Gå til innhold

RAM og Snekkern


Anbefalte innlegg

Joda vet at enkelte klarer dette og jeg har også lest den testen, men da snakker vi om kort som er moddet og om ekstremkjøling , det er ikke det det dreier seg om der jeg har uttalt meg da snakker vi om "normal" klokking med luft eller vannkjøling.

Du sammenligner 310 fsb på 5.4 og sier det blir 250, jada det er greit men for å kjøre på den hastigheten må du ha ekstremkjøling , med vanelig kjøling er det ingen som klarer dette.

Det er jo dem som får en p4 opp i 5,0 eller deromkring , men hva har det med saken å gjøre. Nei her prøver du å drite ut andre og når du ser at dine uttalelser ikke holder begynner du å trekke inn de som driver med extremkjøling og modding av kortene, dette har overhode ingenting med de uttalelsene mine å gjøre da jeg snakker om "normal" klokking.

jeg klarer 250FSB med normalkjøling. dvs umoddet kort. med luftkjøling! :) haha

EAT IT!

 

dessuten... ingen som har klart 5ghz ennå!!

 

du har vapo har du ikke snekkern?

Nei det var 5,25 HER

den der testen er fake

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ser ikke ut som du v

skal vi vedde???

Jeg garanterer deg 250FSB på PC3200 brikker! ok? :)

2-2-2-5 timings.

 

vent til et par dager til jeg får nytt hovedkort, så skal jeg slenge opp resultat til deg. :) ok? ;)

 

hvis du kjører 5:4 divider så finner du jo ut om det er CPU som er begrensningen eller ikke. Men hvis du har testet, og det er cpu som holder igjen så får du jo bare kjøre 250FSB :)

 

Var jeg deg ville jeg testa BH-5 brikker.....

 

og prøv med 2-3-3-12 timings du..... du skal få bedre score med det.

lol :scared:

hva behager??

 

tror du meg ikke? :)

 

eller må du også overbevises?? ;)

Lenke til kommentar

Fy ****** teddy07. Rett og slett hvor store fritidsproblemer har du egentlig da? Har du først vært på ocshoot.no forumet og terrorisert snekker'n, og nå begynner du her?? Og det å sammenligne ett A64 system og ett P4 system når det gjelder 3DMark01, så er det jo nesten som å slå ihjel mygg med 15kg slegge. For det første må du lære deg en høfligere tone her på forumet, også tror jeg du skal ta og roe ned bruken av utropstegn og alt dette her. Det virker som om du har tenkt å flippe totalt foran skjermen der du sitter jo. Du spør om snekker'n har vappo, og det har han faktisk ikke. Han kjører ett system med vannkjølt peltier i maskina si, og den kjøler ikke på langt nær like bra som en vappo. Greit overklokk har klokka og fått høyere resultat, men han har da vappo på både cpu og gpu. Så da lurer jeg, siden du ikke har posta noe her før... Har du blitt utestengt av ocshoot.no så du må hit for å bashe på snekker'n eller?

 

Kikker litt på historikken til postene dine. Du har 4stk i juni 03, 4stk i juli 03, 8stk i november 03, og nå har du da totalt 31 innlegg. dvs. at du har 16 inlegg i denne posten her hvor du er "kongen" på haugen fordi du mener å ha fått til så mye mer enn alle andre. Hva med litt bilder da...? I futuremark linken står det ikke noe om hva slags ram du har i A64 maskina di. Og snekker'n hadde ett asus kort som fukka opp, mens shuttle-versjonen av socket 754 er kjent for å være en god overklokker.

 

Ser og at du svarer SirHartge med at respekt kan ikke fås, det må fortjenes. Hvor mange tror du ser på deg som en saklig fyr som fortjener respekt etter den postinga di her? Ingen egentlig fordi du oppfører deg som ei 15 år gammel bortskjemt jente som har sin første PMS periode.

 

Mine 5 øre for hva jeg mener...

Endret av traskas
Lenke til kommentar
Fy ****** teddy07. Rett og slett hvor store fritidsproblemer har du egentlig da? Har du først vært på ocshoot.no forumet og terrorisert snekker'n, og nå begynner du her?? Og det å sammenligne ett A64 system og ett P4 system når det gjelder 3DMark01, så er det jo nesten som å slå ihjel mygg med 15kg slegge. For det første må du lære deg en høfligere tone her på forumet, også tror jeg du skal ta og roe ned bruken av utropstegn og alt dette her. Det virker som om du har tenkt å flippe totalt foran skjermen der du sitter jo. Du spør om snekker'n har vappo, og det har han faktisk ikke. Han kjører ett system med vannkjølt peltier i maskina si, og den kjøler ikke på langt nær like bra som en vappo. Greit overklokk har klokka og fått høyere resultat, men han har da vappo på både cpu og gpu. Så da lurer jeg, siden du ikke har posta noe her før... Har du blitt utestengt av ocshoot.no så du må hit for å bashe på snekker'n eller?

 

Kikker litt på historikken til postene dine. Du har 4stk i juni 03, 4stk i juli 03, 8stk i november 03, og nå har du da totalt 31 innlegg. dvs. at du har 16 inlegg i denne posten her hvor du er "kongen" på haugen fordi du mener å ha fått til så mye mer enn alle andre. Hva med litt bilder da...? I futuremark linken står det ikke noe om hva slags ram du har i A64 maskina di. Og snekker'n hadde ett asus kort som fukka opp, mens shuttle-versjonen av socket 754 er kjent for å være en god overklokker.

 

Ser og at du svarer SirHartge med at respekt kan ikke fås, det må fortjenes. Hvor mange tror du ser på deg som en saklig fyr som fortjener respekt etter den postinga di her? Ingen egentlig fordi du oppfører deg som ei 15 år gammel bortskjemt jente som har sin første PMS periode.

 

Mine 5 øre for hva jeg mener...

Kjører mushkin lvl 2 BH-5! =)

 

Du sier at Athlon 64 er slegge mot mygg? vel....

husk at a64'a er luftavkjølt, også på skjermkort.

og deres kjære fagmann kjører pelt! pelt kan faktisk være VELDIG bra...

uansett så forsvarer det ikke hans argument om at PC3700 ram er den MEST egnede ram'en for en P4 3.2!!! Det KAN du ikke si deg enig i...

 

og du vet like godt som meg at latency er viktigere enn FSB. Du vet også at 2-2-2-5 er mulig på PC3200 ram. Dette er ting guden din snekkern ikke har fått med seg!!

 

Et resultat på 23500 er ikke spesielt bra med en P4@4ghz.

OG med et XT kort som klokker veldig bra.

 

Det ER bare ikke imponerende!!!

:no:

Og en mann som snekkern som skal "lære" gutta på hw.no forum hvordan å overklokke BØR vite at man KAN kjøre PC3200 ram på 250FSB. Og ikke si, "DA MÅ MAN KJØRE PÅ 5:4 DIVIDER".

 

Tror du leter etter feil i mine innlegg, mens du glatter over alt det pisspreiket snekkern spyr ut!

 

JA!! jeg er ute etter å ta han! fordi jeg har ALDRI møtt en så udugelig overklokker i HELE mitt forbanna liv!!!! han er den mest inkompente skrytehalsen som finnes i norge!!!

 

5.2ghz på P4??? MEG I RÆVA!!!!! ALLE som har en hjerne og 2 øyne VET og SER at tom's hardware har photoshoppa de bilda!!!!

 

that's MY fuckn cent!

Lenke til kommentar
Det einaste me har fått bevis for frå deg i denne tråden har ingenting med overklokking å gjere.

 

Samt at du seier at du skal klare 250 med 3200. men så poster du at du greide berre 240. Samt at i profilen di står det at du bruker 4000 brikker.

 

mvh

JanEirik

240 på Athlon 64. Det har seg sånn engang at på luft så begrenser du deg litt...

du KAN faktisk ikke komme høyere. JADA, det går an å skru NED multiplier. Men så er det nå en gang slik at det er LÅS på min cpu, jada den er kjøpt i utlandet.

 

Hvor ser du at det er brukt 4000 brikker? det lurer jeg på? må være på en av de gamle systemene... men men...

Lenke til kommentar

Eg sa kvar det stod om dine 4000 brikker. for å ta det heilt frå starten for det verkar som du ikkje heilt er i stand til å forstå alt som blir skreve her. For ta det på bokmål for å vere sikker

 

1) Du logger deg inn på forumsidene

2) Da for du en meny på venstre side, der ditt brukernavn står.

3) Første link der heter kontrollpanel. Denne trykker du på.

4) Da kommer du til en ny side der er en ny meny ( forsatt på venstre side)

5) Under personlig profil er det en link som heter endre profil. Trykk på denne.

6) Nederst i dette vinduet står en rute med tittelen min maskinvare.

7) Les igjennom denne, der står det: "A-Data 2x256 PC4000".

 

Så derfor kan en anta at du også har 4000 brikker og siden 3dmark ikke viser hva brikker du har brukt der, er det fort gjort å trekke en konklusjon.

 

Men over til noe annet. Hva legitimerer at du har rett til gå til angrep på en annen person? For hvor er dine Uberkunnskaper om OCing som skal gi deg rett til å valse rundt og besteme at du er det beste her i landet?

 

Din argumentasjon er like dum som han som meinte komplett hadde prøvd å svindel han på grunn av at bestillingen var gjort i morens navn.

 

Ps du skryter av å både ha prommy og vapo (i andre poster), hvorfor skal vi ikke tro at du har satt disse opp og bare hevder at du kjører luftkjøling.

 

Edit: har oversett noe, den signaturen din A64onXE er vel ikke henvisning til VapoChill EX? Er vel ikke det man kaller luftkjøling eller?

mvh

JanEirik

Endret av Jankee77
Lenke til kommentar
Eg sa kvar det stod om dine 4000 brikker. for å ta det heilt frå starten for det verkar som du ikkje heilt er i stand til å forstå alt som blir skreve her. For ta det på bokmål for å vere sikker

 

1) Du logger deg inn på forumsidene

2) Da for du en meny på venstre side, der ditt brukernavn står.

3) Første link der heter kontrollpanel. Denne trykker du på.

4) Da kommer du til en ny side der er en ny meny ( forsatt på venstre side)

5) Under personlig profil er det en link som heter endre profil. Trykk på denne.

6) Nederst i dette vinduet står en rute med tittelen min maskinvare.

7) Les igjennom denne, der står det: "A-Data 2x256 PC4000".

 

Så derfor kan en anta at du også har 4000 brikker og siden 3dmark ikke viser hva brikker du har brukt der, er det fort gjort å trekke en konklusjon.

 

Men over til noe annet. Hva legitimerer at du har rett til gå til angrep på en annen person? For hvor er dine Uberkunnskaper om OCing som skal gi deg rett til å valse rundt og besteme at du er det beste her i landet?

 

Din argumentasjon er like dum som han som meinte komplett hadde prøvd å svindel han på grunn av at bestillingen var gjort i morens navn.

 

Ps du skryter av å både ha prommy og vapo (i andre poster), hvorfor skal vi ikke tro at du har satt disse opp og bare hevder at du kjører luftkjøling.

 

mvh

JanEirik

fordi jeg ikke hadde fester til A64/Vapo :) hihi...

 

A-Data brikkene har jeg kastet. De døde på 3.7 volt.

Lenke til kommentar
Fy ****** teddy07. Rett og slett hvor store fritidsproblemer har du egentlig da? Har du først vært på ocshoot.no forumet og terrorisert snekker'n, og nå begynner du her?? Og det å sammenligne ett A64 system og ett P4 system når det gjelder 3DMark01, så er det jo nesten som å slå ihjel mygg med 15kg slegge. For det første må du lære deg en høfligere tone her på forumet, også tror jeg du skal ta og roe ned bruken av utropstegn og alt dette her. Det virker som om du har tenkt å flippe totalt foran skjermen der du sitter jo. Du spør om snekker'n har vappo, og det har han faktisk ikke. Han kjører ett system med vannkjølt peltier i maskina si, og den kjøler ikke på langt nær like bra som en vappo. Greit overklokk har klokka og fått høyere resultat, men han har da vappo på både cpu og gpu. Så da lurer jeg, siden du ikke har posta noe her før... Har du blitt utestengt av ocshoot.no så du må hit for å bashe på snekker'n eller?

 

Kikker litt på historikken til postene dine. Du har 4stk i juni 03, 4stk i juli 03, 8stk i november 03, og nå har du da totalt 31 innlegg. dvs. at du har 16 inlegg i denne posten her hvor du er "kongen" på haugen fordi du mener å ha fått til så mye mer enn alle andre. Hva med litt bilder da...? I futuremark linken står det ikke noe om hva slags ram du har i A64 maskina di. Og snekker'n hadde ett asus kort som fukka opp, mens shuttle-versjonen av socket 754 er kjent for å være en god overklokker.

 

Ser og at du svarer SirHartge med at respekt kan ikke fås, det må fortjenes. Hvor mange tror du ser på deg som en saklig fyr som fortjener respekt etter den postinga di her? Ingen egentlig fordi du oppfører deg som ei 15 år gammel bortskjemt jente som har sin første PMS periode.

 

Mine 5 øre for hva jeg mener...

Kjører mushkin lvl 2 BH-5! =)

 

Du sier at Athlon 64 er slegge mot mygg? vel....

husk at a64'a er luftavkjølt, også på skjermkort.

og deres kjære fagmann kjører pelt! pelt kan faktisk være VELDIG bra...

uansett så forsvarer det ikke hans argument om at PC3700 ram er den MEST egnede ram'en for en P4 3.2!!! Det KAN du ikke si deg enig i...

 

og du vet like godt som meg at latency er viktigere enn FSB. Du vet også at 2-2-2-5 er mulig på PC3200 ram. Dette er ting guden din snekkern ikke har fått med seg!!

 

Et resultat på 23500 er ikke spesielt bra med en P4@4ghz.

OG med et XT kort som klokker veldig bra.

 

Det ER bare ikke imponerende!!!

:no:

Og en mann som snekkern som skal "lære" gutta på hw.no forum hvordan å overklokke BØR vite at man KAN kjøre PC3200 ram på 250FSB. Og ikke si, "DA MÅ MAN KJØRE PÅ 5:4 DIVIDER".

 

Tror du leter etter feil i mine innlegg, mens du glatter over alt det pisspreiket snekkern spyr ut!

 

JA!! jeg er ute etter å ta han! fordi jeg har ALDRI møtt en så udugelig overklokker i HELE mitt forbanna liv!!!! han er den mest inkompente skrytehalsen som finnes i norge!!!

 

5.2ghz på P4??? MEG I RÆVA!!!!! ALLE som har en hjerne og 2 øyne VET og SER at tom's hardware har photoshoppa de bilda!!!!

 

that's MY fuckn cent!

Du har feil her Snekker'n. Vet at Mushkin lvl 2 BH-5 brikkene er gode for 500MHz, men dette er ikke ved noe standard volt. Har faktisk kjørt mine Kingston BH.5 brikker på 480MHz, med 3.25V, så tror nok ikke 20MHz til skal være noe problem.

 

Forskjellen mellom å kjøre 500MHz CL2 -3 -3 -6 og 500MHz CL.2 -2 -2 -6 er minimal. Skjønner ikke hva skriker etter Teddy. Skulle tro du trodde du var verdensmester bare fordi du slår Snekker'n. Latterlig. Enig med deg i en ting. Det er bedre å kjøre 400MHz CL.2 -2 -2 -6 enn å kjøre 500MHz CL.3 -4 -4 -8. Om forskjellen er merkbar noen annen plass enn i 3DMark er en annen ting. At A64 er sprekere enn P4 er alle klar over, men du må OC endel for å klare det å få skikkelig Scores med den også. Skjønner ikke at du er skryter så etter. "Arne Anka" banker jo dritten ut av deg med sitt A64 oppsett, å det er også på luft.

 

Over til Snekker'n. Han skryter ikke av å være best. Han bare prøver å dele erfaringer med andre, noe folk flest (utenom deg) setter pris på. Tror heller det er deg som skryter av å være best, å det er jo helt latterlig, for det er du ikke.

 

Hvorfor skulle Tom's Hardware kødde med at de har kjørt P4 på 5.250GHz??? Er jo andre også som har gjort dette. Macci f.eks kjørte jo sin P4 som 5.000GHz. Er han også en løgner????

 

Nei, tror bare du er ute etter en krangel, noe som er latterlig. Men det er jo mulig du har fått for lite oppmerksomhet i oppveksten, eller kanskje du bare rett å slett er en ******* idiot.

 

Oppførselen du viser her nå er ihvertfall helt uakseptabel. Har du ikke fått oppdragelse hjemme........

Endret av JimRamse
Lenke til kommentar
Fy ****** teddy07. Rett og slett hvor store fritidsproblemer har du egentlig da? Har du først vært på ocshoot.no forumet og terrorisert snekker'n, og nå begynner du her?? Og det å sammenligne ett A64 system og ett P4 system når det gjelder 3DMark01, så er det jo nesten som å slå ihjel mygg med 15kg slegge. For det første må du lære deg en høfligere tone her på forumet, også tror jeg du skal ta og roe ned bruken av utropstegn og alt dette her. Det virker som om du har tenkt å flippe totalt foran skjermen der du sitter jo. Du spør om snekker'n har vappo, og det har han faktisk ikke. Han kjører ett system med vannkjølt peltier i maskina si, og den kjøler ikke på langt nær like bra som en vappo. Greit overklokk har klokka og fått høyere resultat, men han har da vappo på både cpu og gpu. Så da lurer jeg, siden du ikke har posta noe her før... Har du blitt utestengt av ocshoot.no så du må hit for å bashe på snekker'n eller?

 

Kikker litt på historikken til postene dine. Du har 4stk i juni 03, 4stk i juli 03, 8stk i november 03, og nå har du da totalt 31 innlegg. dvs. at du har 16 inlegg i denne posten her hvor du er "kongen" på haugen fordi du mener å ha fått til så mye mer enn alle andre. Hva med litt bilder da...? I futuremark linken står det ikke noe om hva slags ram du har i A64 maskina di. Og snekker'n hadde ett asus kort som fukka opp, mens shuttle-versjonen av socket 754 er kjent for å være en god overklokker.

 

Ser og at du svarer SirHartge med at respekt kan ikke fås, det må fortjenes. Hvor mange tror du ser på deg som en saklig fyr som fortjener respekt etter den postinga di her? Ingen egentlig fordi du oppfører deg som ei 15 år gammel bortskjemt jente som har sin første PMS periode.

 

Mine 5 øre for hva jeg mener...

Kjører mushkin lvl 2 BH-5! =)

 

Du sier at Athlon 64 er slegge mot mygg? vel....

husk at a64'a er luftavkjølt, også på skjermkort.

og deres kjære fagmann kjører pelt! pelt kan faktisk være VELDIG bra...

uansett så forsvarer det ikke hans argument om at PC3700 ram er den MEST egnede ram'en for en P4 3.2!!! Det KAN du ikke si deg enig i...

 

og du vet like godt som meg at latency er viktigere enn FSB. Du vet også at 2-2-2-5 er mulig på PC3200 ram. Dette er ting guden din snekkern ikke har fått med seg!!

 

Et resultat på 23500 er ikke spesielt bra med en P4@4ghz.

OG med et XT kort som klokker veldig bra.

 

Det ER bare ikke imponerende!!!

:no:

Og en mann som snekkern som skal "lære" gutta på hw.no forum hvordan å overklokke BØR vite at man KAN kjøre PC3200 ram på 250FSB. Og ikke si, "DA MÅ MAN KJØRE PÅ 5:4 DIVIDER".

 

Tror du leter etter feil i mine innlegg, mens du glatter over alt det pisspreiket snekkern spyr ut!

 

JA!! jeg er ute etter å ta han! fordi jeg har ALDRI møtt en så udugelig overklokker i HELE mitt forbanna liv!!!! han er den mest inkompente skrytehalsen som finnes i norge!!!

 

5.2ghz på P4??? MEG I RÆVA!!!!! ALLE som har en hjerne og 2 øyne VET og SER at tom's hardware har photoshoppa de bilda!!!!

 

that's MY fuckn cent!

Du har feil her Snekker'n. Vet at Mushkin lvl 2 BH-5 brikkene er gode for 500MHz, men dette er ikke ved noe standard volt. Har faktisk kjørt mine Kingston BH.5 brikker på 480MHz, med 3.25V, så tror nok ikke 20MHz til skal være noe problem.

 

Forskjellen mellom å kjøre 500MHz CL2 -3 -3 -6 og 500MHz CL.2 -2 -2 -6 er minimal. Skjønner ikke hva skriker etter Teddy. Skulle tro du trodde du var verdensmester bare fordi du slår Snekker'n. Latterlig. Enig med deg i en ting. Det er bedre å kjøre 400MHz CL.2 -2 -2 -6 enn å kjøre 500MHz CL.3 -4 -4 -8. Om forskjellen er merkbar noen annen plass enn i 3DMark er en annen ting. At A64 er sprekere enn P4 er alle klar over, men du må OC endel for å klare det å få skikkelig Scores med den også. Skjønner ikke at du er skryter så etter. "Arne Anka" banker jo dritten ut av deg med sitt A64 oppsett, å det er også på luft.

 

Over til Snekker'n. Han skryter ikke av å være best. Han bare prøver å dele erfaringer med andre, noe folk flest (utenom deg) setter pris på. Tror heller det er deg som skryter av å være best, å det er jo helt latterlig, for det er du ikke.

 

Hvorfor skulle Tom's Hardware kødde med at de har kjørt P4 på 5.250GHz??? Er jo andre også som har gjort dette. Macci f.eks kjørte jo sin P4 som 5.000GHz. Er han også en løgner????

 

Nei, tror bare du er ute etter en krangel, noe som er latterlig. Men det er jo mulig du har fått for lite oppmerksomhet i oppveksten, eller kanskje du bare rett å slett er en ******* idiot.

 

Oppførselen du viser her nå er ihvertfall helt uakseptabel. Har du ikke fått oppdragelse hjemme........

 

den tom's guiden er VÆFFAL ikke ekte!!

Det vet ALLE!!

 

At macci kjører 5 ghz er fullt mulig.

så hører han til noen få på denne planeten som kan kjøpe avlede kuer fra månen!

 

Er bare så fedup av at snekkern aldri VIL lære... derfor er jeg forbannet. Det er en langvarig prosess!

 

Han har vært på vårt forum og skrytet på seg både det ene og andre....

og han har ikke noe substans i det han sier. mannen vet jo ikke forskjell på dividere, og vet jo ingenting om noe som helst... testene hannes KAN dere jo ikke ta seriøst!! han viser jo aldri til noe screenies eller hvilke tools han har brukt for å få resultatene! dette VET du jo....

 

At Arne Anka slår meg er fult mulig... sier bare, vent... så skal du få se...

Lenke til kommentar

Er det Ocshoot du referere til som "vårt" forum? Ser at det er ei stund sidan du har posta der.

Noko spesiell grunn til det?

For du har heller ikkje lagt fram så mange bevis på din Uber OCeigenskap.

Einaste beviset du har komme med er at du oppfører deg som ein drittunge. og det har du gjort på OCshoot forumet også. Samanheng med dei manglande postane for den siste mnd?

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
Er det Ocshoot du referere til som "vårt" forum? Ser at det er ei stund sidan du har posta der.

Noko spesiell grunn til det?

For du har heller ikkje lagt fram så mange bevis på din Uber OCeigenskap.

Einaste beviset du har komme med er at du oppfører deg som ein drittunge. og det har du gjort på OCshoot forumet også. Samanheng med dei manglande postane for den siste mnd?

 

mvh

JanEirik

tror du skal undersøke litt før du snakker kamerat...

postes ikke så mye på forumet lengre, folk henger på kanalen.

Du får spørre folk der om min troverdighet. :)

hvis du tør..................

Lenke til kommentar

Viss alt det du skal gjere her på forumet er å spre eder og galle.

Så kan du fint holde deg på "kanalen" sammen med likesinna. Det vil ikkje bli noko tap for forumet at du hadde forsvunnet.

(dog viss du hadde kunne oppført deg som ein normal person og ikkje berre slengt dritt som rett over bleiestadiet, hadde du nok hatt mykje konstruktivt å bidra med og nok eit kjærkommen tilskudd i OC delen av forumet)

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar
At Arne Anka slår meg er fult mulig... sier bare, vent... så skal du få se...

Hva skal vi vente på? Regner med at de fleste her gir en stor f** i hva du får til, med en slik oppførsel. Hadde foreldrene dine sett hva du skrev om andre her, så hadde du fått to måneders karantene fra PC'en. Det virker jo som om du prøver å latterligjøre andre til din egen fordel. Håper seriøst at en mod/admin lærer deg en lekse :mad:

Lenke til kommentar

snekkern har laget en minne test, MEN han har aldri hørt om BH-5? det finner jeg litt utrolig. finnes eksempler på at PC 3000 brikker har klart 270mhz 2-2-2-5 så det er FULLT mulig. det er også MANGE twinmos m/winbond (BH-5 chipper) som klarer 250 2-2-2-5 ganske lett.

 

og JimRamse: det KAN være ganske stor forskjell på 2-3-3-7 og 2-2-2-5..!

 

snekkern: kaldt vann og 226w peltier er i endel tilfeller ofte like bra eller bedre enn Vapo klassik. hvordan vet du i det hele tatt hvordan vapo bråker/yter? du har jo aldri prøvd det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...