hvis veldig få er uenige i det... Er det vel ikke noe behov å ha denne posten oppe, nei. Sant det

Lenke til kommentar

Helt enig.. Tilbrakte litt tid på Solstheim igår.. Starta på east company, og jeg ble kjempe fornøyd =) Ikke noe spess problem med transport, og det er jo bare kult å oppleve litt ødemark :)

 

Men de spriggan damene var kule da =) Daua, kom til live igjen, daua, kom til live igjen.. Hehe, og hver gang fikk jeg fanga soulen deres (Til 70k =) =)

Lenke til kommentar

Det som er litt digg er hvis du har Call/recall.. Så slipper man å gå fram og tilbake hele tiden.. Men når man har fått i gang gruvesamfunnet ved Raven ROck er det jo egentlig ikke noe problem, fordi da går det jo båt fram å tilbake :thumbs:

Pluss at det huset man får er ganske fint også! :yes:

 

Når man i tillegg får hus i Skaal og ved Thirsk, ja, da er egentlig ikke Solstheim så veldig stort allikevel:D

Lenke til kommentar
ja... hehe, seff har jeg satt på mark ved fort frostmoth :)

Bortkastet :no:

 

Sett mark en annen plass du. Uansett hvor du er på øya kan du bruke amulet of divine intervention til å komme dit.

aaaah... Det var kjekt, visste ikke det :wow:

 

Kan bruke mark et annet sted når tre døgn har gått jeg da.. Og jeg kan fortsette på BloodMoon

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...