Gå til innhold

RAM og Snekkern


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan klarer TomsHardware, som eneste "seriøse" hardware side i verden å få Pentium best i tilnærmet alle tester?

 

Og HVOR vanskelig er det å sette rammed de brukte til AMD XP til 2-2-2-6 i bios, dvs samme som corsair brikkene i intel systemet brukte?

ignorante nisser (så vel sitt snitt til å gi Intel et overtak)

Lenke til kommentar

:devil:

 

Snekkern!! Du er en udugelig håndverker!!

Å påstå det du sier er jo noe som bare kan skje i dine drømmer og fantasier!!

 

PC3200 ram kan være MYE bedre enn din PC3700 ram!!

 

Skal invitere deg til death-match!

du med dine 3700 brikker og jeg med mine 3200!

så ser vi hvem som får mest FSB på laveste timings.

 

Dine tanker og meninger gjenspeiler seg i dine TRAGISKE klokke resultater.

At et individ på denne klode med en P4@4ghz og et über klokkbart 9800XT kort kan klare å få "fantastiske" 22000 poeng i mark01 er for meg HELT ufattelig!!

 

Seriøst!! det å få gode resultater handler om gode råvarer.... bare spør verdens beste kokker.

Men det nytter liksom ikke med kjøtt som kommer fra okse som er avlet på månen hvis du ikke vet hvordan man skal steke kjøttet!!!!

Lenke til kommentar
:devil:

 

Snekkern!! Du er en udugelig håndverker!!

Å påstå det du sier er jo noe som bare kan skje i dine drømmer og fantasier!!

 

PC3200 ram kan være MYE bedre enn din PC3700 ram!!

 

Skal invitere deg til death-match!

du med dine 3700 brikker og jeg med mine 3200!

så ser vi hvem som får mest FSB på laveste timings.

 

Dine tanker og meninger gjenspeiler seg i dine TRAGISKE klokke resultater.

At et individ på denne klode med en P4@4ghz og et über klokkbart 9800XT kort kan klare å få "fantastiske" 22000 poeng i mark01 er for meg HELT ufattelig!!

 

Seriøst!! det å få gode resultater handler om gode råvarer.... bare spør verdens beste kokker.

Men det nytter liksom ikke med kjøtt som kommer fra okse som er avlet på månen hvis du ikke vet hvordan man skal steke kjøttet!!!!

må bare le jeg :laugh::laugh::laugh:

Du kan jo starte med å lere deg å lese i alle mine innlegg står det vitteligen 23519 poeng . Drittkasting kan du spare deg :thumbdown:

 

Resultatene er oppnådd med et Max 3 hk , et 9800 xt og en p4 3,2 klokket til 4,0 så da kan du sette på dine brikker og oppnå samme res :wow:

 

PS: glemte å si at timingen på brikkene var 2-3-3-6

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

WOW!!! var det virkelig 23500????

sorry, men jeg teller ikke sånne småpoeng.

 

24700 er det jeg fikk, etter 14 minutter med tweaking....

på et system som gikk på luft!

 

drittkasting??? hvor har jeg kastet dritt? hvis meg det....

 

jeg kan godt LÆRE meg å lese hvis LERER deg å skrive!!!!

Lenke til kommentar
WOW!!! var det virkelig 23500????

sorry, men jeg teller ikke sånne småpoeng.

 

24700 er det jeg fikk, etter 14 minutter med tweaking....

på et system som gikk på luft!

 

drittkasting??? hvor har jeg kastet dritt? hvis meg det....

 

jeg kan godt LÆRE meg å lese hvis LERER deg å skrive!!!!

Vel du trår over streken og det ganske kraftig her om du hadde lest retningslinjene så så du dette selv.

 

PS: om 3200 brikkene dine er så supre , hvorfor kjører du da med PC 4000 ram :cool:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
teddy07: RO NED!! Vær høflig, opptre mot andre, slik du vil at de skal opptre mot deg. RESPEKT!

Respekt kan man ikke forlange, det må man fortjene.

 

Og slik som Snekker'n villeder andre her på forumet så syns jeg ikke at jeg opptrer respektløst. Og hans innlegg får heller ikke meg til å respektere han. Snarere tvert imot.

Lenke til kommentar

Teddy trenger her å klaske noen dokumenterte resultater på bordet og fortrinnsvis også ordlegge seg noe mer diplomatisk.

 

Ser ingen grunn til at det skal være vill-vest tilstand med folk som er litt for ivrige til å skyte ned "dem store".

 

EDIT: Der kom det noen resultater, ja. Hm.

Endret av DrDoogie
Lenke til kommentar

lavpanna hoppefrosk! har aldri kritisert FSB!! har kritisert dine elendige resultater!!!! LER deg å lese... som du sier! :) hoho

 

Sier jo til deg, inviterer deg til death-match i ram klokking. Så får vi heller ta det derifra. Skal love deg at de 23500 poenga du har ikke er noe å skryte av!! og jeg ligger 5000 poeng over deg på A64....... soeh...

 

forresten... hva skal du med så høy FSB uansett?

Og hva er det som stopper deg???

RAM? (da har man dividere)

Hovedkort?

CPU??

Skjermkort??

Lenke til kommentar

Vel i ditt første innlegg starter du med å kritisere fsb en at denne er så lav , og om du har kjørt et systen med en p4 så vet du at multipper er låst og når jeg kjører med en 3,2 som kunn lar seg klokke til 4,o skulle vel saken vere grei da en 3,2 har en multipper på 16, ergo så skulle det bli 4000/16=250 . Da har du en fsb på 250 og det er det vanskelig å gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...